کد خبر : 195536
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 11:54

سفارش طراحی سایت فروشگاهی در قم با کیت وردپرس

سفارش طراحی سایت فروشگاهی در قم با کیت وردپرس

سفارش طراحی سایت در قم امروزه یکی از نیازهای افراد در این شهر شده و بعد از کرونا افراد زیادی تصمیم گرفتند کسب و کار خودشون رو اینترنتی کنند چرا که اینترنت هم پتانسیل رشد بیشتری دارد و هم دردسرهای کسب وکار سنتی را ندارد پس اگر شما هم مثل هزاران نفر دیگه به دنبال

سفارش طراحی سایت در قم امروزه یکی از نیازهای افراد در این شهر شده و بعد از کرونا افراد زیادی تصمیم گرفتند کسب و کار خودشون رو اینترنتی کنند چرا که اینترنت هم پتانسیل رشد بیشتری دارد و هم دردسرهای کسب وکار سنتی را ندارد پس اگر شما هم مثل هزاران نفر دیگه به دنبال بیشتر کردن درآمد خودتون هستید می تونید با راه اندازی یک وبسایت مشتریان خودتون رو بسیار بیشتر از قبل کنید.

چگونه از طریق وبسایت کسب درآمد می کنند؟

برای کسب درآمد از اینترنت روش های مختلفی وجود دارد اگر بخواهیم مهم ترین روش هایی که افراد از طریق سایت درآمد دارند رو نام ببریم می تونیم به روش های زیر اشاره کنیم.

فروش محصولات فیزیکی در سایت

روش عمده ای که وجود داره این هست که شما باید یکسری محصول داشته باشید تا بتونید اون محصولات رو داخل وبسایتتون به فروش برسونید مثلا اگر شما یک فروشگاه لباس دارید می تونید از لباس هایی که دارید عکس با کیفیت بگیرید و اطلاعات آن همراه قیمت و تصویر رو در سایت برای فروش قرار دهید سپس افراد از طریق گوگل شمارو پیدا خواهند کرد و در نهایت از شما خرید می کنند.

فروش محصولات آموزشی در سایت

اگر شما تخصصی دارید که قابل تبدیل به دوره های آموزشی است می تونید یک دوره جامع یا دوره های رایگان تولید کنید سپس از طریق گوگل ورودی می گیرید و بدون محدودیت می تونید آموزش های خودتون رو بفروشید.

فروش خدمات مختلف در سایت

روش بعدی که وجود داره فروش خدمات خودتون در سایت هستید مثلا کسب و کارهای مثل طراحی سایت، تعمیرگاه ماشین، رستوران ها و… جزو کارهای خدماتی می شود که می تونید مشتریان زیادی رو از طریق اینترنت به سمت خودتون جذب کنید.

سئو و فروش محصول در سایت

شاید پیش خودتون فکر کنید بعد از اینکه وبسایت رو راه اندازی کردید بعد از چند هفته فروش شما شروع خواهد شد اما اینطور نیست شما باید روی سئو سایت خودتون کار کنید یعنی سایت رو برای گوگل بهینه کنید تا شمارو در نتایج بالا به کاربران بیشتری نمایش دهد.

پس قدم بعدی بعد از راه اندازی سایت یادگیری سئو یا استفاده از تخصص دیگران در این حوزه است اگر بتونید سئو سایتتون رو به درستی جلو ببرید می تونید درآمد بسیار خوبی رو از طریق سایت کسب کنید.

مزیت داشتن وبسایت چیست؟

شاید براتون سوال باشه مزیت داشتن سایت با نداشتنش چیه؟ اگر بخوام خیلی ساده این موضوع رو توضیح بدم شما با داشتن سایت دیگه نیازی نیست برای محصولاتتون انبار یا مغازه داشته باشید خیلی راحت می تونید همه محصولات رو داخل سایت اضافه یا حذف کنید.

یکی از لذت های کسب و کار اینترنتی و داشتن وبسایت درآمد غیرفعال است یعنی زمانی که شما خواب هستید امکان داره در سایت فروش داشته باشید یا مثلا در سفر هستید کاربران خیلی راحت می تونند از سایت شما خرید کنند و شما بدون اینکه در دفتر یا جای خاصی باشید می تونید درآمد خودتون رو داشته باشید.

چگونه باید سفارش طراحی سایت داد؟

برای سفارش طراحی سایت اول باید یک شرکت یا طراح سایت مناسب پیدا کنید و پروژه خودتون رو به آنها بسپرید. سایت کیت وردپرس یکی از سایت های فعال و معتبر در حوزه طراحی سایت و وردپرس است و شما می تونید سفارش طراحی سایت خودتون رو در این سایت ثبت کنید.

نکات مهم سفارش طراحی سایت در قم

قبل از سفارش طراحی سایت شما باید نکات مهم آن را بدونید تا بعداً به مشکل جدی برخورد نکنید در بخش پایین سعی می کنیم مهم ترین نکات سفارش طراحی سایت در قم رو براتون عنوان کنیم تا اگر روزی خواستید سایتی داشته باشید در سفارش طراحی آن به مشکل نخورید.

  • سعی کنید با طراح سایت قرارداد ببنیدید تا بعدا نه شما به مشکل بخورید نه طراح سایت
  • به طراح سایت نمونه کاری که می خواهید شبیه آن را طراحی کنید بفرستید
  • رزومه فرد طراح سایت رو در اینترنت جستجو و بررسی کنید
  • سعی کنید از طراح سایت پشتیبانی درخواست کنید برای بعد از اتمام پروژه
  • اگر طراح سایت سایتتون رو با وردپرس طراحی کند بهتر است

خلاصه سفارش طراحی سایت فروشگاهی در قم

در این مقاله سعی کردیم نحوه سفارش طراحی سایت رو یاد بگیریم و مزیت های آن را باهم بررسی کنیم درآخر چند نکته مهم رو عنوان کردیم تا موقع سفارش طراحی سایت به مشکل نخورید همچنین برای اطلاعات بیشتر می تونید به سایت کیت وردپرس یا به آدرس kitwp.com مراجعه کنید و سوال خودتون رو از چت پشتیبان بپرسید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.