کد خبر : 201241
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 12:00
دیدگاه‌ها برای سودآوری دوج کوین در طول سال‌ها چقدر بوده است؟ بسته هستند

سودآوری دوج کوین در طول سال‌ها چقدر بوده است؟

سودآوری دوج کوین در طول سال‌ها چقدر بوده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم CoinGecko، دوج کوین (DOGE) علی‌رغم افت بیش از ۸۹ درصدی قیمت خود از اوج تاریخی‌اش، هنوز در مقایسه با کمترین قیمت تاریخی خود، یعنی ۰٫۰۰۰۰۸۶۹ دلار در می ۲۰۱۵، بیش از ۷۸ هزار درصد رشد دارد.در اوایل سال ۲۰۱۷ بود که قیمت دوج کوین پس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم CoinGecko، دوج کوین (DOGE) علی‌رغم افت بیش از ۸۹ درصدی قیمت خود از اوج تاریخی‌اش، هنوز در مقایسه با کمترین قیمت تاریخی خود، یعنی ۰٫۰۰۰۰۸۶۹ دلار در می ۲۰۱۵، بیش از ۷۸ هزار درصد رشد دارد.
در اوایل سال ۲۰۱۷ بود که قیمت دوج کوین پس از سال‌ها رکود، شروع به افزایش کرد. در آن زمان، سرمایه‌گذاری‌ کاربران خرد در بازار کریپتو برای اولین بار به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته بود که باعث شد آلت‌ کوین‌ها افزایش قیمت عمده‌ای را تجربه کنند. تنها در ۷۰ روز، قیمت دوج کوین بیش از ۱،۸۹۰ درصد افزایش یافت. پس از آن، در هفته اول سال ۲۰۱۸ بود که این میم کوین یک رشد ۳۸۰ درصدی را نسبت به اوج قبلی خود تجربه کرد.
در اواخر ژانویه ۲۰۲۱ نیز، جنون گروه Wallstreetbets به بازار دوج کوین سرایت کرد و قیمت آن در کمتر از دو روز، با یک افزایش ۱،۱۰۰ درصدی مواجه شد. سپس، در می ۲۰۲۱ و در آستانه حضور ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live، دوج کوین به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰٫۷۴ دلار صعود کرد.
از زمان آغاز سال ۲۰۲۲، دوج کوین هیچ افزایش عمده‌ای را به خود ندیده است، به‌جز جهش‌های مختصر در شرایط نزولی بازار. در زمان انتشار این خبر، دوج کوین دهمین ارز دیجیتال بزرگ از لحاظ ارزش بازار است که در محدوده قیمتی ۰٫۰۶۵ دلار معامله می‌شود.

نوشته سودآوری دوج کوین در طول سال‌ها چقدر بوده است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.