کد خبر : 210240
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 11:29
دیدگاه‌ها برای صدور ایزو ارزان امکان پذیر است؟ بسته هستند

صدور ایزو ارزان امکان پذیر است؟

صدور ایزو ارزان امکان پذیر است؟

صدور ایزو با هزینه مناسب توسط مرجع صدور معتبر امکان دارد. خیلی از شرکت ها برای اینکه در مناقصات شرکت کنند لازم به اخذ ایزو به صورت فوری دارند. باید توجه داشته باشند که در دام سازمان هایی که به صورت جعلی فعالیت میکنند نیافتند. چون زمان خود را هدر میدهند بلکه اعتبار شرکت به

صدور ایزو با هزینه مناسب توسط مرجع صدور معتبر امکان دارد. خیلی از شرکت ها برای اینکه در مناقصات شرکت کنند لازم به اخذ ایزو به صورت فوری دارند. باید توجه داشته باشند که در دام سازمان هایی که به صورت جعلی فعالیت میکنند نیافتند. چون زمان خود را هدر میدهند بلکه اعتبار شرکت به خطر میافتد.  در ادامه قصد داریم پاسخی بر چیستی گواهینامه دهیم.

 

هزینه صدور گواهینامه چقدر است؟
هزینه صدور گواهینامه های ایزو بستگی دارد که از چه مرجعی بخواهید اخذ کنید و عواملی مثل تعداد پرسنل و تعداد استاندادرهایی کع بخواهید دریافت کنید تاثیر گذاراست. گفتنی است بسیاری از صاحبان مشاغل می خواهند گواهینامه ایزو 9001را دریافت کنند، اما احساس می کنند که نمی توانند هزینه های صدور گواهینامه را تامین کنند. متأسفانه، ترس از هزینه ها مانع از رشد و پویایی شرکت میشود و چون رفتار حرفه ای در این سازمان دیده نمیشود این امر به مرور موجب کاهش رضایتمندی مشتری میشود.
هدف مرجع ما ارائه یک راه مقرون به صرفه برای کسب و کارها برای دریافت گواهینامه است. این امر با ساده‌سازی فرآیند کلی به دست می‌آید و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به مشاوره طولانی یا بازدید از سایت، برای درخواست و دریافت گواهی آنلاین خود اقدام کنید.
ما همچنین می‌توانیم به سازمان شما کمک کنیم تا گواهینامه ایزو 14001 و ایزو 27001 را دریافت کند و هزینه‌ها را پایین نگه دارد.

برای دریافت ایزو چقدر زمان نیاز دارید؟

به طور کلی، بسته به پیچیدگی و اندازه کسب و کار دارد . مسلما زمانی که برای صدور و پیاده سازی ایزو 13485 هست با ایزو 9001 متفاوت است. صدور گواهینامه ایزو معمولا کمتر از سه هفته کاری طول میکشد. اما اگر کار شما فورس باشد با ارائه مدرک به مشاوران ما این زمان ممکن هست کمتر هم بشود.
حتی اگر یک متخصص شما را در این فرآیند راهنمایی کند، باید برای چند چیز وقت بگذارید. ابتدا یک مشاور چند روزی را با شما سپری می کند. مشاوره می تواند از راه دور یا در محل انجام شود. پس از تکمیل، مشاور یک بررسی مدیریتی را برنامه ریزی می کند. سازمان صدور گواهینامه رویه ها و خط مشی های مستند مربوطه را جمع آوری خواهد کرد.
مشاور سپس یک الزامات را انجام می دهد. ضروری است که بخشی از این فرآیند باشید. بعداً، یک حسابرس خارجی سیستم ها و فرآیندهای شما را برای بررسی انطباق ارزیابی می کند. تعریف پیاده سازی ایزو و تجزیه و تحلیل شکاف می تواند به شما کمک کند تا تخمین بزنید که چقدر طول می کشد تا به گواهی ایزو دست پیدا کنید.

 

صدور ایزو ارزان امکان پذیر است؟

معنی گواهینامه ایزو چیست؟

ایزو (سازمان بین المللی استانداردسازی) یک سازمان مستقل، غیر دولتی و بین المللی است که استانداردهایی را برای تضمین کیفیت، ایمنی و کارایی محصولات، خدمات و سیستم ها ایجاد می کند. از آنجایی که فناوری به سرعت در حال توسعه است، استانداردهای جدیدی توسط افراد در تمام سطوح صنعت جهانی که از استانداردسازی می گذرد، تهیه و اجرا می شوند.

تاسیس این سازمان به سال 1946 باز می گردد، زمانی که 65 نماینده از 25 کشور در لندن گرد هم آمدند تا در مورد آینده استانداردسازی بین المللی پس از جنگ گفتگو کنند. در سال 1947، ایزو با 67 کمیته فنی یا گروه‌هایی از متخصصان با تمرکز بر یک موضوع خاص، رسماً به وجود آمد. در طول 75 سال گذشته، ایزو  تکامل بیشتری یافته و شامل 165 کشور عضو، نزدیک به 800 کمیته فنی و کمیته فرعی و بیش از 23000 استاندارد بین المللی شده است.

آیا دریافت ایزو مزایایی دارد؟

گواهینامه ایزو می تواند بهره وری و کیفیت را افزایش دهد

شرکت های دارای گواهینامه ایزو سطح بهبود یافته ای از کیفیت را در محصولات، فرآیندها و خدمات تجربه می کنند. تأیید مداوم سیستم و فرآیندها از طریق یک شخص ثالث مستقل انجام می شود. کامل بودن سیستم مدیریت می تواند کارایی را افزایش دهد و از زمان و منابع سازمان شما حداکثر استفاده را ببرد.

 تشخیص کیفیت جهانی

استاندارد ایزو در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و توسط سازمان بین المللی استانداردایزو در سوئیس اداره می شود. دریافت گواهینامه ایزو سازمان شما را در یک دسته بندی بسیار نخبه قرار می دهد.

گواهینامه ایزو می تواند فرصت های تجاری را افزایش دهد

در بسیاری از مواقع، شرکت‌ها برای کسب درآمد یا حفظ کسب‌وکار خود، از تامین‌کنندگان خود می‌خواهند که گواهینامه ایزو را داشته باشند. اگر کسب و کار شما این معیار را برآورده نمی کند، ممکن است در فروش ضرر کنید.

صدور ایزو ارزان امکان پذیر است؟

می تواند به مدیریت ریسک کمک کند
استفاده از الزامات مندرج در ایزو به شما کمک می کند تا تهدیدات مدل کسب و کار خود را شناسایی و کاهش دهید.
ایزو برای افزایش رضایت مشتری کار می کند
مشتریان شما می توانند انتظار سطح بالایی از کیفیت را داشته باشند که معادل شکایات کمتر و حل سریع و مؤثر شکایاتی است که دریافت می کنید. این باعث تکرار تجارت و افزایش فروش می شود.

سخن پایانی

مواردی که در بالا مطالعه کردین تنها بخشی از مزایای دریافت ایزو بود اگر میخاهید ببینید استانداردهای دیگر چه مزایایی برای سازمان شما دارند. بهتر است مقاله های مربط به استاندادرها را در سایت ما مطالعه داشته باشید. و اگر در هر مرحله برای شما سوال ایجاد شد با مشاوران مرکز EIQM تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.