کد خبر : 212144
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 23:48
دیدگاه‌ها برای عابدزاده در همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی: یک سرمایه ‌گذاری اثربخش زمانی اتفاق خواهد افتاد که با نگرشی راهبردی و با شناخت دقیق روش‌های منطقی عملیاتی شود بسته هستند

عابدزاده در همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی: یک سرمایه ‌گذاری اثربخش زمانی اتفاق خواهد افتاد که با نگرشی راهبردی و با شناخت دقیق روش‌های منطقی عملیاتی شود

عابدزاده در همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی: یک سرمایه ‌گذاری اثربخش زمانی اتفاق خواهد افتاد که با نگرشی راهبردی و با شناخت دقیق روش‌های منطقی عملیاتی شود
بورس تایمز: گروه سرمایه سازان بازرگان در دو سال متوالی همایش های تخصصی سرمایه گذاری ملکی متعددی را با حضور سرمایه‌گذاران، مهندیسن مشاور و فعالین این حوزه برگزار کرده است.

مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی گفت: یک سرمایه‌گذاری اثربخش زمانی اتفاق خواهد افتاد که با نگرشی راهبردی و با شناخت دقیق روش‌های منطقی و انتخاب و همچنین عملیاتی شود که فرارسرمایه جلوگیری با سودآوری طولانی مدت ارزش افزده ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی سایت خبری بورس تایمز، همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، عصر پنجشنبه 20 مهرماه 1402، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی، شرکت کنندگان و اصحاب رسانه، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

صادق عابدزاده، مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی

صادق عابدزاده، مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی، در این همایش گفت: گروه سرمایه سازان بازرگان در دو سال متوالی همایش های تخصصی سرمایه گذاری ملکی متعددی را با حضور سرمایه‌گذاران، مهندیسن مشاور و فعالین این حوزه برگزار کرده است.

وی افزود: این اقدام بجا در اوج تحریم ها و تورم بالا در حوزه مسکن همواره در راستای تحقق شعار این گروه یعنی «آگاهی، اطمینان، سرمایه گذاری ملکی» بوده و امسال نیز بر پایه‌ همین شعار ارزشمند، پرقدرت تر پیش خواهد برد.

مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی، در ادامه گفت: نحوه ورود و چگونگی ورود و آموزش سرمایه گذاری به نحوی که هم خریدار و هم سرمایه گذار به سود مد نظرشان برسند، از جمله مواردی است که برای سرمایه گذاران حوزه ملک و مسکن ضروری بوده و در همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی به آنان آموزش داده می شود.

عابدزاده، با اشاره به سوددهی و درآمد زایی مناسب در حوزه مسکن و ملک، گفت: ورود به عرصه انبوه سازی و مسکن های به صرفه، از جمله موارد مورد اقبال برای سرمایه گذاران است که حضور فعالان این عرصه در این سلسله همایش ها می تواند بسترهای لازم برای سوددهی بیشتر را برای سرمایه گذاران فراهم نماید.

وی افزود: در این همایش راهکارهای مناسب برای افزایش سرمایه گذاری در حوزه ملک و مسکن و آموزش تکنیک های کاربردی در این عرصه به نحوی که سرمایه گذاران در این عرصه بتوانند تحلیل های مطلوب ارائه کرده و پیش بینی مناسبی از آینده بازار حوزه فعالیت خود ارائه نمایند، را ارائه داده ایم.

این مدیر سرمایه گذاری ملکی، افزود: نحوه ورود و چگونگی ورود و آموزش سرمایه گذاری به نحوی که هم خریدار و هم سرمایه گذار به سود مد نظرشان برسند، از جمله مواردی است که برای سرمایه گذاران حوزه ملک و مسکن ضروری بوده و در این همایش به آنان آموزش داده می شود.

عابدزاده، در پایان سخنان خود گفت: سلسله سمینارهای ما در اصفهان، تبریز، شیراز، استان های جنوبی کشور و سایر شهرها برگزار می شود. بررسی و تحلیل مناسب برای همه افراد علاقه مند به ورود به بازار مسکن با سرمایه گذاری مناسب در این همایش ها در دستورکار ما قرار دارد.

گفتنی است، همایش نگرش راهبردی سودآوری در سرمایه گذاری ملکی، پنجشنبه 20 مهرماه 1402، با حضور و سخنرانی علیرضا بازرگان مدیرعامل گروه سرمایه سازان بازرگان، پژوهشگر و تحلیلگر در حوزه املاک و متخصص سرمایه گذاری ملکی، صادق عابدزاده مدیرکل انجمن فیابسی خراسان رضوی و مدیر سرمایه گذاری ملکی و شرکت کنندگان، در سالن همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

خبرنگار: صمد یوسفی

تصاویر همایش

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.