کد خبر : 209480
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 2:36
دیدگاه‌ها برای طرح امکان سنجی شهرسازی و اطلاعاتی که خدمات مربوط به آن بسته هستند

طرح امکان سنجی شهرسازی و اطلاعاتی که خدمات مربوط به آن

طرح امکان سنجی شهرسازی و اطلاعاتی که خدمات مربوط به آن

  طرح امکان سنجی شهرسازی استفاده از طرح امکان سنجی شهرسازی دارای مزایای بسیاری است که تنها یکی از آنها، پیشگیری از وقوع ضرر مالی هنگفت می‌باشد. این طرح پروژه‌های پیچیده شما را به صورت تخصصی تجزیه می‌کند و با کنترل آن، ممکن بودن اجرای پروژه را تشخیص می‌دهد. طرح امکان سنجی مربوط به شهرسازی

 

طرح امکان سنجی شهرسازی

استفاده از طرح امکان سنجی شهرسازی دارای مزایای بسیاری است که تنها یکی از آنها، پیشگیری از وقوع ضرر مالی هنگفت می‌باشد. این طرح پروژه‌های پیچیده شما را به صورت تخصصی تجزیه می‌کند و با کنترل آن، ممکن بودن اجرای پروژه را تشخیص می‌دهد. طرح امکان سنجی مربوط به شهرسازی با برآورد مالی که انجام می‌دهد، تمام هزینه‌های مسیر را پیش‌بینی کرده و از غافلگیر شدن شما جلوگیری به عمل می‌آورد. ارائه برنامه برای مدیریت زمان، بررسی عوامل فنی و قانونی پروژه، از جمله دیگر وظایف این طرح امکان سنجی محسوب می‌شود. این طرح درآمد نهایی تمامی ذینفعان پروژه را مورد بررسی قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید پیش بینی درآمد نهایی پروژه موجب جذب تعداد بالایی سرمایه گذار خواهد شد. برای آشنایی حداکثری با این موضوع، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برنامه ریزی انجام شده توسط طرح توجیهی شهرداری

به این نکته توجه کنید که طرح توجیهی شهرداری ، تمام مراحل انجام کار و هزینه‌های مربوط به آن را بر روی کاغذ می‌آورد. بررسی میزان موفقیت آمیز بودن پروژه، از جمله اقداماتی است که توسط این طرح توجیهی انجام می‌شود. این طرح برای هر مرحله از کار بودجه‌ای مشخص را در نظر می‌گیرد و از صرف هزینه بیش از حد جلوگیری به عمل می‌آورد. با استفاده از طرح توجیهی شهرداری ، دیدی کلی به پروژه خواهید داشت و اعتماد بنفس شما نیز افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال چنانچه شما قصد نوسازی شهری منطقه‌ای از شهرداری را داشته باشید، این طرح میزان همکاری ساکنین را مورد بررسی قرار داده و هزینه تخریب و ساخت منطقه را نیز مشخص خواهد کرد. توجه کنید که در پروژه‌های نوسازی شهری، میزان همکاری ساکنین از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بررسی امور مالی طرح امکان سنجی شهرسازی

مهمترین سرفصلی که در طرح امکان سنجی شهرسازی مورد توجه قرار می‌گیرد، مربوط به مطالعات مالی پروژه است. توجه کنید که مواجهه با مشکلات مالی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که باعث شکست پروژه در میانه مسیر خواهد شد. این طرح با برآورد دقیق تمامی هزینه‌ها، از غافلگیر شدن شما در میانه مسیر جلوگیری می‌کند. همچنین واضح و مشخص بودن میزان هزینه و سود پروژه، موجب جذب سرمایه گذار و جلب اعتماد بانکداران نیز می‌شود. این طرح به شما کمک می‌کند تا به صورت کاملا آگاهانه پروژه مورد نظر را استارت بزنید. مهندسین مشاور هفت شهر آریا، با سالها تجربه در زمینه انجام امور طرح توجیهی پروژه، آماده ارائه ارزنده‌ترین خدمات به شما هستند.

هزینه‌های یک پروژه شامل چه مواردی می‌شود؟

طرح امکان سنجی شهرسازی، تمام هزینه‌های مربوط به پروژه را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد. این هزینه‌ها شامل خرید زمین، مالیات مربوط به آن و هزینه‌‌‌ی مسائل حقوقی خواهد شد. به این نکته توجه کنید که وجود افراد متخصص در موفقیت پروژه بسیار تاثیرگذار است. واضح است که استفاده از تخصص این افراد هزینه‌بر خواهد بود. توجیهی مربوط به شهرداری ، هزینه بکارگیری نیروی انسانی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. این افراد شامل: مهندس عمران، مهندس معمار، مهندس سازه و بسیاری دیگر می‌شوند.

برآورد هزینه‌های زیرساختی پروژه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. بررسی آبهای سطحی، بررسی وضعیت فاضلاب منطقه و لوله کشی آب و گاز از جمله اقداماتی است که قبل از شروع پروژه باید به آنها پرداخته شود. انجام تمام این امور دارای هزینه‌هایی است که در طرح امکان سنجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طرح امکان سنجی شهرسازی و اطلاعاتی که خدمات مربوط به آن

برنامه ریزی ایجاد شده در طرح امکان سنجی شهرداری

برنامه ریزی زمانی

توجه کنید که طرح توجیهی شهرسازی، یک برنامه زمانی مشخص را برای شما تدوین می‌کند. پایبندی به این برنامه زمانی، موجب صرفه جویی در هزینه‌ها خواهد شد. با توجه به روند تورم در کشور، هر ساله بیش از 20 درصد به هزینه‌های ساختمان سازی افزوده می‌شود. چنانچه شما بتوانید امور مربوط به ساختمان سازی را در موعد مقرر به پایان برسانید، قادر خواهید بود در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید. توجه کنید که این برنامه ریزی زمانی بر اساس تعداد نیروی انسانی و همچنین امکانات در دسترس شما تدوین خواهد شد. این طرح تمام امور مربوط به پروژه را بر اساس میزان اهمیت آنها، اولویت بندی می‌کند.

طرح امکان سنجی شهرسازی و کمک آن به اخذ مجوز

طرح امکان سنجی که به صورت تخصصی تدوین شده باشد، کمک فراوانی به اخذ مجوز خواهد کرد. این طرح تمام مراحل انجام کار و همچنین امکان‌ پذیر بودن اجرای پروژه را مشخص می‌کند. همین موضوع موجب جلب نظر افراد مشغول بکار در ادارات و سازمان‌ها خواهد شد. به این نکته توجه کنید که تمامی پروژهای شهرداری نیاز به مجوز دارند. به عنوان مثال پروژه‌هایی مانند: افزایش تراکم، تغییر پهنه شهری، نوسازی شهری و بسیاری دیگر، بدون مجوز اجازه شروع ندارند. با استفاده از طرح امکان سنجی، شما می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به مجوزها دسترسی پیدا کنید. مهندسان مشاور هفت شهر آریا، با آگاهی از تمامی قوانین مورد تاکید ادارات، مسیر اخذ مجوز را برای شما کوتاه خواهند کرد.

اقدام به دریافت طرح امکان سنجی

برای دریافت طرح امکان سنجی شهرسازی، می‌بایست در قدم اول به شهرداری منطقه مورد نظر مراجعه نمایید. به این نکته توجه کنید که پروژه مورد نظر شما باید کاملا در چارچوب قانون باشد. در صورت مناسب بودن پروژه، به شما تاییدیه شهرداری تعلق خواهد گرفت. بعد از آن می‌بایست برای سفارش طرح امکان سنجی اقدام نمایید. مهندسین مشاوری که در وب‌سایت هفت شهر آریا فعالیت می‌کنند، طرح‌های امکان سنجی را به صورت کاملا تخصصی تدوین خواهند کرد. در هر نقطه از کشور که ساکن هستید، می‌توانید از خدمات ارزنده این وب‌سایت بهره‌مند شوید. توجه کنید که طرح توجیهی دریافتی به کمیسیون ماده پنج شهرداری فرستاده می‌شود. یک طرح امکان سنجی معتبر می‌بایست تمامی تاییدیه‌های لازم را از این کمیسیون دریافت نماید.

طرح امکان سنجی شهرسازی و اطلاعاتی که خدمات مربوط به آن

دریافت طرح توجیهی از هفت شهر آریا

 

دریافت طرح امکان سنجی شهرسازی از شرکت هفت شهر آریا

پروژه‌های بسیاری با استفاده از مشاوره‌های تخصصی افراد مشغول بکار در هفت شهر آریا به موفقیت رسیده‌اند. چنانچه قصد شروع یک پروژه را دارید، می‌توانید روی تخصص کارشناسان حرفه‌ای ما حساب کنید. برای دریافت این طرح توجیهی کمیسیون ماده 5 ، می‌توانید به صفحه اصلی وب‌سایت مراجعه کرده و در بخش منوها وارد قسمت تماس با ما شوید. کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما هستند. همچنین این شرکت در بسیاری از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی حضور فعال دارد. همین موضوع موجب سهولت ارتباط شما با کارشناسان شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.