کد خبر : 208998
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 15:40
دیدگاه‌ها برای طراحی و چاپ پوستر در تهران پرینت بسته هستند

طراحی و چاپ پوستر در تهران پرینت

طراحی و چاپ پوستر در تهران پرینت

مجموعه ی تهران پرینت یکی از چاپخانه های فعال در حوزه ی تبلیغات چاپی می باشد. چاپ پوستر تبلیغاتی نیز یکی از روش های تاثیر گذار برای رونق بخشیدن به هر نوع کسب و کاری محسوب می شود. مجتمع تهران پرینت با در اختیار داشتن متخصصین مجرب در زمینه ی طراحی پوستر می تواند به

مجموعه ی تهران پرینت یکی از چاپخانه های فعال در حوزه ی تبلیغات چاپی می باشد. چاپ پوستر تبلیغاتی نیز یکی از روش های تاثیر گذار برای رونق بخشیدن به هر نوع کسب و کاری محسوب می شود. مجتمع تهران پرینت با در اختیار داشتن متخصصین مجرب در زمینه ی طراحی پوستر می تواند به شما کمک کند. این مجموعه مجهز به تجهیزات و دستگاه های روز برای چاپ می باشد. از این رو پوسترهای تبلیغاتی با کیفیت بالایی چاپ می شوند.

آشنایی با مفهوم چاپ پوستر

چاپ پوستر معمولا برای انتقال اخبار و اطلاعات صورت می گیرد. اغلب متخصصین به هنگام طراحی پوستر از جهت عمودی کاغذ استفاده می کنند. به طور کلی تصاویر و متن های داخل پوستر باید به اندازه ای داخل کاغذ قرار گیرند که از فاصله ی مناسب بتوان آن را به آسانی خواند. اندازه و ابعاد پوستر قاعده و قانون خاصی ندارد اندازه پوستر بنا به درخواست مشتری تعیین می شود. طراحان گرافیک تهران پرینت برای چاپ یک پوستر ابتدا چندین ایده را با مشتری مطرح می کنند. گاهی اوقات مشتری خود ایده هایی را در ذهن دارد که آن را با طراح مطرح می کند. در نهایت پس از تایید ایده، طراح برای اجرا پوستر از شکل ها، تصاویر و متن های متنوعی استفاده می کند. هر ایده ای به شرط اجرا و پرداخت هوشمندانه می تواند موجب به وجود آمدن یک پوستر بی نقص شود. انتخاب متن و فونت مناسب برای پوستر از اهمیت بالایی برخوردار است.

جایگاه رنگ در طراحی پوستر

یکی از آیتم های ضروری در چاپ پوستر انتخاب رنگ مناسب می باشد. انتخاب رنگ ها در پوستر باید هماهنگ با موضوع طرح باشد. گاهی اوقات از دو یا سه رنگ شاخص برای طراحی پوستر استفاده می شود که موجب جذابیت بیشتر آن می شود. مهم ترین نکته ای که باید در طراحی پوستر به آن توجه کنید این است که نحوه ی طراحی و استفاده از علائم باید به گونه ای باشد که مخاطب با یک نگاه به سرعت جذب پیام پوستر شود. می توانید از فونت های بولد و المان هان برجسته به منظور تاثیر گذاری بیشتر استفاده کنید. سعی کنید از فاصله های زیاد بین عناصر و المان ها استفاده کنید. بدین ترتیب پوستر شما بیشتر دیده می شود. از معجزه تایپوگرافی در پوسترها غافل نشوید. پوسترهایی که تصاویری در آن ها استفاده نمی شود و برای طراحی آن صرفا از متن و رنگ استفاده می شود گاهی بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

 طراحی و چاپ پوستر در تهران پرینت

قیمت مناسب برای طراحی پوستر

طراحی پوستر با قیمت مناسب

امروزه با وجود گوشی های هوشمند، نرم افزارهای فتوشاپی متنوعی ساخته شده اند که می توانند کار طراحی پوستر را برای شما آسان کنند. بسیاری از افراد با توجه به هزینه های سنگین طراحی و چاپ پوستر ترجیح می دهند خود پوستر تبلیغاتی مربوطه را طراحی کنند. به این نکته توجه کنید که هر چقدر برای پوستر تبلیغاتی خود هزینه کنید بازخورد بهتری از تبلیغات خواهید داشت. بدین ترتیب هزینه ی تبلیغات شما با سود قابل توجهی به شما بر می گردد. اگر طراحی پوستر را خودتان انجام دهید و یا آن را به افراد غیر متخصص واگذار کنید بخش اعظمی از پول خود را از دست میدهید.در این هنگام پوستر تبلیغاتی شما موفق به جذب مخاطبین نخواهد شد. برای داشتن یک تبلیغ سودمند می توانید کار چاپ و طراحی پوستر خود را به مجموعه ی تهران پرینت واگذار کنید.

واگذاری طراحی و چاپ پوستر به مجموعه تهران پرینت

یکی از نکاتی که در طراحی و چاپ پوستر از اهمیت بالایی برخوردار است سرعت و دقت بالا در طراحی می باشد. برخی از طراحان در ایده ی اولیه و اجرای نهایی کار دقت کافی را دارند اما برای اجرای یک کار بی نقص نیاز به زمان زیادی دارند. برخی دیگر نیز کار طراحی پوستر را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهند اما کار فاقد کیفیت است. طراحان و کارشناسان مجموعه ی تهران پرینت افراد متخصص با تحصیلات آکادمیک در زمینه ی گرافیک می باشند. این افراد به دلیل تجربه و مهارت بالایی که در طراحی دارند می توانند در کوتاهترین زمان ممکن ایده ی اولیه را به یک طرح نهایی با کیفیت تبدیل کنند.

مزایای  چاپ پوستر

همانطور که میدانید چاپ پوستر نیز مانند سایر اقلام تبلیغاتی چاپی موجب رشد و ارتقا انواع کسب و کارها می شود. یکی از اصلی ترین مزایای چاپ و طراحی پوستر این است که می توانید آن را در هر جایی نصب کنید البته به این نکته توجه کنید که قبل از نصب پوستر باید مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه دریافت کنید. بهترین محل برای نصب پوستر مکان های پرتردد است. یکی دیگر از مزایای نصب پوستر این است که میزان تاثیر گذاری آن بر روی اقشار مختلف مردم با فرهنگ های متفاوت بسیار گسترده است.

ویژگی های چاپ و نصب پوستر

پوستر نوعی بنر تبلیغاتی جامع و کامل محسوب می شود. مطالعه ی پوستر بسیار آسان و جذاب می باشد و وقت زیادی از افراد نمی گیرد. پوسترها علاوه بر جنبه های تبلیغاتی برای کسب و کارها موجب زیبایی دیوارهای شهر نیز می شوند. چاپ و نصب پوستر در مکان های عمومی در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز دارد به عنوان مثال پس از نصب پوستر ممکن است کیفیت چاپ تصاویر پس از مدتی کاهش پیدا کند یا به هر دلیل پوستر پاره شود. یکی از دلایل اهمیت نصب پوستر در مکان های عمومی این است که هر نوع کسب و کاری با توجه به میزان بودجه ی خود  می تواند از این بستر برای تبلیغات خود استفاده کند.

 طراحی و چاپ پوستر در تهران پرینت

چاپ پوستر با ابعاد مختلف

برای چاپ و طراحی پوستر از چه دستگاه هایی استفاده می شود؟

برای چاپ پوستر می توان از سه روش چاپ افست، چاپ دیجیتال و چاپ پلاتر استفاده کرد. چنانچه قصد دارید پوسترهایی با تعداد زیاد چاپ کنید چاپ افست گزینه ی مناسب تری است زیرا علاوه بر کیفیت بالای چاپ در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می شود. چنان چه تعداد پوستر های مدنظرتان از 100 عدد کمتر باشد و ابعاد آنها از A3 بزرگتر نباشد می توانید از چاپگرهای چاپ دیجیتال استفاده کنید. اگر ابعاد پوستر شما بزرگ باشد باید از دستگاه پلاتر استفاده کنید. مجموعه ی تهران پرینت همه ی دستگاه های گفته شده را در اختیار دارد و متناسب با نظر مشتری و شرایط از دستگاه های مختلف برای چاپ انواع پوستر استفاده می کند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.