کد خبر : 195449
تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 12:59

عنوان: معرفی 3 مورد سرمایه گذاری مطمئن و کم ریسک جایگزین بورس و بازارهای مالی

عنوان: معرفی 3 مورد سرمایه گذاری مطمئن و کم ریسک جایگزین بورس و بازارهای مالی

انسان ها همواره در پی آسایش و رفاه و راحتی هستند و همواره میکوشند که به اهدافی در ذهن دارند برسند تا رفاه بیشتری برای خود و عزیزانشان فراهم کنند. ما همواره دوست داریم خانه و ماشین خود را ارتقاع دهیم، سفرها و گشت و گذار های بیشتر برویم، لوازم خانگی و رفاهی جدید و

انسان ها همواره در پی آسایش و رفاه و راحتی هستند و همواره میکوشند که به اهدافی در ذهن دارند برسند تا رفاه بیشتری برای خود و عزیزانشان فراهم کنند.

ما همواره دوست داریم خانه و ماشین خود را ارتقاع دهیم، سفرها و گشت و گذار های بیشتر برویم، لوازم خانگی و رفاهی جدید و بیشتری داشته باشیم در ابتدا ما نیاز به منبع درآمد مطمئن داریم و در مرحله دوم همه این امکانات را با سرمایه گذاری میتوان برای خود فراهم کرد.

در علم اقتصاد، سرمایه گذاری به معنای تخصیص منابع مالی به یک یا چند دارایی مختلف، به امید به دست آوردن منابع با ارزش‌تر در آینده است. شما می‌توانید منابع مالی خود را در دارایی‌هایی نظیر سهام شرکت‌ها، اوراق درآمد ثابت، مسکن، زمین، طلا، خودرو، ارزهای خارجی مانند دلار، رمز ارزها، NFT و … سرمایه‌گذاری کنید. در این صورت اگر قیمت آن دارایی‌ها افزایش یابد، سرمایه شما نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد و شما سود میکنید و سود خود را میتوانید برداشت کرده و استفاده کنید و یا مجدد آن را سرمایه گذاری کنید و از سود مرکب استفاده کنید.

البته بایستی توجه داشت، از آنجایی که سرمایه‌گذاری با هدف کسب سود بیشتر در آینده انجام می‌شود، همیشه با سطح خاصی از ریسک همراه است. به بیان دیگر این احتمال وجود دارد که با انجام یک سرمایه‌گذاری نادرست، نه‌تنها هیچ درآمدی برای سرمایه‌گذار به دست نیاید، بلکه ارزش سرمایه او نیز دچار کاهش شود. لذا اگر مایلید به سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف بپردازید، بهتر است ابتدا با قواعد و ویژگی‌های هر یک آشنا شوید.

در چند سال اخیر شاهد هجوم هموطنان به بازارهای مالی مختلف بوده ایم و این موضوع باعث سود عده ای کم و ضرر بسیاری از مردم عادی شد، همانطور که شاهد بودیم هجوم مردم به سمت بورس و افت شدید بورس باعث ضرر مالی بسیاری شد. پس از آن شاهد روی آووردن به رمزارزها مانند بیت کوین و اتریوم و… بودیم که دارای نوسانات شدیدی هستند که باعث ضررهای مالی هموطنان ما شد.

دلیل اصلی این ضررهای مالی در ابتدا خود افراد هستند که بدون دانش وارد بازارهای مالی شده و بخش عظیمی از سرمایه خود را از دست میدهند، همانطور که میدانید در بازارهای مالی بیش از 90 درصد افراد ضرر میکنند و کمتر از ده درصد افراد با سود در بلند مدت از بازار خارج میشوند، اگر جویای کسب سود از بازارهای سرمایه هستید باید دانش تکنیکال، فاندامنتال و مدیریت سرمایه را کسب کنید و چند سال در بازار مالی به کسب تجربه بپردازید تا بتوانید سرمایه گذاری موفقی داشته باشید.

اگر شما هم تجربه ناموفق سرمایه گذاری داشتید یا به دنبال راه های سرمایه گذاری کم ریسک هستید که مناسب شما باشد در ادامه این مقاله که توسط سایت کارمانیا طب آماده شده است همراه باشید.

سرمایه گذاری در کسب کار خود و تخصص خودتان

 

اگر شما به فکر سرمایه گذاری هستید پس حتما شما منبع درآمدی دارید که میخواهید مازاد درآمد خود را سرمایه گذاری کنید پس اینجاست که باید بگوییم که بهترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری روی خودتان است

ما در شرکت کارمانیا طب با تحقیق و گشت گذارهای مداوم در انواع کسب و کارها و بررسی داده های داخلی و خارجی مختلف به این نتیجه رسیدیم که همیشه سرمایه گذاری در کسب کار خود و تخصص خود، دارای نتیجه مطلوب میباشد.

اگر شما در زمینه ای تخصص دارید که از آن کسب درآمد میکنید چه به صورت مستقل و چه به صورت کارمندی، شما حتما تخصصی دارید که از آن پول در می آورید که حتما جای بهتر شدن دارد که بهتر شدن باعث میشود که درآمد شما نیز افزایش یابد.

در هر زمینه ای که فعالیت میکنید فکر نکنید که انتهای راه هستید، در هر کسب و کاری همیشه یک نفر هست که از شما بهتر، متخصص تر و پر درآمدتر میباشد. پس شما هم میتوانید به او برسید و حتی بهتر شوید.

برای مثال شما یک کارمند حسابداری شرکت هستید. آیا حسابدار بهتر و پردرآمدتر از شما وجود ندارد؟ حتما وجود دارد. چه چیز باعث این موضوع میشود؟ تخصص و دانش بیشتر، ذهن ثروتمندتر و… شاید تا الان متوجه منظور من شده باشید که میخواهم بگویم که شما هر هزینه ای بابت بهتر شدن خود و متخصص شدن خود بکنید آن را هدر نداده اید و مطمئن باشید روزی جواب آن را خواهید گرفت.

مورد بعدی کسانی هستند کسب و کار مختص خود را دارند و به صورت مستقل به کسب و درآمد و آزادکاری میپردازند، این هم مانند مثال بالا باید بگوییم در مسیری که فعالیت میکنید همیشه کسب و کارهای مشابه موفقتری وجود دارند شما با سرمایه گذاری در تبلیغات، آموزش، ایجاد شعبه، تیم سازی و… سعی کنید منبع درآمد خود را بزرگ و بزرگتر کنید که موفقترین نوع سرمایه گذاری خواهد بود.

سرمایه گذاری در صنعت زیبایی

عنوان: معرفی 3 مورد سرمایه گذاری مطمئن و کم ریسک جایگزین بورس و بازارهای مالی

 

کلینیک های زیبایی سال‌هاست که به یک صنعت چند میلیون دلاری در دنیا تبدیل شده اند. در صنعت زیبایی بسیاری از کشورها با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی درست توانسته‌اند سهم قابل‌توجهی از درآمدهای ارزی خود را از آن کسب کنند. در سالهای اخیر شاهد رشد و تولد کلینیک زیبایی در تهران و سایر شهرهای ایران بوده‌ایم.

در بسیاری از مقالات روز دنیا این صنعت را با چاه نفت مقایسه میکنند. برای یک اقتصاد نفتی همچون اقتصاد ایران؛ غفلت از بازارهای ارزآور دیگر یک سنت دیرینه بوده است.

باید بگوییم که در ایران هم سالیانه مقداری ارز آوری از طریق این صنعت انجام میشود که بسیار جای پیشرفت و سود آوری و سرمایه گذاری دارد.

حال سوال میشود چگونه میتوان در این صنعت پردرآمد سهیم و شریک شد در مرحله اول همه افراد فکر میکنند برای کسب درآمد حتما باید پزشک یا متخصص زیبایی بود. باید بگوییم خیر اینطور نیست، صنعت زیبایی آنقدر جا برای پیشرفت و سرمایه گذاری دارد که نه تنها پزشکان بلکه تمام افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند را میتواند در بر بگیرد.

با بررسی هایی که شرکت کارمانیا طب انجام داده است، امروزه با پیشرفت مهندسی و پزشکی و روی کار آمدن دستگاه های زیبایی مختلف، کار برای پزشکان و سرمایه گذاران این صنعت ساده شده است در ادامه به معرفی چند دستگاه زیبایی برای سرمایه گذاری و راه اندازی کلینیک زیبایی میپردازیم.

  1. دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه لیزر موهای زائد یکی از پر درآمدترین دستگاه های زیبایی و کلینیکی است که جایگزین روش های سنتی رفع موهای زائد شده است، دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پرفروشترین و پردرآمدترین دستگاه های لیزر موهای زائد است که توسط شرکت کارمانیا طب به ایران وارد میشود.
  2. دستگاه های جوانسازی و رفع چین و چروک و افتادگی دستگاه های زیبایی زیادی سالیانه روانه بازار میشود که جهت جوانسازی و رفع چین و چروک استفاده میشوند که از جمله مهمترین و بهترین آنها دستگاه هایفو، RF، دستگاه میکرونیدلینگ و… را نام برد که هر کدام به نحوی بدون درد و عوارض پوست را جوان میکنند و برای سرمایه گذاری بسیار ایده آل هستند. که شما میتوانید با مراجعه به سایت کارمانیا طب اطلاعات دقیق تری از این دستگاه ها بدست بیاورید.
  3. دستگاه های رفع لک های پوستی و از بین برنده تتو دستگاه های تتو ریموال یا کیوسوییچ برای از بین بردن تتو ها و کک و مک ساخته شده اند، با وجود تتوهای بی کیفیت در بدن افراد مختلف و پشیمانی بعد از چند سال و ایجاد شدن لک های پوستی توسط نور فرابنفش خورشید، سرمایه گذاری روی این دستگاه بسیار منطقی و سود آور میباشد.
  4. دستگاه های لاغری موضعی وجود فست فودها، تغزیه نامناسب افراد و عدم ورزش وتحرک باعث چاقی درافراد مختلف جامعه شده است، عرضه دستگاه های لاغری به بازار باعث شده است که افراد به فکر راه های آسانتر و بدون دردسر و عوارض برای لاغری باشند. رژیم، عمل های لاغری و ورزش همیشه گزینه های سخت برای لاغر شدن میباشند که دستگاه های لاغری فرصت خوبی برای لاغری و سرمایه گذاری میباشند.

اگر قصد سرمایه گذاری در صنعت زیبایی و یا قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد را دارید با مشاوران شرکت کارمانیا طب در ارتباط باشید.

 

سرمایه گذاری در املاک

 

سرمایه گذاری در ملک در سراسر دنیا و ایران یکی از امن ترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری های ممکن بوده است. چه از لحاظ خرید و ساخت و ساز و چه از لحاظ خرید برای حفظ سرمایه و چه از لحاظ خرید برای درآمدزایی از طریق اجاره بها

در ادامه چند مورد از مزایای سرمایه گذاری در ملک را نام میبریم.

  1. در ایران محدودیت ملک داریم – جالب است بدانید علی‌رغم اینکه ایران یک کشور پهناور است اما عمده زمین‌های آن به کوهستان، دشت و کویر اختصاص دارد و همین باعث می‌شود ما دچار محدودیت ملک برای زندگی و ساخت و ساز شویم.
  2. ملک کالا نیست که آن را از کشور های دیگر وارد کنند – تمام مردم باید برای خرید ملک، به سراغ زمین‌های داخل کشور بروند در نتیجه رقابتی از طریق واردات در این زمینه وجود ندارد.
  3. ملک همیشه ارزش خود را حفظ میکند.
  4. مهارت سرمایه گذاری کردن در ملک به راحتی قابل یادگیری است.
  5. میتوانید از اجاره بها و رهن ملک سود بدست بیاورید.

این مقاله میتواند میلیون ها یا میلیاردها تومان (نسبت به سرمایه شما) برای شما سود آور باشد.

منبع: karmaniateb.ir

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.