کد خبر : 216082
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 7:23
دیدگاه‌ها برای سگ کلاهدار برنده شد! سود ۳ میلیون دلاری برای این سرمایه‌گذار! بسته هستند

سگ کلاهدار برنده شد! سود ۳ میلیون دلاری برای این سرمایه‌گذار!

سگ کلاهدار برنده شد! سود ۳ میلیون دلاری برای این سرمایه‌گذار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه میم کوین داگ ویف هت (Dogwifhat) که در بستر سولانا راه‌اندازی شده است، در یک رالی بزرگ قیمتی قرار دارد و تنها در یک هفته شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی بوده است. در رالی اخیر میم کوین‌ها، قیمت WIF در هفته گذشته از حدود ۰.۲۹ دلار به ۱.۲۵ دلار رسید و برخی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین داگ ویف هت (Dogwifhat) که در بستر سولانا راه‌اندازی شده است، در یک رالی بزرگ قیمتی قرار دارد و تنها در یک هفته شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی بوده است.

در رالی اخیر میم کوین‌ها، قیمت WIF در هفته گذشته از حدود ۰.۲۹ دلار به ۱.۲۵ دلار رسید و برخی از معامله‌گران در این رالی توانستند به خوبی موج‌سواری کنند و طی مدت کوتاهی چندین میلیون دلار سود به دست آورند.

داده‌های اخیر پلتفرم LookOnChain، از دستاوردی چشمگیر در بازار ارزهای دیجیتال خبر می‌دهد. در روند صعودی WIF، معامله‌گری که ۲.۵۸ میلیون WIF را تنها با ۵.۲۸۸ توکن سولانا، به ارزش ۳۱۰ دلار خریداری کرده بود، اکنون با افزایش چشمگیر حدود ۱۰.۷۵ برابری، سرمایه وی به ۳.۱۲ میلیون دلار رسیده است.

با وجود این رالی، نهنگ‌ها همچنان علاقه زیادی به WIF نشان می‌دهند. در ساعات اخیر، تراکنش بزرگ یک نهنگ توجه فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کرده است. این نهنگ در تراکنش خود، ۹۹۹۹ توکن سولانا (معادل ۱.۳۴ میلیون دلار) را برای خرید ۱.۴۹ میلیون WIF با قیمت ۰.۸۹۹۵ دلار پرداخت کرد.

با ظهور WIF در سولانا، بازیگران بزرگ بازار، علاقه و حمایت خود را به این توکن ابراز کردند. در این راستا، صرافی رابین هود (Robinhood) اعلام کرد که از WIF در کنار چندین ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند.

رالی به وجود آمده بین میم کوین‌ها نیز به نوعی پشتیبان حرکت صعودی WIF شده است. در جریان اخیر، قیمت شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲.۸۵ درصد افزایش داشته و به ۰.۰۰۰۰۱۹۷۶ دلار رسیده است.

افزایش ۹۳ درصدی حجم معاملات و رسیدن آن به ۴ میلیارد دلار نیز بر روند افزایشی تأکید می‌کند. دوج کوین نیز در هفته گذشته ۶۶ درصد افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سگ کلاهدار برنده شد! سود ۳ میلیون دلاری برای این سرمایه‌گذار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.