کد خبر : 208171
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 21:05
دیدگاه‌ها برای سود بالای 90 درصد با استراتژی معاملاتی محمد فاموریان!! بسته هستند

سود بالای 90 درصد با استراتژی معاملاتی محمد فاموریان!!

سود بالای 90 درصد با استراتژی معاملاتی محمد فاموریان!!

این روزها همه به دنبال راه ها و راهکارهایی هستند که درآمد خود را در بازار ارزهای دیجیتال دو چندان کنند. برخی فکر می کنند که پیش بینی روند قیمتی بازار در رسیدن به سود بیشتر به آن ها کمکم می کند، اما برخی دیگر نظر دیگری دارند. پیش بینی روند بازار ارزهای دیجیتال نیازمند

این روزها همه به دنبال راه ها و راهکارهایی هستند که درآمد خود را در بازار ارزهای دیجیتال دو چندان کنند. برخی فکر می کنند که پیش بینی روند قیمتی بازار در رسیدن به سود بیشتر به آن ها کمکم می کند، اما برخی دیگر نظر دیگری دارند. پیش بینی روند بازار ارزهای دیجیتال نیازمند دانشی گسترده و سال ها تجربه در بازار ارزهای دیجیتال است که کمتر کسی را می توان با این ویژگی یافت. از این رو بهتر است که به جای پیش بینی بازار رمزارزها به فکر چیدن یک استراتژی خوب برای خود باشید. استراتژی ترید چیست، شاید این سوالی است که الان در ذهن شما شکل گرفته یا اینکه اصلا نحوه کسب درآمد از استراتژی معاملاتی چگونه است؟ اگر به دنبال جواب سوال هایی که الان ذهن شما را درگیر کرده، می گردید ادامه مطلب رو از دست ندهید.

استراتژی معاملاتی چیست؟

سود بالای 90 درصد با استراتژی معاملاتی محمد فاموریان!!

بازار ارزهای دیجیتال بازار پر نوسانی است که اگر بدون برنامه ریزی به خرید و فروش در آن بپردازید، سرمایه خود را در مدت زمان کوتاهی از دست خواهید داد. از طرفی دیگر بیشتر افراد در بازار ارزهای دیجیتال احساساتی ترید می کنند و به صورت منطقی و دقیق نمودارهای قیمتی را بررسی و آنالیز نمی کنند. برای جلوگیری از این اتفاقات بهتر است که نقشه راهی برای ترید کردن خود ایجاد کنید تا با استفاده و عمل به آن سود خود را در بازار ارزهای دیجیتال افزایش دهید. کسب درآمد از استراتژی معاملاتی زمانی رخ می‌دهد که تریدر منطق را بر احساسات ارجح بداند و بر احساسات خود غلبه کند. به طور کلی مجموعه برنامه هایی که تریدر برای رسیدن به سود در بازه زمانی کوتاه مدت یا بلند مدت می چینید، استراتژی گفته می شود.

کسانی که برای ترید کردن از استراتژی خاصی استفاده می کنند، دید بهتر و کلی تری از بازار ارزهای دیجیتال پیدا می کنند و تصمیم عاقلانه تری می گیرند. سبک ترید کردن هر شخص با دیگری متفاوت است، از این رو استراتژی هر شخص با شخص دیگری نیز فرق دارد. برای چیدن و برنامه ریزی یک برنامه هدفمند و سودده، باید از تجربیات و دوره های آموزشی که در فضای اینترنت وجود دارد بهره ببرید. محمد فاموریان اولین مدرس و بنیان گذار دوره های استراتژی معاملاتی است که تاکنون شاگردان زیادی را با روش های معاملاتی نوین خود موفق و به درآمد دلاری رسانده است.

نحوه چیدن و کسب درآمد از استراتژی معاملاتی

سود بالای 90 درصد با استراتژی معاملاتی محمد فاموریان!!

برای اینکه وین ریت و سود خود را از بازارهای مالی افزایش دهید باید تا حدودی با بازارهای مالی آشنایی داشته باشید. کسب درآمد از استراتژی معاملاتی زمانی تحقق خواهد یافت که بازار معاملاتی، روش های تحلیلی بازار و سبک معاملاتی خود را به درستی انتخاب کنید؛ همچنین مدیریت سرمایه را به خوبی انجام دهید و تحت هیچ شرایطی احساسی عمل نکنید.

مشخص کردن بازار معاملاتی

تریدرها باید در اولین مرحله، بازاری که قصد فعالیت در آن را دارند، مشخص کنند؛ به عنوان مثال اگر قصد خرید ارزهای فیات یا سهام شرکت های مختلف را دارید به سراغ بازار فارکس بروید، اما اگر علاقه به خرید و فروش رمزارزها دارید، بازار ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید.

روش تحلیلی

تحلیل بازارهای مالی یکی از مهم ترین بخش های است که هر تریدر باید آن را انجام دهد. تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال دو تحلیلی است که تریدرها با استفاده از این دو بازارهای مالی را آنالیز می کنند. یاد گرفتن این دو شیوه آسان نیست و برای ماهر شدن در یکی از این دو روش بهتر است که دوره های آموزشی مربوط به هر کدام را خریداری یا مطالعه کنید.

سبک های معاملاتی

روش ها و سبک های مختلفی وجود دارد که تریدرها با استفاده از آن ها معاملات خود را انجام می دهند. سبک های معاملاتی که این روزها بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند؛ اسکالپینگ، خرید و فروش روزانه، نوسان گیری و پوزیشن گیری است.

مدیریت سرمایه

تریدرها پیش از تزریق سرمایه خود در بازارهای مالی باید مقدار سود و ضرر معامله را حساب کرد، اگر به این موضوع توجهی نشود نه تنها سودی کسب نمی کنند بلکه سرمایه اصلی خود را نیز از دست می دهند.

منطقی عمل و فکر کردن

مشکل بیشتر تریدرهایی که در بازارهای مالی دچار شکست می شوند یا به موقع سرمایه خود را به بازار وارد نمی کنند، این است که احساسی عمل می کنند. به عنوان مثال به هنگام ریزش بازار سرمایه خود را از بازار خارج می کنند یا به یکباره همه سرمایه خود را بر روی یک دارایی خاص سرمایه گذاری می کنند.

جمع بندی

داشتن استراتژی به تریدرها این قابلیت را می دهد تا با دید بهتری بازار را بررسی کنند و به خرید و فروش بپردازند. برای این که به این مرحله برسید باید دوره های آموزشی استراتژی ترید را خریداری کنید، چرا که در این دوره ها، روش ها و شیوه هایی بیان و توضیح داده می شوند که در دوره های آموزشی رایگان پیدا نخواهید کرد. به هر حال ما در این مقاله نحوه کسب درآمد از استراتژی معاملاتی و اینکه استراتژی معاملاتی چیست را به شما عزیزان توضیح دادیم تا با چیدن یک استراتژی مطلوب از بازارهای مالی درآمد کسب کنید.

منبع: https://famoorian.ir/

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.