کد خبر : 198723
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای طرح تقسیم‌بندی زمین متاورسی برای خرید آسان! بسته هستند

طرح تقسیم‌بندی زمین متاورسی برای خرید آسان!

طرح تقسیم‌بندی زمین متاورسی برای خرید آسان!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه با گران‌تر شدن زمین‌های مجازی در متاورس، امکان خرید و یا اجاره این دارایی‌ها برای کاربران عادی سخت‌تر شده است. به همین دلیل، رالف کوبلی (Ralf Kubli)، عضو هیئت‌مدیره در انجمن بلاکچینی کاسپر (Casper)، پیشنهاد کرده که مالکیت کسری (fractional ownership) از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ممکن است به

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با گران‌تر شدن زمین‌های مجازی در متاورس، امکان خرید و یا اجاره این دارایی‌ها برای کاربران عادی سخت‌تر شده است. به همین دلیل، رالف کوبلی (Ralf Kubli)، عضو هیئت‌مدیره در انجمن بلاکچینی کاسپر (Casper)، پیشنهاد کرده که مالکیت کسری (fractional ownership) از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ممکن است به حل این مشکل کمک کند.
به گفته کوبلی، با استفاده از قراردادهای هوشمند و NFTها می‌توان توافق‌نامه‌های تقسیم‌بندی را ایجاد کرد که طی آن، یک زمین مجازی به قطعات فرعی تقسیم شده و به این ترتیب، امکان خرید و اجاره آن قطعه‌ها به صورت جداگانه، فراهم می‌شود. کوبلی خاطرنشان کرد:

در تئوری، این موضوع را می‌توان برای هر دارایی دیجیتالی اعمال کرد، مشروط بر این‌که قراردادهای هوشمند و فناوری‌های مرتبط برای این منظور، طراحی شده باشند.

به گفته کوبلی، در حالی که پیشرفت‌های بزرگ‌ زیادی در متاورس حاصل می‌شوند، عملیات کوچک‌تر بی‌شمار این‌چنینی هم می‌توانند وجود داشته باشند.
به گزارش DappRadar، در حالی‌که بازار کلی ارزهای دیجیتال در رکود به سر می‌برد، علاقه سرمایه‌گذاران به پروژه‌های گیم فای (GameFi) و متاورس همچنان در حال افزایش است. طبق گزارش‌ها، از ابتدای سال ۲۰۲۲، حدود ۴٫۹ میلیارد دلار در پروژه‌های مرتبط با متاورس سرمایه‌گذاری شده است.

نوشته طرح تقسیم‌بندی زمین متاورسی برای خرید آسان! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.