کد خبر : 195281
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 15:34

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشکی

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشکی

اگر می‌خواهید فضایی دلنشین و شکوهمندی در داخل ساختمان خود به وجود آورید، از سنگ مرمریت دهبید اسپایدر استفاده کنید. شکوه و جلا این نوع سنگ بیشتر به خاطر رگه‌های طلایی رنگ روی آن است که به تار عنکبوت شبیه هستند. این نوع سنگ‌ها را با نام دهبید اسپایدر یا دهبید مشکی می‌شناسند. امروزه استفاده

اگر می‌خواهید فضایی دلنشین و شکوهمندی در داخل ساختمان خود به وجود آورید، از سنگ مرمریت دهبید اسپایدر استفاده کنید. شکوه و جلا این نوع سنگ بیشتر به خاطر رگه‌های طلایی رنگ روی آن است که به تار عنکبوت شبیه هستند. این نوع سنگ‌ها را با نام دهبید اسپایدر یا دهبید مشکی می‌شناسند.

امروزه استفاده از این سنگ‌ها برای ایجاد فضایی دلنشین و البته مدرن در بسیاری از ساختمان‌ها بسیار است. سنگ اسپایدر دهبید با پس زمینه مشکی رنگ یا قهوه‌ای سوخته‌اش و رگه‌هایی طلایی رنگش در دسته سنگ‌های مرمریت تیره قرار گرفته و جزو زیباترین و شیک‌ترین انواع سنگ‌ها برای استفاده در دکوراسیون داخلی منازل می‌باشد.

 

جهت خرید سنگ اسپایدر مشکی لطفا با 09371533399 در واتساپ در تماس باشید.

 

 

آشنایی با سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

سنگ اسپایدر دهبید در دو رنگ پس زمینه مشکی و قهوه ای سوخته وجود دارد، شما بسته به محیطی که قرار است از این سنگ‌ها برای دکوراسیون آنجا استفاده کنید، می‌توانید یکی از این انواع این رنگ‌ها را سفارش دهید.

پس از اینکه سنگ‌های دهبید اسپایدر در معادن‌شان استخراج می‌شوند، در ابعاد مختلفی مانند تایل، طولی، اسلب و … برش داده می‌شوند. اگر می‌خواهید که زیبایی سنگ اسپایدر دهبید بیشتر به چشم بیاید، بهتر است که این سنگ را با ابعاد اسلب خریداری کنید چرا که زیبایی چشم‌نواز این نوع سنگ‌ها در این ابعاد بسیار خیره‌کننده است.

سنگ مشکی دهبید بنا بر رگه‌های طلایی که روی آن وجود دارد به درجه‌های مختلفی تقسیم می‌شود. یعنی تقسیم‌بندی این سنگ‌ها بر اساس رگه‌های طلایی موجود روی آنهاست

برای اینکه استحکام سنگ‌های مرمریت بیشتر شود، از توری در پشت‌شان استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید سنگ اسپایدر دهبید در ابتدا با یک کارشناس نصب سنگ فعالیت می‌کند مشاوره داشته و سپس مناسب‌ترین نوع این سنگ‌ها را برای محیط داخلی ساختمان‌تان خریداری کنید.

کاربرد سنگ اسپایدر دهبید

از سنگ‌های اسپایدر دهبید به دلیل زیبایی خیره‌کننده ای که دارند می‌توان در محیط‌های مختلفی استفاده کرد. البته توجه کنید که استفاده از این سنگ‌ها در فضاهایی که نور خورشید در آنجا وجود دارد مناسب نیست چرا که ساب و رنگ‌شان را از دست خواهند داد. در زیر برخی از فضاهایی که می‌توانید برای آنجا از این نوع سنگ‌‌ها استفاده کنید را ذکر می‌‌کنیم.

  • سنگ‌فرش و نمای داخلی ساختمان
  • دیوار لابی
  • حاشیه آسانسور
  • برای فضاهایی که قصد دارید آنجا را به محیطی لوکس تبدیل کنید.

شما می‌توانید با مشورت با کارشناسان فروش این نوع سنگ‌ها و همچنین کسانی که در زمینه نصب‌شان فعالیت می‌کنند، در زمینه کاربرد آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. با مشاوره با کارشناسان می‌توانید از این سنگ‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرده و محیطی زیبا و دلنشین را برای خود به ارمغان آورید.

ویژگی‌های سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

این سنگ دارای مزایا و ویژگی‌های مختلفی است که آن را نسبت به سایر سنگ‌های مرمریت متمایز ساخته و باعث می‌شود که افراد بیشتری تمایل به استفاده از آن داشته باشند. مهم‌ترین ویژگی و مزیت این نوع سنگ‌ها همان رگه‌های طلایی رنگ روی آنهاست که زیبایی‌شان را بیش از هر سنگ دیگری می‌کند. از جمله سایر ویژگی‌ها و مزایای سنگ مشکی دهبید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب آب در مقدار خیلی کم
  • مقاومت سایشی بالا
  • شفافیت و براقیت بالا
  • سنگی مناسب برای مکمل در کنار سنگ‌های روشن

این ویژگی‌ها باعث شده تا افراد زیادی تمایل داشته باشند که از این نوع سنگ‌ها در دیواره یا سنگ‌فرش محیط داخلی ساختمان‌شان استفاده کنند.

تشخیص کیفیت سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

اگر می‌خواهید از کیفیت و درجه یک سنگ اسپایدر دهبید اطلاع پیدا کنید باید به پارامترهای مختلفی توجه داشته باشید. از جمله این پارامترها می‌توان به نوع سنگ، نداشتن پوسیدگی یا ناخالصی در سنگ، حداقل بازی رنگ و سورت دقیق، لب‌پر نبودن سنگ، نحوه حمل و ارسال سنگ به مکان مورد نظر، ساب سنگ، گونیا بودن ابعاد آن، قطر سنگ و نوع متریالی که در فرآیند تولید استفاده شده اشاره کرد.

برای خرید سنگ مرمریت باکیفیت بهتر است که به سراغ مراکز خرید معتبر بروید. این مراکز به طور کامل شما را در زمینه خرید سنگ اسپایدر دهبید باکیفیت راهنمایی خواهند کرد و قدم به قدم همراه‌تان خواهند بود تا سنگ را با بالاترین کیفیت در فضای مورد نظر خود نصب کنید. اغلب فروشندگان سودجو ممکن است با فروش سنگ‌های بی کیفیت به قیمت اصلی می‌خواهند که مشتریان را در دام خود بیندازند؛ در گام اول بهتر است شما به اعتبار مرکز خرید مورد نظر توجه کنید تا در دام چنین افرادی نیفتید!

قیمت سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

قیمت‌گذاری سنگ‌های مرمریت بر اساس فاکتورها و معیارهای مشخصی تعیین می‌شود. فروشندگان این نوع سنگ‌ها معمولاً بر اساس سایز، ضخامت و ابعاد مورد نیاز مشتری قیمت سنگ‌ها را تعیین می‌کنند. علاوه بر این موارد دیگری از جمله کیفیت فرآوری از نظر ساب، برش و توری نیز در قیمت این سنگ‌ها تاثیرگذار هستند. سورت بندی، قد و قواره کوپ سنگ و درجه بندی کیفی آن نیز روی قیمت اصلی سنگ تاثیر می‌گذارد. در نهایت فروشنده سنگ با توجه به میزان سود واسطه‌ای که روی محصول می‌کشد، قیمت اصلی را تعیین کرده و آن را به مشتریان می‌فروشد.

شما برای خرید سنگ مرمریت دهبید اسپایدر با قیمت مقطوع و مناسب باید به سراغ فروشندگانی بروید که این محصول را با سود واسطه اندکی می‌فروشند. این امر موجب می‌شود تا در پرداخت هزینه‌های خرید این سنگ‌ها صرفه‌جویی کنید.

خرید سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

امروزه از سنگ‌های مرمریت اسپایدر استقبال زیادی می‌شود و دلیل در تمام ویژگی‌ها و مزایایی است که در طی این مطلب به آنها پرداختیم. امروزه کمتر کسی به سراغ سنگ‌ها و نماهایی با طراحی‌های معمولی می‌رود و همه به دنبال سنگ‌هایی با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد هستند تا بتوانند به این شکل فضایی دنج و زیباتر به محیط مورد نظرشان هدیه دهند. شما نیز اگر قصد خرید سنگ برای طراحی نمای داخلی ساختمان دارید، بهتر است به سراغ سنگ مرمریت دهبید اسپایدر بروید چرا که این سنگ‌ها شکوه و گرمی خاصی به محیط بخشیده و فضای دنج و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

همانطور که گفتیم فروشندگان سودجوی زیادی برای این نوع سنگ‌ها وجود دارد که سنگ را با کیفیتی اندک به فروش می‌رسانند. پس قبل از خریدحتما با شخصی آگاه در زمینه سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشاوره داشته باشید تا در دام چنین افرادی نیفتید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.