کد خبر : 199050
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 15:23
دیدگاه‌ها برای غرفه سازی نمایشگاهی چیست ؟ بسته هستند

غرفه سازی نمایشگاهی چیست ؟

غرفه سازی نمایشگاهی چیست ؟

تجهیزات غرفه سازی در ایجاد غرفه اهمیت بسیار زیادی دارند و این تجهیزات باید کیفیت و ظاهر مناسبی داشته باشند و نیازهای یک نمایشگاه را برطرف کنند. شرکت ها برای نمایش محصولات خود به صورت مستقیم نیاز به غرفه دارند چرا که نمایش محصولات به صورت مستقیم سبب می‌ شود تا مصرف کنندگان با تمامی

تجهیزات غرفه سازی در ایجاد غرفه اهمیت بسیار زیادی دارند و این تجهیزات باید کیفیت و ظاهر مناسبی داشته باشند و نیازهای یک نمایشگاه را برطرف کنند. شرکت ها برای نمایش محصولات خود به صورت مستقیم نیاز به غرفه دارند چرا که نمایش محصولات به صورت مستقیم سبب می‌ شود تا مصرف کنندگان با تمامی محصولات شرکت آشنا شوند. به علاوه نمایش محصولات در غرفه سبب افزایش فروش و تبلیغات می شود به یکی از تاثیرگذارترین راه ها در افزایش آمار فروش و حضور در نمایشگاه است. به همین دلیل طراحی غرفه و ایجاد انواع غرفه های نمایشگاهی به یکی از مهم ترین روش ها برای افزایش قدرت فروش شرکت تبدیل شده است. غرفه سازی ابزاری برای شرکت ها برای تبلیغات محصولات خود است. در طراحی غرفه باید به مسائل زیبا شناختی در طراحی انواع غرفه ها توجه داشته باشید چرا که زیبایی می تواند تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان و مشتریان داشته باشد. در واقع طراحی غرفه تاثیر زیادی در معرفی صحیح محصولات دارد.

فاکتورهای مهم در غرفه نمایشگاهی

غرفه باید با حال و هوای نمایشگاه مطابقت داشته و باید از نظر مخاطبان گیرایی و جذابیت داشته باشد تا مخاطبان به سمت غرفه جذب شوند. دقت داشته باشید که باید از فضای محدود غرفه بهترین استفاده را ببرید. برای تقسیم بندی بهینه فضا می توانید از تجهیزات غرفه سازی استفاده کنید و علاوه بر این به چیدمان وسایل توجه داشته باشید تا سبب دست و پا گیر شدن فضا نشوند. تجهیزات و متریال استفاده شده باید کیفیت مناسبی داشته باشند. قیمت تجهیزات استفاده شده باید متناسب با بودجه در نظر گرفته شده باشد. به علاوه نوع محصولات و خدمات ارائه شده باید با طراحی غرفه مطابقت داشته باشد. همانطور که می دانیم غرفه نمایشگاهی هویت سازمانی یک شرکت را در ذهن مخاطبان نگرش می دهد.

غرفه سازی نمایشگاهی چیست ؟

انواع غرفه سازی نمایشگاهی خاص

در طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی خاص از طراحی های سفارشی و خلاقانه بهره می برند و این طراحی متناسب با نیاز مشتریان بوده و یکی از پرطرفدارترین غرفه ها است. این مدل از غرفه مورد متوجه مشارکت کنندگان قرار داشته و با توجه به بودجه مشارکت کننده از اجزای گوناگونی تشکیل شده است. انتخاب نوع تجهیزات غرفه سازی می تواند بر روی قیمت تاثیر زیادی داشته باشد. غرفه سازی نمایشگاهی پرتابل با استفاده از سازه هایی طراحی می شود که قابلیت نصب در چند نمایشگاه را دارند. به این صورت که پس از طراحی اولیه بخش های دیگر به صورت پارت های قابل حمل و نقل و جدا در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این بخش ها در یک کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. بعد از اتمام نمایشگاه امکان جداسازی سازه ها از همدیگر وجود دارد. نوع دیگر غرفه سازی ، غرفه سازی ماکسیما است. این مدل از غرفه سازی ماکسیما از مدل های غرفه سازی مدولار بوده و طراحی بی نظیری دارد. برای طراحی غرفه سازی ماکسیما ابعاد و اندازه غرفه را برآورد می کنند و با توجه به اندازه سازه های از پیش ساخته شده یا سازه های آماده طراحی انجام می گیرد.

غرفه سازی نمایشگاهی چیست ؟

لوازم لازم و مهم  برای ساخت غرفه

برای اینکه بتوانید در نمایشگاه غرفه مناسب تهیه کنید باید به اصول و قوانین آن آشنایی داشته و آنها را رعایت کنید. تمامی قوانین به شما برای برپایی یک غرفه مناسب با ماهیت برند خود کمک زیادی می‌ کند. برای طراحی غرفه می توانید از انواع غرفه ها نظیر غرفه های مدولار یا غرفه های پیش ساخته استفاده کنید. برای ساخت غرفه نیاز به تجهیزات لازم دارید تا با توجه به مسائل و مبانی های زیبا شناختی تجهیزات غرفه سازی را طوری در کنار یکدیگر قرار دهید که جلوه بصری زیبایی داشته باشند. از جمله لوازم مورد نیاز برای ساخت غرفه می توان به کفپوش و پارکت، ویترین محصولات، نورپردازی مناسب، نشانگر محل غرفه و پاپ آپ نیاز اشاره کرد. همچنین باید بدانید که طبق آیین نامه نمایشگاه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی باید به نکات ایمنی توجه داشته باشید به همین دلیل در ساخت غرفه نیاز به وسایل ایمنی دارید. به عنوان مثال باید وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای اطفاء حریق را تهیه کنید.

 تجهیزات مهم دیگر برای ساخت غرفه

حال به بررسی تجهیزات مورد نیاز برای ساخت غرفه های نمایشگاه می پردازیم. مورد اول توجه به روشنایی و نور کافی یا به عبارت دیگر نورپردازی مناسب غرفه است. این مسئله اهمیت زیادی در ساخت و طراحی غرفه دارد چرا که عدم توجه به نورپردازی مناسب می‌ تواند سبب دور کردن مخاطبین شود. برای جلب توجه مخاطبین می توانید از وسایل روشنایی نظیر لامپ‌ های رشته‌ ای و لیزری و لامپ های ال ای دی استفاده کنید‌. باید با در نظر گرفتن مسائل مهم در مورد پاپ آپ ها یکی از انواع وسایل روشنایی را انتخاب کنید. وجود کانتر برای غرفه هایی که دارای درب ورودی هستند اهمیت بسیار زیادی دارد. کانتر انتخاب شده باید با طراحی غرفه سازگار باشد. استند ها از دیگر وسایل مورد نیاز در ساخت غرفه ها هستند. این وسایل در جلوی درب غرفه قرار گرفته و نوع فعالیت فرقه را مشخص می کنند. با انتخاب درب های ورودی و خروجی و استند های مناسب می توانید از ازدحام و شلوغی جمعیت جلوگیری کنید.

ارائه خدمات در جهت ساخت غرفه ها 

یکی از راه هایی که سبب معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان می شود شرکت کردن شرکت‌ ها در نمایشگاه و غرفه ها است اما در این میان باید به این نکته توجه داشته باشید‌ که تعداد غرفه اهمیت بسیار زیادی دارد و شرکت ها برای جلب توجه مشتری باید بتوانند غرفه ای را طراحی کنند که نظر مشتریان را جلب کند. برای طراحی غرفه می توانید از مهندسان ارائه دهنده این خدمات استفاده کنید. شرکت غرفه سازی آفنداک طراح و مجری انواع غرفه های نمایشگاهی است که با هدف ارائه خدماتی با کیفیت و نوین فعالیت می کند. مدیران در شرکت های ساخت غرفه سعی در جلب رضایت و اعتماد مشتریان داشته و با ارائه خدمات بی نظیر و بی نقص و ارائه مشاوره صداقت و همراهی خود را به مشتریان نشان می دهند. طراحان غرفه از بهترین وسایل غرفه سازی استفاده کرده و ایده های کاربردی ارائه می دهند. این طراحان به روز ترین و کارآمد ترین ایده ها را پیشنهاد داده و با هدف کوتاه سازی زمان سفارش مشتریان فعالیت می کنند‌. با ارائه به روزترین تجهیزات نمایشگاهی نظیر مبلمان و لوازم نورپردازی مدرن، تجهیزات تبلیغاتی و پذیرایی خواسته های مخاطبان را برطرف می کنند.

شرکت غرفه سازی آفنداک

شرکت غرفه سازی آفنداک در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی و معماری حرفه ای و غرفه سازی فعالیت می کند. ( Afandak.net ) این شرکت با بهره گیری از توان بالا علمی و فنی و تیم طراحی منحصر به فرد و دانش آموخته با دانش در زمینه طراحی و اجرای پروژه های غرفه سازی و طراحی دکوراسیون توانسته قدمی جدید در طراحی و اجرای پروژه های تجاری و فرهنگی، مسکونی و اداری و … بردارد. شرکت آفنداک دارای پروژه های موفق بسیار زیادی بوده و کارنامه درخشانی دارد. خدمات این شرکت را می‌ توان به غرفه سازی و فروش و اجاره تجهیزات غرفه آرایی و قفل سازی و بازسازی بناهای فرسوده و اجرای دکوراسیون داخلی، مجری برگزار کننده نمایشگاه‌ها صنایع دریایی، نمایشگاه قیر و آسفالت، نمایشگاه تجهیزات پزشکی صنعت سلامت و … اشاره کرد. این شرکت چندین سال است فعالیت می کند و فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرده است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.