کد خبر : 209756
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اسفند 1401 - 15:09
دیدگاه‌ها برای طرح‌های پرفروش گردنبند طلا زنانه بسته هستند

طرح‌های پرفروش گردنبند طلا زنانه

طرح‌های پرفروش گردنبند طلا زنانه

گردنبند طلا زنانه به عنوان یکی از زیورآلات به شمار می‌رود که در بین خانم‌ها بسیار محبوب است. از گردنبند به منظور شیک جلوه دادن ظاهر خود در موقعیت‌های متفاوتی از جمله مراسم عروسی، مهمانی، دورهمی و یا جلسات رسمی استفاده می‌کنند. زیورآلاتی همچون گردنبند طلا که بسیار باارزش و گرانبها هستند، احساس زیبایی و

گردنبند طلا زنانه به عنوان یکی از زیورآلات به شمار می‌رود که در بین خانم‌ها بسیار محبوب است. از گردنبند به منظور شیک جلوه دادن ظاهر خود در موقعیت‌های متفاوتی از جمله مراسم عروسی، مهمانی، دورهمی و یا جلسات رسمی استفاده می‌کنند.

زیورآلاتی همچون گردنبند طلا که بسیار باارزش و گرانبها هستند، احساس زیبایی و اعتماد به نفس را در خانم‌های شیک‌پوش تقویت می‌کند. برندهای مشهور طلا و جواهر هر ساله اقدام به طراحی و عرضه گردنبندهای گوناگون می‌کنند. بنابراین قصد داریم در این مبحث به جوانب بیشتری از انواع گردنبند طلا و معرفی برندهای مطرح بپردازیم.

برندهای معتبر گردنبند طلا

با توجه به محبوبیت فراوان گردنبند طلا زنانه، برندهای معتبر در سراسر دنیا اقدام به طراحی مدل‌های به‌روز و متنوع کردند. این برندهای مطرح با طراحی و ساخت طلا و جواهرات گوناگون، کالکشن خود را کامل می‌کنند و در اختیار مشتریان با سلیقه‌های متفاوت قرار می‌دهند. در ادامه به برخی از این برندها اشاره می‌کنیم.

برند فرد (Fred)

برند فرد را به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای موجود در بازار به شمار می‌آورند. این برند توسط ساموئل فرد که فردی آرژانتینی بود، بنیانگذاری شد. با توجه به علاقه‌ای که فرد به زادگاه خود داشت، در طراحی جواهرات خود از زیبای‌های خورشید و رنگ‌های خاص و درخشان اقیانوس‌ در زادگاه خود الهام گرفته است.

به این ترتیب یکی از برجسته‌ترین هنرهای او طراحی گردنبند طلا است که در این مسیر بسیار موفق عمل کرده است. طراحی خیره‌کننده گردنبندهای فرد، توانسته در صنعت مد و همچنین صنعت فیلم بسیار تاثیرگذار باشد.

برند کارتیه (Cartier)

با معرفی برند کارتیه در صنعت طلا و جواهر تحولی عظیم ایجاد شد که باعث شد به یکی از قدرتمندترین برندهای بازار تبدیل شود. گردنبندهای طلا که کارتیه طراحی می‌کند، ظاهری ساده و بسیار شیک دارند. همین سادگی و سبک خاص، موجب محبوبیت این برند در بین خانم‌های خوش‌پوش شده است. در گالری طلا و جواهر زیواز مجموعه کاملی از معروف ترین مدل های برند کارتیه موجود می باشد و برای خرید آنها می توانید به گردنبند طلا کارتیه در زیواز مراجعه فرمایید

برند دیوید یورمن (David Yurman)

دیوید یورمن مجسمه‌سازی بود که بعدها از هنر خود در طراحی جواهرات نیز استفاده کرد. کالکشن طرح کابلی را می‌توان به عنوان مشهورترین طراحی‌های این برند به شمار آورد. کابل‌های درهم‌تنیده در جواهرات دیوید یورمن از طبیعت، معماری باستانی و مدرن الهام گرفته‌اند که نشان‌دهنده هماهنگی و قدرت هستند. گردنبند طلا برند دیوید یورمن با طرح‌های خاص و جذاب توسط چهره‌های مطرح در سراسر دنیا استفاده می‌شود.

برند نیمانی (Nimani)

آویزهای گردنبند طلا زنانه نیمانی به شکل حرف “ه” طراحی شده‌اند. از آنجا که طراح این برند فردی ایرانی است، با طراحی حروف فارسی توانسته هنر ایرانی را در سطح جهانی نمایش دهد. زنجیرهای ساده نیمانی که آویز ندارند، برای افرادی که جواهرات ظریف می‌پسندند، گزینه بسیار شیک، لوکس و مفهومی به شمار می‌رود که استایل جذاب و متفاوتی ایجاد می‌کند.

مدل‌های پرفروش و مطرح گردنبند زنانه

از آنجا که گردنبند به عنوان یکی از اکسسوری‌های مهم در استایل خانم‌ها به شمار می‌رود، طراحان طلا و جواهر درصدد طراحی و تولید مدل‌های متفاوت برآمدند. هدف آن‌ها ارائه گردنبندهای زیبا و شیک و جلب رضایت اغلب مشتریان است.

مدل گردنبند رولو

زنجیر رولو به عنوان یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های گردنبند زنانه شناخته می‌شود. زنجیر رولو علاوه‌بر زیبایی و درخشندگی، از استحکام بالایی نیز برخوردار است. ازاین‌رو اغلب خانم‌ها از مدل رولو استقبال زیادی می‌کنند. در این زنجیر که به صورت کابلی است، قفل ملوانی طراحی شده که امکان استفاده از آویز در آن وجود دارد.

گردنبند نفرتیتی

نفرتیتی از مدل‌های پرطرفدار گردنبند زنانه است که علاوه‌بر نمای زیبا و جذاب، از ظرافت بالا و وزن سبکی برخوردار است. به دلیل زنجیر محکم آن، از این مدل در مهمانی‌ها‌ و روزمره می‌توان به راحتی استفاده کرد. جواهراتی با مدل نفرتیتی همه‌پسند هستند و اغلب خانم‌ها از آن در موقعیت‌های گوناگون استفاده می‌کنند.

طرح‌های پرفروش گردنبند طلا زنانه

خرید گردنبند طلا زنانه

مدل ونیزی

مدل ونیزی از بادوام‌ترین طرح های گردنبند طلا زنانه است. این محصول از نوآوری زیادی در طراحی برخوردار است. از آنجا که شکل زنجیر ونیزی به صورت بافت است، دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر آسیب‌ها است. همچنین قفل قابل تنظیم مدل ونیزی باعث شده که هر فرد با توجه به سلیقه خود آن را تنظیم کند.

انواع گردنبند طلا

در صنعت مد، انواع مختلفی از زیورآلات وجود دارند که همواره مورد توجه بوده‌اند و طرفداران خاص خود را دارند. به این ترتیب تعدادی از جواهرات مطرح، روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند و با گذشت زمان افراد زیادی را جذب می‌کنند.

گردنبندهای طلا را برای هماهنگ شدن با استایل‌های مختلف طراحی می‌کنند. بنابراین از سایز و اندازه‌های متنوعی برخوردارند. در ادامه به چند نمونه از گردنبند طلا اشاره می‌کنیم که از نظر سایز مورد توجه هستند.

چوکر

چوکر گردنبندی کوتاه و ساده است که به گردن می‌چسبد و ظاهری زیبا به گردن‌های کشیده و بلند می‌بخشد. با توجه به اینکه گردنبند چوکر با استایل‌های مختلف از جمله اسپرت، رسمی و پیراهن به راحتی ست می‌شود، از آن در تمام مراسم‌های رسمی، دورهمی‌ و روزمره استفاده می‌شود.

طرح‌های پرفروش گردنبند طلا زنانه

گردنبند طلا زنانه کارتیه

گردنبند اپرا

طراحی گردنبند طلا اپرا به شکلی است که طول آن به حدودا 66 تا 88 سانتی‌متر می‌رسد. به این ترتیب جزو گردنبندهای بلند به شمار می‌روند. افرادی که این گردنبند را انتخاب می‌کنند، غالبا در مراسم‌های رسمی آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. به علت اینکه در استفاده روزانه کمی دست‌ و پاگیر هستند.

گردنبند چشمی

گردنبند چشمی با ظرافتی که دارد، در نگاه اول بیننده را خیره می‌کند. در مرکز این گردنبند طلا نمادی به شکل چشم طراحی شده است که در بین ایرانی‌ها به معنای دفع چشم زخم است و از آسیب رسیدن به فرد جلوگیری می‌کند. اما در کشورها و فرهنگ‌های مختلف معانی دیگری دارد.

جمع‌بندی

گردنبند طلا زنانه انواع گوناگونی دارد که در طی گذر زمان تکامل یافته است.استفاده از گردنبند طلا به عنوان اکسسوری می‌تواند زیبایی هر لباسی را دوچندان و خیره‌کننده کند. گردنبند طلا از نوع کلاسیک تا آویزهای مدرن در جعبه جواهرات افراد علاقمند به مد دیده می‌شود.

در این مبحث به انواع برندهای مطرح گردنبند طلا از جمله کارتیه، فرد و دیوید یورمن اشاره کردیم. همچنین به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های گردنبند طلا از قبیل رولو، نفرتیتی و ونیزی پرداختیم. علاوه‌براین به گردنبندهای چوکر، اپرا و چشمی نیز اشاره کردیم. به این ترتیب امیدواریم با توضیحات ارائه‌شده، به افرادی که قصد خرید گردنبند طلا دارند، کمک کرده باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.