کد خبر : 206399
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مرداد 1401 - 6:30
دیدگاه‌ها برای رمزارزها، دستمزد شغل‌هایی که دست دولت‌ها از دخالت در آنها کوتاه است! بسته هستند

رمزارزها، دستمزد شغل‌هایی که دست دولت‌ها از دخالت در آنها کوتاه است!

رمزارزها، دستمزد شغل‌هایی که دست دولت‌ها از دخالت در آنها کوتاه است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از کارمندان گیگ (gig workers- شاغلان غیررسمی و بدون قرارداد) با وجود رکود مداوم بازار، علاقه دارند دستمزد خود را به وسیله رمزارزها دریافت کنند.بر اساس مطالعه منتشرشده توسط شرکت مدیریت دارایی دیجیتال Bakkt، بیش از ۳۸ درصد از کارمندان گیگ

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از کارمندان گیگ (gig workers- شاغلان غیررسمی و بدون قرارداد) با وجود رکود مداوم بازار، علاقه دارند دستمزد خود را به وسیله رمزارزها دریافت کنند.
بر اساس مطالعه منتشرشده توسط شرکت مدیریت دارایی دیجیتال Bakkt، بیش از ۳۸ درصد از کارمندان گیگ به دریافت دستمزد رمزارزی علاقه‌مند هستند و نیمی از افراد مورد بررسی نیز با دریافت تنها بخشی از حقوق خود در قالب ارز دیجیتال موافقند.
علاوه بر آن، طبق داده‌های نظرسنجی که از اواسط ژوئن تا اوایل جولای صورت گرفت، مشخص شد که ۲۰ درصد از این کارمندان قبلاً دریافتی رمزارزی داشته‌اند و به طور کلی، ۳۴ درصد از شرکت‌کنندگان اظهار داشتند که آماده دریافت حقوق خود به صورت رمزارز هستند. قابل ذکر است، این گروه عمدتا شامل فریلنسرها، پیک‌های مواد غذایی، و اینفلوئنسرها بود.
در مورد انگیزه دریافت دستمزد با کریپتو نیز به چالش‌های مرتبط با سیستم‌های پرداخت سنتی و مزایای کریپتو، مانند توانایی نقدشوندگی سریع، امنیت، پرداخت‌های فوری و امکان نگهداری رمزارزها برای افزایش ارزش، اشاره شده است.
علاوه بر این، این نظرسنجی یادآور این مساله است که آموزش کارمندان گیگ در این حوزه،مانع اصلی باقی‌مانده برای پرداخت‌های رمزارزی است و ۴۸ درصد آن را به عنوان یک اولویت می‌دانند.

نوشته رمزارزها، دستمزد شغل‌هایی که دست دولت‌ها از دخالت در آنها کوتاه است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.