کد خبر : 195334
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 17:22

طلق کریستال چیست؟؟؟؟؟+اهمیت و کاربرد آن

طلق کریستال چیست؟؟؟؟؟+اهمیت و کاربرد آن

طلق کریستال با درصد بلوري پايين بوده و جايگزيني ارزان قيمت نسبت به ديگر طلق های شفاف می باشد. كريستال در صنايع ساختمان به عنوان سقف كاذب،قطعات دکوراتیو باکس و شلف های تزئيني و … استفاده مي شود. اين طلق ترد و شكننده است . همچنين مقاومت آن در برابر UV پائين بوده و فقط براي كاربردهاي

طلق کریستال با درصد بلوري پايين بوده و جايگزيني ارزان قيمت نسبت به ديگر طلق های شفاف می باشد. كريستال در صنايع ساختمان به عنوان سقف كاذب،قطعات دکوراتیو باکس و شلف های تزئيني و … استفاده مي شود. اين طلق ترد و شكننده است . همچنين مقاومت آن در برابر UV پائين بوده و فقط براي كاربردهاي داخلي مناسب مي باشد. اين محصول از پايداري ابعادي مناسبي برخوردار است.

انواع ورق های کریستال  در رنگ های شفاف – دوغی – سبز -آبی – زرد – قرمز

كاربردهای طلق کریستال

سقف کاذب

صنايع ساختمان

صنايع بسته بندي

ظروف يک بار مصرف

کریستال در صنایع ساختمان به عنوان سقف کاذب و در صنایع تزئینی و … استفاده می شود.

این محصول شکننده می باشد و همچنین مقاومت آن در برابر UV پائین بوده و فقط برای کاربردهای داخلی مناسب می باشد.

ضخامت ورق کریستال موجود

2 میل

3 میل

4 میل

5 میل

6 میل

8 میل

10 میل

مزایا ورق کریستال

خواص نوری خوب

قالب پذیری مناسب

عایق الکتریکی

شفافیت عالی

جذب کم رطوبت

مقاومت شیمیایی نسبتا خوب

قیمت ارزان

سختی بالای سطح

مقاومت گرمایی بالا

طبیق پذیری بالا

خواص عایق بودن طلق کریستال

ورق های طلق شفاف ضریب انتقال گرمایی کمتری نسبت به شیشه دارند و با اینکه عایق ۱۰۰درصد گرمایشی و سرمایشی نیستند اما نسبت به شیشه گرمای کمتری را از خود عبور می دهند.

دیگر خصوصیت ورق های طلق شیشه ای شفاف مقاومت بسیار خوب در مقابل رطوبت می باشد. این نوع طلق های شفاف در مجاورت طولانی مدت با رطوبت و نم شوره نمی زنند و کدر نمی شوند.

جهت تمیز نمودن طلق ها کافیست از یک دستمال مرطوب و نرم استفاده شود. استفاده از پارچه های زبر و یا دستمال هایی که دارای گرد وغبار هستند باعث می شود سطح طلق شفاف به مرور دچار خط و خش های ریز شود و کدر شود. پیشنهاد می شود در صورتیکه امکان شستشوی طلق وجود دارد نظافت طلق های شیشه ای با آب انجام شود. شستن به وسیله آب بهترین روش تمیز کردن طلق شیشه ای است.

در خرید ورق کریستال باید توجه داشته باشید که ابعاد ورق کریستال در اندازه های صد و بیست سانتیمتر در صد و هشتاد سانتیمتر  و ضخامت های یک و نیم میلیمتر تا ده میلیمتر است. ورق کریستال در رنگ های شفاف، شیری و دوغی در بازار عرضه می گردد.

تنوع رنگ در طلق کریستال و ورق های پلکسی

ورق کریستال معمولاً از تنوع رنگی کمتری برخوردار هستند اما در مقابل ورق های پلکسی در رنگ های متنوع تری وجود دارند و رنگشان با گذشت زمان معمولاً ثابت است اما ورق های پلکسی با گذشت زمان از میزان رنگشان کاسته می شود البته درست است که تنوع رنگی در ورق های کریستال کمتر است اما بدنیست بگوییم که در بیشتر رنگ هایی که معمولا استاندارد هستند این ورقها تولید میشوند و به بازار عرضه و ارائه می‌شوند.

 

برای خرید و استعلام قیمت و مشاوره به سایت
www.iranpelaxy.ir

و یا شماره :09124112104
02136615610
مراجعه نمایید.

Top of Form

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.