کد خبر : 197817
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 16:30

شگرد نهنگ‌های بیت کوین در بازار نزولی!

شگرد نهنگ‌های بیت کوین در بازار نزولی!

زمان مطالعه: 1 دقیقه پنج آدرسی که ۷۷۰ هزار بیت کوین دارند، همچنان در حال افزودن به ذخایر خود هستند.تعداد نهنگ‌های گیگا (gig-whales) در شبکه بیت کوین برای مدت‌ها ثابت مانده است، اما پس از سقوط بازار ارزهای دیجیتال و فروش گسترده آن‌ها، شاهد افزایش ۱۶ درصدی هولدرهای بزرگ بیت کوین بوده‌ایم.نهنگ‌های ذکرشده در حال

زمان مطالعه: 1 دقیقه

پنج آدرسی که ۷۷۰ هزار بیت کوین دارند، همچنان در حال افزودن به ذخایر خود هستند.
تعداد نهنگ‌های گیگا (gig-whales) در شبکه بیت کوین برای مدت‌ها ثابت مانده است، اما پس از سقوط بازار ارزهای دیجیتال و فروش گسترده آن‌ها، شاهد افزایش ۱۶ درصدی هولدرهای بزرگ بیت کوین بوده‌ایم.
نهنگ‌های ذکرشده در حال حاضر تقریباً ۸۰۰ هزار بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۶ میلیارد دلار را نگهداری می‌کنند. در میان، افزایش تعداد گیگانهنگ‌ها با کاهش تعداد آدرس‌هایی که دارایی آن‌ها بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بیت کوین است، همراه بوده است.
این موضوع، نشان می‌دهد که هولدرهای بزرگ بیت کوین به آسانی در حال خرید طلای دیجیتال در قیمت پایین و روند نزولی آن هستند و با این استراتژی، بدون اینکه نگران زیان‌های موقتی باشند، می‌توانند بخش بزرگتری از بازار بیت کوین را تصاحب کنند.
برخی از کاربران نسبت به فعالیت این پنج آدرس ابراز نگرانی کرده‌اند؛ زیرا ممکن است بتوانند با سرازیر کردن غیرمنتظره سرمایه خود به بازار، کل بازار را خراب کنند و هیچ صرافی یا تنظیم‌کننده بازاری، قادر به پوشش فشار فروش ۱۶ میلیارد دلاری نخواهد بود.
ممکن است برخی از این آدرس‌ها، متعلق به ذخایر صرافی‌های متمرکز باشند. اما اگر کیف پول‌های در نظر گرفته شده، آدرس‌های غیرمرتبط با صرافی‌ها باشند، به احتمال زیاد متعلق به شرکت‌های بزرگ یا سرمایه‌گذاران سازمانی مانند مایکرواستراتژی (MicroStrategy) هستند.

نوشته شگرد نهنگ‌های بیت کوین در بازار نزولی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.