کد خبر : 217031
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 10:30
دیدگاه‌ها برای رقابت سنگین راهکارهای لایه دوم اتریوم؛ بیس از اپتیمیسم و آربیتروم پیشی گرفت! بسته هستند

رقابت سنگین راهکارهای لایه دوم اتریوم؛ بیس از اپتیمیسم و آربیتروم پیشی گرفت!

رقابت سنگین راهکارهای لایه دوم اتریوم؛ بیس از اپتیمیسم و آربیتروم پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه لایه ۲ اختصاصی صرافی کوین‌بیس به نام بیس (Base)، در یک هفته گذشته با تجربه افزایشی ۱۳.۲ درصدی، از رقم چشمگیر ۴ میلیارد دلار عبور کرد. این در حالی است که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در سایر شبکه‌های لایه ۲ برتر اتریوم، مانند اپتیمیسم،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه لایه ۲ اختصاصی صرافی کوین‌بیس به نام بیس (Base)، در یک هفته گذشته با تجربه افزایشی ۱۳.۲ درصدی، از رقم چشمگیر ۴ میلیارد دلار عبور کرد.coinbase-base-tvl-4-billion-transactions-beating-ethereum

این در حالی است که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در سایر شبکه‌های لایه ۲ برتر اتریوم، مانند اپتیمیسم، آربیتروم، استارک‌نت و بلاست، روندی کاهشی داشته است.

بررسی داده‌های پلتفرم L2BEAT نشان می‌دهد که بیس در حال حاضر سومین شبکه لایه ۲ بزرگ اتریوم از نظر ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده است.

این شبکه با عملکرد قابل‌توجه خود از بلاست در جایگاه چهارم با ۱.۴ میلیارد دلار TVL پیشی گرفته و پس از اپتیمیسم با ۷.۶۸ میلیارد دلار TVL و آربیتروم با ۱۸.۷۴ میلیارد دلار TVL، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

عملکرد درخشان بیس تنها به ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده محدود نمی‌شود. تعداد تراکنش‌های ۳۰ روزه این شبکه هم به رقم قابل‌توجه ۵۰.۳۴ میلیون رسیده که از خود اتریوم و رقیب اصلی‌اش، آربیتروم بیشتر است.

همچنین، میانگین تراکنش‌های روزانه بیس در هر ثانیه (TPS) طی یک هفته گذشته ۲۹.۷ درصد افزایش یافته و در حال حاضر، بالاتر از مجموع TPS شبکه‌های آربیتروم و اتریوم است.coinbase-base-tvl-4-billion-transactions-beating-ethereum

در میان ثبت این موفقیت‌ها، نباید از افزایش فعالیت‌های کلاهبرداری در شبکه بیس هم غافل شد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که حملات فیشینگ موفق در این شبکه از ژانویه تا مارس ۱۸ برابر افزایش یافته است. به همین دلیل، کاربران شبکه بیس باید همواره برای مقابله با این حملات، احتیاط لازم را به خرج دهند.

با وجود این چالش‌ها، آینده شبکه‌های لایه ۲ مانند بیس روشن به نظر می‌رسد. تمرکز اتریوم بر بهبود پردازش داده‌های تراکنش‌های لایه ۲ و همچنین، کمبودهای ذاتی این بلاکچین، فرصت‌های مناسبی را برای رشد شبکه‌های لایه ۲ فراهم کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رقابت سنگین راهکارهای لایه دوم اتریوم؛ بیس از اپتیمیسم و آربیتروم پیشی گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.