کد خبر : 208375
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 9:09
دیدگاه‌ها برای رزرو هتل های استانبول تاپ و هتل های تبریز بسته هستند

رزرو هتل های استانبول تاپ و هتل های تبریز

رزرو هتل های استانبول تاپ و هتل های تبریز

هتل پرا پالاس (5 ستاره) هتل بوک پرا پالاس هتل پرا پالاس فقط یک هتل پنج ستاره معمولی استانبول نیست. این هتل استانبول بی‌نظیر که در سال 2010 بازسازی شد، همچنین موزه‌ای است که در هارمونی کاملی از سبک‌های هنر نوو، شرقی و نئوکلاسیک ترکیب شده است. بیشتر اتاق‌های هتل لوکس پرا پالاس جمیرا، چشم‌اندازی

هتل پرا پالاس (5 ستاره)

هتل بوک پرا پالاس

هتل پرا پالاس فقط یک هتل پنج ستاره معمولی استانبول نیست. این هتل استانبول بی‌نظیر که در سال 2010 بازسازی شد، همچنین موزه‌ای است که در هارمونی کاملی از سبک‌های هنر نوو، شرقی و نئوکلاسیک ترکیب شده است. بیشتر اتاق‌های هتل لوکس پرا پالاس جمیرا، چشم‌اندازی از منطقه تاریخی تپباسی استانبول و منطقه پرا دارند. اعتقاد بر این است که رمان مشهور جهانی “قتل در قطار سریع السیر شرق” نوشته آگاتا کریستی در اتاق 411 نوشته شده است، اتاقی اسرارآمیز که ممکن است خود آگاتا کریستی در آن رازهایی را پشت سر گذاشته باشد (از دربان هتل بخواهید سرنخ های بیشتری را در اختیار داشته باشد و آنها را آزاد کنید. کارآگاهی که در شما زندگی می کند). از افراد مشهوری که در این هتل شگفت انگیز اقامت داشتند می توان به آتاتورک، اولین رئیس جمهور ترکیه اشاره کرد. نهایت تجربه لوکس این است که در زیر شش گنبد چشمگیر موجود در سالن مجلل چای Kubeli Saloon – یکی از نکات برجسته اقامت شما در استانبول، چای بخورید.

نمای هتل: گلد هورن، ایاصوفیه، آسمان استانبول

RITZ-CARLTON، استانبول در بسفر (5 ستاره)

رزرو RITZ-CARLTON، ISTANBUL AT THE BOSPHORUS

بر فراز تنگه بسفر، Swissotel The Bosphorus Istanbul زیبا، چشم‌اندازهای دیدنی از هتل استانبول را ارائه می‌دهد. لوکس بودن در سراسر ملک، از جمله اتاق ها و حمام ها (در سال 2014 بازسازی شده) منعکس شده است. در چند قدمی مهمانان باغ های زیبایی پیدا می کنند. Swissotel The Bosphorus Istanbul به دلیل موقعیت مرتفع خود در تپه Maçka، مکان مناسبی برای لذت بردن از مناظر وسیع استانبول، از جمله منطقه تاریخی و تنگه همیشه شلوغ بسفر است. بازدید از رستوران سقف گاجا و نوار آسمانی گاجا کاملاً اجباری است – مناظر استانبول فوق العاده است. منطقه مجلل Nisantasi همچنین کمی با Swissotel The Bosphorus Istanbul فاصله دارد – مکانی فوق‌العاده برای شروع کاوش در فروشگاه‌های معتبر، رستوران‌های جذاب، از مهمانان دعوت می شود اتاق هایی با منظره پارک، باغ یا بسفر رزرو کنند. Swissotel The Bosphorus Istanbul یکی از اولین هتل های استانبول لوکس بود.

در سفر بعدی خود به استانبول با انتخاب هتل ریتز کارلتون، استانبول در بوسفروس به عنوان آدرس خود در این شهر هیجان انگیز ترکیه، انتظار اقامتی به یاد ماندنی را داشته باشید. برای کسانی که به دنبال چشم‌اندازهای پانوراما از استانبول هستند، این مکان ممکن است مکان مناسبی باشد زیرا هتل از موقعیت مرتفع خود سود زیادی می‌برد – انتظار داشته باشید که تنگه بسفر در پای شما و پل باشکوه بسفر در سمت چپ شما باشد. این مناظر را می توان از چندین نقطه در داخل هتل دید، اما برای بهترین تجربه صمیمی، توصیه می کنیم یکی از اتاق های شگفت انگیز با منظره بسفر را انتخاب کنید. گزینه های ناهار خوری ارائه شده توسط هتل فوق العاده هستند و آبگرم قطعا ارزش بازدید را دارد. هتل زیبای استانبول 15 دقیقه با ماشین تا برخی از بهترین جاذبه های شهر از جمله بازار بزرگ، سلطان احمد، مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد.

نمای هتل: بسفر، پل بسفر

هتل بین المللی تبریز یکی از هتل های چهار ستاره تبریز می باشد. هتل بین المللی تبریز در سال 1348 افتتاح شد. این هتل در سال 1394 برای ارائه خدمات بهتر به مهمانان خود بازسازی شد. این هتل پنج طبقه دارای 132 واحد با ظرفیت یک تا سه تخت می باشد. رستوران بین المللی هتل غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مهمانان سرو می کند. از مکان ها و سالن های این هتل می توان برای برگزاری مراسم استفاده کرد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ و استخر اشاره کرد.

هتل کاسپین یکی از هتل های سه ستاره شهر تبریز است. این هتل شش طبقه در سال 2016 بازسازی شد تا خدمات بهتری به مهمانان ارائه دهد. هتل کاسپین دارای 20 واحد اقامتی در ظرفیت های مختلف می باشد. از امکانات کاسپین می توان به پارکینگ، آسانسور، لابی، نمازخانه، تاکسی سرویس، روم سرویس 24 ساعته و اینترنت اشاره کرد. رستوران و کافی شاپ انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی های لذیذ را سرو می کند.

یکی از هتل های تبریز چهار ستاره، هتل گسترش است. این هتل در سال 2016 بازسازی شد تا خدمات بهتری به مهمانان خود ارائه دهد. این هتل 13 طبقه دارای 136 واحد اقامتی با ظرفیت یک تا چهار تخت و سوئیت های یک تا دوبلکس می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی تبریز سرو می شود. می توانید از مکان ها برای سازماندهی رویدادهای خود استفاده کنید. در اوقات فراغت مهمانان می توانند از استخر خشک و سونای خشک استفاده کنند. در طول اقامت خود در این شهر زیبا می توانید از جاذبه های گردشگری شهر مانند بازار فرش تبریز، ارگ تبریز، برج آتش نشانی تبریز و … لذت ببرید.

هتل بین المللی لاله چابهار

چابهار، بلوار امام خمینی، روبروی پارک الغدیر روی نقشه

هتل بین المللی لاله چابهار یک اقامتگاه 4 ستاره در چابهار است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل بین المللی لاله چابهار

از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد.

هتل لاله در سال 2007 در نزدیکی خلیج عمان تاسیس شده است. آخرین بار این ملک در سال 2018 بازسازی شده است.

امکانات رفاهی

این هتل چابهار در مجموع دارای 38 اتاق بزرگ است که هر کدام مجهز به تلویزیون، کمد، یخچال کوچک و مبلمان اولیه هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و تمام لوازم بهداشتی لازم هستند. Wi-Fi رایگان، اما محدود (50 مگابایت) در سرتاسر موجود است.

رستوران آنها انواع غذاهای محلی را سرو می کند. آنها همچنین یک کافی شاپ آرام دارند که نوشیدنی های تازه سرو می کند.

از دیگر خدمات این هتل می توان به استخر، اسپا، آتلیه، فروشگاه صنایع دستی، دربان، انبار چمدان، خانه داری، پارکینگ و خشک شویی اشاره کرد.

حمل و نقل عمومی

هتل لاله 5 دقیقه پیاده تا تاکسی های میدان 22 بهمن فاصله دارد.

دسترسی به فرودگاه ها و راه آهن

این هتل تا فرودگاه کنارک 57 دقیقه با ماشین (50.2 کیلومتر) فاصله دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.