کد خبر : 202065
تاریخ انتشار : جمعه 24 تیر 1401 - 11:00
دیدگاه‌ها برای ساخت بزرگترین پارک اسکیت مجازی در متاورس! بسته هستند

ساخت بزرگترین پارک اسکیت مجازی در متاورس!

ساخت بزرگترین پارک اسکیت مجازی در متاورس!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه علی‌رغم بازار خرسی رمزارزها، بازی‌های متاورسی همچنان توجه کسانی را که رویای دست یافتن به یک سرزمین مجازی را در سر دارند، جلب می‌کند تا در آن همه بتوانند از یک تجربه منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده فراتر از دنیای واقعی لذت ببرند.در همین راستا، تونی هاوک (Tony Hawk)، یکی از مشهورترین

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

علی‌رغم بازار خرسی رمزارزها، بازی‌های متاورسی همچنان توجه کسانی را که رویای دست یافتن به یک سرزمین مجازی را در سر دارند، جلب می‌کند تا در آن همه بتوانند از یک تجربه منحصربه‌فرد و سرگرم‌کننده فراتر از دنیای واقعی لذت ببرند.
در همین راستا، تونی هاوک (Tony Hawk)، یکی از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین اسکیت‌بورد سواران جهان، همکاری خود را با متاورس سندباکس (The Sandbox) برای ساخت «بزرگترین پارک اسکیت مجازی ساخته‌شده» اعلام کرد.
در ویدئویی که توسط تیم سندباکس منتشر و توسط هاوک هم به اشتراک گذاشته شد، این پارک اسکیت مجازی نه تنها بازاری برای فروش اسکیت‌بورد و لوازم جانبی اسکیت خواهد داشت، بلکه به کاربران امکان دسترسی به ابزارهای ویرایش، برای ایجاد اسکیت پارک رویاهای خود را نیز خواهد داد.
به گفته سندباکس، «تونی هاوک لند» دارای ۳۶ قطعه زمین خواهد بود که برای کسب عنوان بزرگترین اسکیت پارک جهان کافی است.
در این میان، پلتفرم Autograph، ساخت و طراحی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و آواتارها را بر اساس تونی هاوک و اسکیت‌بوردها، تجهیزات و لباس‌های او بر عهده خواهد داشت، مانند چیزی که او در بازی‌های سال ۱۹۹۹ استفاده کرد و به چرخش افسانه‌ای خود رسید.
با انجام این کار، تونی هاوک به ۳۰۰ هنرمند، برند و شرکت موفقی می‌پیوندد که روی رشد متاورس حساب می‌کنند تا برندهای خود را به سطح بالاتری ببرند.

نوشته ساخت بزرگترین پارک اسکیت مجازی در متاورس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.