کد خبر : 212507
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 7:07
دیدگاه‌ها برای ریپل در تلاش برای بازگشت به جمع ۴ ارز دیجیتال باارزش جهان! بسته هستند

ریپل در تلاش برای بازگشت به جمع ۴ ارز دیجیتال باارزش جهان!

ریپل در تلاش برای بازگشت به جمع ۴ ارز دیجیتال باارزش جهان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های بازار، ریپل (XRP) حرکت قابل‌توجهی را انجام داده و با یک رشد ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سطح قیمتی ۰٫۶۸ دلار رسیده که بالاترین سطح آن از تاریخ ۲ آگوست است. به این ترتیب، ریپل از دیگر رمزارزهای برتر بازار، چه در بازه زمانی روزانه و

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، ریپل (XRP) حرکت قابل‌توجهی را انجام داده و با یک رشد ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سطح قیمتی ۰٫۶۸ دلار رسیده که بالاترین سطح آن از تاریخ ۲ آگوست است. به این ترتیب، ریپل از دیگر رمزارزهای برتر بازار، چه در بازه زمانی روزانه و چه در بازه هفتگی، عملکرد بهتری داشته است.
همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار ریپل هم به ۳۶٫۱ میلیارد دلار رسیده که با ارزش بازار ۳۶٫۸ میلیارد دلاری بایننس کوین (BNB) فاصله کمی دارد.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، رشد قابل‌توجه ریپل پس از آن اتفاق افتاد که یک قاضی فدرال در دعوای حقوقی این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، به نفع ریپل رای داد. دادگاه تشخیص داد که فروش XRP در صرافی‌ها، آن را در دسته اوراق بهادار قرار نمی‌دهد.

با وجود سقوط قابل‌توجه به ۰٫۴۲ دلار در ۱۷ آگوست، قیمت XRP به طور قابل‌توجهی بهبود یافته و از اواسط آگوست تاکنون، تقریباً ۶۰ درصد افزایش یافته است.
در این میان، داده‌های شرکت تحلیلی Santiment هم نشان می‌دهند که ریپل نه تنها از لحاظ قیمتی، بلکه در بخش ذخایر نهنگ‌های بزرگ هم رشد قابل‌توجهی داشته است. به گزارش این شرکت، کیف پول‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیارد XRP دارند، اکنون دارای بالاترین سطح ذخایر خود در سال ۲۰۲۳ هستند که نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ است.
ریپل در تلاش برای بازگشت به جمع ۴ ارز دیجیتال باارزش جهان!اگرچه احساسات پیرامون XRP به دنبال شفافیت قانونی ارائه‌شده به طور فزاینده‌ای مثبت شده، با این حال، به کاربران توصیه می‌شود که همچنان احتیاط کنند؛ چون بازار کریپتو به غیرقابل پیش‌بینی بودن شهرت دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ریپل در تلاش برای بازگشت به جمع ۴ ارز دیجیتال باارزش جهان! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.