کد خبر : 212720
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 9:00
دیدگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری بانک‌های سراسر جهان در ریپل؛ علت افزایش محبوبیت XRP چیست؟ بسته هستند

سرمایه‌گذاری بانک‌های سراسر جهان در ریپل؛ علت افزایش محبوبیت XRP چیست؟

سرمایه‌گذاری بانک‌های سراسر جهان در ریپل؛ علت افزایش محبوبیت XRP چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه گزارش اخیر کمیته نظارت بر بانکداری بازل (BCBS) نشان می‌دهد که ۱۹ بانک پیشرو در آمریکای شمالی، اروپا و سایر مناطق، مجموعاً ۹٫۴ میلیارد یورو (تقریباً ۱۰٫۲۷ میلیارد دلار) در دارایی‌های رمزارزی مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند که ریپل (XRP) هم جزو آنها است.اهمیت روزافزون ریپل در استراتژی‌های سرمایه‌گذاری این بانک‌ها قابل‌توجه است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش اخیر کمیته نظارت بر بانکداری بازل (BCBS) نشان می‌دهد که ۱۹ بانک پیشرو در آمریکای شمالی، اروپا و سایر مناطق، مجموعاً ۹٫۴ میلیارد یورو (تقریباً ۱۰٫۲۷ میلیارد دلار) در دارایی‌های رمزارزی مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند که ریپل (XRP) هم جزو آنها است.
اهمیت روزافزون ریپل در استراتژی‌های سرمایه‌گذاری این بانک‌ها قابل‌توجه است. بر اساس گزارش BCBS، ریپل با اختصاص دادن حدود ۲ درصد از کل این سرمایه‌گذارای‌ها، موقعیت قابل‌توجهی دارد. به طور دقیق‌تر، این بانک‌ها حدود ۱۸۸ میلیون یورو یا ۲۰۵ میلیون دلار در ریپل سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به این ترتیب، XRP در جایگاه سوم رمزارزهای بزرگ در تعهدات گزارش‌شده بانک‌ها قرار گرفته است.

اما چرا موسسات بانکی اینقدر به XRP علاقه دارند؟ به نظر می‌رسد که علت اصلی این موضوع، پیروزی‌های قانونی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده و همچنین، گسترش خدمات مالی این شرکت به ده‌ها کشور در هفته‌های اخیر باشد.
در حالی که رتبه ریپل در این جدول توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، جای هیچ تعجبی نیست که بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، کوین‌های غالب در سرمایه‌گذاری‌های رمزارزی بانک‌ها هستند. بر اساس داده‌های موجود، بیت کوین ۳۱ درصد از این سرمایه‌گذاری‌ها را به خود اختصاص داده و پس از آن، اتریوم با ۲۲ درصد، در جایگاه دوم قرار دارد.
یافته‌های BCBS همچنین نشان می‌دهند که سایر ارزهای دیجیتال محبوب در پرتفوی این موسسات مالی، عبارتند از؛ پولکادات (DOT)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و لایت کوین (LTC). اگرچه این رمزارزها سهم کمتری دارند، اما پذیرش آنها نشان‌دهنده علاقه و استقبال موسسات مالی سنتی از بازار ارزهای دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سرمایه‌گذاری بانک‌های سراسر جهان در ریپل؛ علت افزایش محبوبیت XRP چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.