کد خبر : 160312
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 20:22

سئو سایت با آی تی مهر

سئو سایت با آی تی مهر

سئو سایت یا بهینه سازی برای موتور جستجو را می توان مهم ترین عامل عملکرد یک سایت و رعایت استاندارد های طراحی سایت شناخته می شود، بسیاری از افراد تصور دارند که رعایت سئو سایت می تواند هزینه بسیار زیادی داشته باشد، اما ما به شما استفاده از طراحی ارزان به همراه رعایت استاندارد های

سئو سایت یا بهینه سازی برای موتور جستجو را می توان مهم ترین عامل عملکرد یک سایت و رعایت استاندارد های طراحی سایت شناخته می شود، بسیاری از افراد تصور دارند که رعایت سئو سایت می تواند هزینه بسیار زیادی داشته باشد، اما ما به شما استفاده از طراحی ارزان به همراه رعایت استاندارد های سئو را پیشنهاد می کنیم.

 

سئو سایت چیست ؟

سئو سایت یک فرآیند تشکیل شده از عوامل متفاوت مانند لینک ورودی، کلمات کلیدی به کار رفته در متن، تعداد کلمات هر متن، تیتر بندی، لینک های خارجی، ساختاربندی هر متن و… می باشد که در صورت رعایت تمامی نکات میتواند پست شما را در جستجوهای صفحه اول گوگل قرار دهد، یعنی ار یک شخص کلمات کلیدی به کارگرفته شده شما را در گوگل سرچ کند در اولین جستجوها وارد سایت شما خواهد شد و در نهایت بازدید سایت شما افزایش پیدا می کند.

سئو سایت به گونه ای طراحی شده است که از الگوریتم های گوگل پیروی کند و رفتار کاربران را در ادامه آنالیز می کند تا متناسب با رفتار کاربران در گوگل رتبه بندی خود را انجام دهد، البته قابل ذکر است که سئو تنها برای گوگل نیست بلکه در جستجو کننده های دیگر مانند بینگ و یاهو نیز سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، تجربه نشان داده است در صورت رعایت نکات سئو در هر پست بازدید سایت شما می تواند در کوتاه مدت چندین برابر باشد و همچنین به همراه خود درآمد زایی برای شما داشته باشد.

مراحل مهم سئو سایت :

از مهم ترین مراحل سئو می توانیم به استاندارد سازی و کدنویسی، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند اشاره داشته باشیم. در طراحی سایت رعایت سئو نشانه استاندارد سازی و افزایش سرعت پیشرفت و بازدید سایت خواهد بود و همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی مربوط به لینک های داخلی و خارجی می باشد که می تواند تعیین کننده جایگاه شما در شبکه های دیگر باشد و همچنین در این قسمت شما باید توجه خاصی به فروم های تخصصی، کامنت ها، مارکتینگ، رپورتاژ آگهی و بک لینک ها داشته باشید اما مهم ترین بخش را می توان شناسایی کلمات کلیدی معرفی کرد، هر کلمه کلیدی تعیین کننده رقبای شما در فضای مجازی می باشد، شما باید به صورت دقیق به تدوین استراتژی، برچسب گذاری، دسته بندی، تولید محتوا ارزشمند و… بپردازید.

طراحی سایت :

طراحی سایت یک فرآیند طولانی و سخت می باشد که هر فرد برای انجام آن باید آموزش های تخصصی را گذرانده باشد، بسیاری از افراد از برنامه ها و سایت های کمک کننده برای طراحی سایت کمک میگیرند، این سایت ها دارای قالب های آماده هستند اما نمی توانند به صورت کامل سئو تکنیکال، بازاریابی محتوا و لینک سازی هدفمند را رعایت کنند و در نهایت پست سایت شما در اولویت قرار نخواهد گرفت.

به همین دلیل پیشنهاد می شود برای طراحی سایت هدفمند به همراه رعایت نکات سئو از آموزش های طراحی سایت استفاده کنید و در یک بازه زمانی مشخص عوامل مختلف مانند استاندارد سازی کدنویسی سایت، رعایت سئو در طراحی داخلی ، نشانه گذاری، بهینه سازی سرعت، تولید محتوا ارزشمند برای سایت، لینک سازی، انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، تدوین استراتژی های مختلف برای محتوا، برچسب گذاری و… را فرا بگیرید.

از بهترین راه های یادگیری سئو سایت می توانیم به مطالعه یک کتاب پایه، مطالعه مقاله های مختلف و ویدیو های متفاوت، شرکت در دوره های آموزشی و… اشاره داشته باشیم،اما اگر شما توانایی فراگیری طراحی سایت را ندارید می توانید از افرادی که تخصص این کار را دارند در برابر پرداخت هزینه مشخص کمک بگیرید.

سئو سایت یا بهینه سازی برای موتور جستجو2

طراحی سایت ارزان :

بسیاری از افراد تصور دارند که کمک یک متخصص در طراحی سایت هزینه بسیار زیادی را به همراه داشته باشید، اما هزینه طراحی سایت به منبع انتخابی شما بستگی دارد، تیم ما در برابر انجام عوامل مختلف سئو در طراحی سایت و قرار دهی سایت شما در رتبه های اول گوگل هزینه بسیار کمی را دریافت می کند و ضمانت کار را به شما ارائه می دهد.

دقت داشته باشید برخی از متخصص ها هزینه کمی را برای کار خود دریافت می کنند اما از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند، سئو کلاه سیاه یک سری تکنیک های فریب دهنده برای استفاده از ضعف الگوریتم های موتور جستجو معرفی کرد که می تواند بدون نیاز به اهمیت بازدید کنندگان سایت شما را در رتبه اول قرار دهد، این روش مدت کوتاهی می تواند تاثیر گذار باشد و حداکثر پس از 6 ماه موتور جستجو کننده سایت شما را شناسایی کرده و آن را مسدود خواهد کرد.

اما تیم حرفه ای ما برای طراحی سایت از روش کلاه سفید استفاده می کند، در این روش بازدیدکنندگان و رعایت نکات سئو پایه و اساس طراحی سایت می باشد و طراحی سایت ارزان همراه با دائمی بودن پیشرفت انجام می شود. در این طراحی ارزان تمامی قوانین و اصول طراحی سایت رعایت خواهد شد.

 

چک لیست طراحی سایت :

در این قسمت تمامی عواملی که ما برای طراحی سایت ارزان در نظر گرفته ایم بیان شده است :

1 ــ امکان دیده شدن صفحه توسط گوگل :

گوگل دارای یک الگوریتم پیشرفته به نام خزنده می باشد، در این الگوریتم گوگل هر روز صفحات تولیدی جدید را جستجو می کند و در لیست های اولیه خود قرار می دهد، شما با رعایت نکات سئو در صفحه خود می توانید یکی از صفحاتی باشید که گوگل جستجو می کند و در لیست اولیه خود قرار می دهد.

سئو سایت یا بهینه سازی برای موتور جستجو3

2 ــ سازگاری سایت با موبایل :

یکی از نکاتی که طراحی سایت ارزان به آن توجه می کند سازگاری سایت شما با موبایل می باشد، امروزه حدود 50% جستجو های گوگل با استفاده از گوشی های هوشمند انجام می شود به همین دلیل سایت شما حتما از سازگاری با موبایل در بازه زمانی کوتاه نیز بهره مند باشد.

3 ــ بالا بودن سرعت سایت :

یکی از نکاتی که متخصص های طراحی سایت به آن توجه بالایی دارند مسلما بالا بودن سرعت بارگذاری سایت می باشد، همانطور که میدانید سایت های کسل کننده با روند طولانی بازدید بسیار کمی به همراه خواهند داشت.

4 ــ بهینه سازی تصاویر :

بهینه سازی تصاویر عاملی می باشد که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند، اما تاثیر بسیار زیادی در نمودار بازدید دارد و می تواند در صدر اول قسمت تصاویر گوگل قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.