کد خبر : 204162
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 16:02
دیدگاه‌ها برای طراحی جدید اپل واچ سری پرو 8 لو رفت!!! بسته هستند

طراحی جدید اپل واچ سری پرو 8 لو رفت!!!

طراحی جدید اپل واچ سری پرو 8  لو رفت!!!

حدودا 2 ماه مانده تا شرکت اپل از اپل واچ های سری 8 رونمایی کند. شرکت اپل میخواهد که از 3 اپل واچ جدید خود که یکی از آنها اپل واچ پرو هست و به جان سخت معروف شده است رونمایی کند. اپل واچ های سری 8 در خبری های مربوط به تکنولوژی را به

حدودا 2 ماه مانده تا شرکت اپل از اپل واچ های سری 8 رونمایی کند. شرکت اپل میخواهد که از 3 اپل واچ جدید خود که یکی از آنها اپل واچ پرو هست و به جان سخت معروف شده است رونمایی کند.

اپل واچ های سری 8 در خبری های مربوط به تکنولوژی را به خود اختصاص داده اند و در بین خبر گزاری ها و مخاطبان بسیار پر سر و صدا هستند.

اپل واچ پرو که به جان سخت معروف شده است دو ماه اینده به بازار می آید دلیل این شهرت به خاطر محکم بودن این اپل واچ است. و شرکت اپل آن را برای کارهای سخت و ورزش های سنگین در نظر گرفته است.

مارک گورمن خبرنگان معروف خبرگزاری بلومبرگ در مورد اپل واچ پرو سری 8 بیانات جالبی دارد. قبل از این گزارش شده بود که اپل واچ ها پرو به صفحه نمایش بزرگ تر، عمر باتری بیشتر و سنسور جدید برای دمای بدن مجهز شده است. اما علاوه بر این موارد مارک گورمن اعتقاد دارد که این ساعت هوشمند که شرکت اپل قصد دارد از آن رونمایی کند  میتواند با یک بار شارژ شدن  شارژ دهی چند روزه ای برای کاربران داشته باشد. و این به خاطر قابلیت  low-power mode است . البته شرکت اپل هنوز در رابطه با این قابلیت صحبتی نکرده است.

طراحی جدید اپل واچ سری پرو 8 لو رفت!!!

طبق صحبت های  آقای مارک گورمن در طراحی جدید اپل واچ های سری 8 خبری از طراحی انقلابی و جدید نیست و تقریبا مشابه با طرح های اپل واچ های قبلی است. یعنی اپل واچ پرو نیز با همان طراحی ساعت های هوشمند اپل در سال 2018 روانه بازار می شود.

اقای گورمن متعقد است که توانایی های حرفه ای این ساعت هوشمند  نمایشگر بزرگ تر و مقاومت بالای آن در برابر شکستگی، ردیابی پیشرفته تر در حالت های ورزشی مثل شنا و پیاده روی، عمر باتری طولانی تر و قاب قدرتمندی که از مواد فلزی درجه یک و غیر آلومینیومی  خواهد بود.

باتوجه به این اخبار میتوان متوجه این شد که اکسوسوری های جانبی مثل بندهای اپل واچ در سری های قبلی استفاده می شد در سری جدید اپل ها نیز باتوجه به عدم تغییر طراحی اپل واچ قابل استفاده هستند.

علاوه بر امکانات خوب اپل واچ یکی مواردی که باعث جذابیت بیشتر اپل واچ های و ساعت های هوشمند می شوند بندهای اپل واچ ها هستند. که در طرح های و رنگ های مختلف ارائه می شوند. و به اپل واچ ها ظاهر منحصر به فردی را میدهند.

طراحی جدید اپل واچ سری پرو 8 لو رفت!!!

اگر که قبلا اقدام به خرید بند اپل واچ کرده اید میتوانید این بند ها را برای سری جدید نیز استفاده کنید اما اگر تا کنون از این اکسوسوری جذاب برای اپل واچ خود استفاده نکردید پیشنهاد میکنم که خرید بند کارتیر اپل واچ را حتما در دستور کارخود قرار دهید. این بند های جذاب برای مجالس ، مهمانی ها و استفادههای روزانه کاربرد زیادی دارند و استایل شما را چند برابر جذاب تر میکنند.

منبع: کاور گاردین ( مرجع معتبر خرید بندهای اپل واچ اصل )

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.