کد خبر : 211975
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 15:56
دیدگاه‌ها برای سمینار معرفی و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان با حضور مدیران شرکت برگزار شد بسته هستند

کوروش جم

سمینار معرفی و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان با حضور مدیران شرکت برگزار شد

سمینار معرفی و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان با حضور مدیران شرکت برگزار شد
بورس تایمز: سمینار آموزشی و رونمایی از محصولات شرکت اصفهان کفریز، با حضور مدیران شرکت، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

سمینار معرفی و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان، با حضور مدیران شرکت، در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری تحلیلی بورس تایمز، سمینار و رونمایی از محصولات شرکت کفریز اصفهان، پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۶ مهرماه ١۴٠٢، در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، با حضور مدیران شرکت اصفهان کفریز و جمعی از اصحاب رسانه، در محل نشست‌های نمایشگاه – سالن ۶ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شرکت اصفهان کفریز در یک نگاه

شرکت اصفهان کفریز فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ شروع نموده است و در این ۳۷ سال در صنعت آبرسانی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های نو و ریلی فعالیت نموده است.

شرکت اصفهان کفریز فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ شروع نموده است و در این ۳۷ سال در صنعت آبرسانی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های نو و ریلی فعالیت نموده است.

این شرکت همواره بر دو اصل نوآوری و کیفیت تأکید ویژه داشته است که از نمونه‌های آن می‌توان تولید فلنج تاور برای توربین‌های بادی برای اولین‌بار در کشور و تولید بدنه و کلوژر شیرهای توپی فشارقوی برای اولین‌بار در کشور را نام برد.

این شرکت از سال ۹۳ به صنعت ریلی کشور وارد شد و الحمد… با تولید بانداژ قطار سهم بسزایی در جلوگیری از خروج ارز از کشور داشته است. خداوند را شاکریم که با تولید چرخ ملی منوبلوک برای اولین‌بار در کشور و اخذ تأییدیه‌های لازم از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توانسته‌ایم کشور عزیزمان را در جهت خودکفایی ریلی یاری رسانیم.

شرکت اصفهان کفریز هم‌اکنون توانسته است با تجهیز آزمایشگاه پیشرفته و کنترل دقیق تمامی پارامترهای کیفی هم در جهت نیل به بالاترین استانداردهای اروپایی گام برداریم هم استاندارد مهم ISO17025 را که مهم‌ترین استاندارد آزمایشگاهی است را اخذ نماییم و به یکی از آزمایشگاه‌های مهم و اصلی ریلی کشور تبدیل شویم.

بنا به این گزارش، شرکت اصفهان کفریز، تولید کننده در صنایع آبرسانی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های نو و ریلی، در این دوره از نمایشگاه حضور چشمگیری دارد و آماده ارائه خدمات در غرفه شرکت در سالن 8 و 9 برای بازدید کنندگان گرامی می باشد.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، با حضور شرکتهای داخلی و خارجی، به مدت ۴ روز طی روزهای ۴ تا ٧ مهرماه ١۴٠٢، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

عکس و خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.