کد خبر : 217357
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 14:30
دیدگاه‌ها برای سود ۱.۵ میلیون دلاری یک تریدر فقط در ۲ روز! او کدام میم‌کوین‌ها را خریده بود؟ بسته هستند

سود ۱.۵ میلیون دلاری یک تریدر فقط در ۲ روز! او کدام میم‌کوین‌ها را خریده بود؟

سود ۱.۵ میلیون دلاری یک تریدر فقط در ۲ روز! او کدام میم‌کوین‌ها را خریده بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه دنیای ارزهای دیجیتال شاهد ظهور یک تریدر موفق است که با خرید و فروش میم‌کوین‌ها، سود هنگفتی به جیب زده است. این اتفاق بار دیگر توجهات را به پتانسیل بالای سودآوری و ریسک همیشگی سرمایه‌گذاری در حوزه‌ میم کوین‌ها جلب کرده است. این تریدر ناشناس که با شناسه‌ کیف پول “J۱T۵M….hJt۴۳”

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای ارزهای دیجیتال شاهد ظهور یک تریدر موفق است که با خرید و فروش میم‌کوین‌ها، سود هنگفتی به جیب زده است. این اتفاق بار دیگر توجهات را به پتانسیل بالای سودآوری و ریسک همیشگی سرمایه‌گذاری در حوزه‌ میم کوین‌ها جلب کرده است.

این تریدر ناشناس که با شناسه‌ کیف پول “J۱T۵M….hJt۴۳” شناخته می‌شود، طی دو روز و تنها با معامله‌ هفت میم کوین، موفق به کسب ۱.۴۹ میلیون دلار سود خالص شده است!

جالب اینجا است این معامله‌گر در ابتدا با مشکلاتی مواجه بوده و نرخ برد پایین‌تری داشته است. اما با پشتکار و انعطاف‌پذیری توانسته است استراتژی خود را بهبود بخشد و در نهایت به موفقیت برسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این تریدر در مجموع با ۳۵ توکن معامله کرده و از ۲۵ مورد آن‌ها سود کسب کرده است. نرخ برد نهایی او به ۷۱.۴۳ درصد رسیده است.

نکته‌ قابل توجه این است که ۹۶.۵ درصد از کل سود او تنها در دو روز پایانی معاملات به دست آمده که نشان‌دهنده‌ مهارت بالای وی در شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌های بازار است.

هفت میم کوینی که در کسب سود این تریدر نقش اساسی داشته‌اند عبارتند از: سولومون (Solomon)، مانکی برادر (Monkey Brother)، ان‌پی‌سی (non-player character)، اسنپ (SNAP)، نوستالژیا (NOSTALGIA)، هه هه (HeHe) و بنگ (BANG).

این کوین‌ها که با تم‌های سرگرم‌کننده و قابلیت انتشار ویروسی شناخته می‌شوند، به دارایی‌های پرسودی در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند.

دستاورد قابل توجه این تریدر، اهمیت بالای داشتن یک استراتژی معاملاتی کارآمد در دنیای پویای ارزهای دیجیتال را بیش از پیش یادآور می‌شود؛ چرا که فرصت‌های فراوان، سفته‌بازی و نوسانات شدید از ماهیت‌های اصلی و همزمان بازار میم کوین‌ها هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سود ۱.۵ میلیون دلاری یک تریدر فقط در ۲ روز! او کدام میم‌کوین‌ها را خریده بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.