کد خبر : 3197
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 8:46

زمان فروش سهام عدالت اعلام شد

زمان فروش سهام عدالت اعلام شد

به گزارش بورس تایمز به نقل از ایلنا زمان فروش سهام عدالت اعلام شد. رئیس سازمان خصوصی‌سازی، گفت: بعد از خردادماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود و تمام تلاش ما این است تا پایان ساعت کاری روز شنبه دهم خردادماه لیست کامل را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارائه دهیم. علیرضا صالح در نشست خبری

به گزارش بورس تایمز به نقل از ایلنا زمان فروش سهام عدالت اعلام شد. رئیس سازمان خصوصی‌سازی، گفت: بعد از خردادماه زمان فروش سهام عدالت مشخص می‌شود و تمام تلاش ما این است تا پایان ساعت کاری روز شنبه دهم خردادماه لیست کامل را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارائه دهیم.

علیرضا صالح در نشست خبری راهبری آزادسازی سهام عدالت در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه مشمولان سهام عدالت در چه تاریخی می‌توانند نسبت به فروش خود در بورس اقدام کنند، اظهار کرد: تا تاریخ هشتم خردادماه لیست مدیریت سهام عدالت با دو روش مستقیم و غیرمستقیم تعیین می‌شود.

وی افزود: هشتم خردادماه روز پنجشنبه است و تمام تلاش ما این است تا پایان ساعت کاری روز شنبه دهم خردادماه لیست کامل را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارائه دهیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی، تاکید کرد: از این تاریخ به بعد درباره سایر امور مانند امکان فروش سهام، شورای‌عالی بورس تصمیم‌گیری می‌کند و زمان بندی‌ها مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: البته تاکید رهبری و ریاست جمهوری این است که هر چه سریع‌تر این اقدامات انجام شود و افراد بتوانند با سرعت نسبت به سهام عدالت خود تصمیم بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.