کد خبر : 206575
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 6:30
دیدگاه‌ها برای رهبری بازار از آن کیست؟ تتر یا یواس دی کوین؟ بسته هستند

رهبری بازار از آن کیست؟ تتر یا یواس دی کوین؟

رهبری بازار از آن کیست؟ تتر یا یواس دی کوین؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه تحلیلگران شرکت Arcane Research انتظار دارند که در سه ماهه سوم سال جاری، یواس‌دی کوین (USDC)، دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، تتر (USDT) را پشت سر بگذارد و به رهبر بازار استیبل کوین‌ها تبدیل شود.داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت Glassnode نشان می‌دهند که هر دوی این استیبل کوین‌ها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تحلیلگران شرکت Arcane Research انتظار دارند که در سه ماهه سوم سال جاری، یواس‌دی کوین (USDC)، دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، تتر (USDT) را پشت سر بگذارد و به رهبر بازار استیبل کوین‌ها تبدیل شود.
داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت Glassnode نشان می‌دهند که هر دوی این استیبل کوین‌ها از سپتامبر سال ۲۰۲۰، تقریباً به صورت موازی رشد کرده‌اند. اگرچه رشد ارزش بازار USDT در فواصل زمانی خاص، به ویژه بین ماه‌های مارس و ژوئن ۲۰۲۱، از USDC پیشی گرفت، اما تتر پس از سقوط پروژه ترا (Terra) در اوایل ماه می سال جاری، شاهد خروج سرمایه شدیدی بود. این در حالی است که روند صعودی کلان USDC همچنان دست‌نخورده باقی مانده است.
با در نظر گرفتن نرخ رشد فعلی USDC و مسیر نزولی USDT، تحلیلگران Arcane Research انتظار دارند که تا ماه اکتبر امسال، یواس‌دی کوین از تتر پیشی بگیرد.
علاوه بر این‌ها، USDC به دلیل تلاش‌های خود برای انطباق فعالیت‌هایش با ممیزی‌ها، استانداردها و مقررات و همچنین، ارائه شفافیت بیشتر در مورد جزئیات ذخایر خود، اغلب به عنوان استیبل کوین «ایمن‌تر» معرفی می‌شود.

نوشته رهبری بازار از آن کیست؟ تتر یا یواس دی کوین؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.