کد خبر : 198350
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 1:26
دیدگاه‌ها برای رزرو ارزان ترین تور جام جهانی در لحظه آخر بسته هستند

رزرو ارزان ترین تور جام جهانی در لحظه آخر

رزرو ارزان ترین تور جام جهانی در لحظه آخر

قطر یکی از ثروتمندترین کشور های دنیا است که هر کسی علاقه دارد از نزدیک زیبایی های آن را تماشا کند. آیا شما نیز قصد دارید جام جهانی را در کشور قطر از نزدیک ببیند؛ اما هزینه های بالای سفر به این کشور با وضعیت اقتصادی این روزها برایتان سخت است.  لحظه آخر فرصتی استثنایی

قطر یکی از ثروتمندترین کشور های دنیا است که هر کسی علاقه دارد از نزدیک زیبایی های آن را تماشا کند. آیا شما نیز قصد دارید جام جهانی را در کشور قطر از نزدیک ببیند؛ اما هزینه های بالای سفر به این کشور با وضعیت اقتصادی این روزها برایتان سخت است.  لحظه آخر فرصتی استثنایی ایجاد کرده است که بتوانید با قیمت های ویژه راهی این مقصد توریستی شوید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.

خرید ارزان تور جام جهانی قطر از وب سایت لحظه آخر

در سایت لحظه آخر متناسب با همه اقشار جامعه تورهای گردشگری وجود دارد. تور جام جهانی قطر 2022 نیز در این سایت باقیمت و امکانات مختلف برگزار می‌شود؛ تورهای لحظه آخری به سبب آفرهای ویژه ای که دارد، با قیمت بسیار مناسبی در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

تور لحظه آخری قطر

تور لحظه آخری قطر به توری گفته می شود که چند روز یا چند ساعت قبل از پرواز (به دلیل پر نشدن ظرفیت) در سایت ها به فروش گذاشته می شوند. این نوع تورها نسبت به تورهایی که قابلیت رزرو از ماه ها قبل را دارند، هزینه کمتری داشته و انتخابی به صرفه محسوب می شوند. می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز، تور اقطر لحظه آخری را رزرو نمایید و از تخفیف های چند ده درصدی وب سایت لحظه آخر بهره مند شوید.

 

رزرو ارزان ترین تور جام جهانی در لحظه آخر

آیا برای سفر به قطر نیاز به ویزا داریم؟

ویزای توریستی قطر به مدت 30 روز و به صورت الکترونیک صادر می گردد، یک روز بعد  از اعلام درخواست و پس از پرداخت هزینه های مربوطه ویزای صادر شده و برایتان ایمیل می‌شود.  برای استفاده از ویزا 3 ماه زمان دارید. ویزای این کشور را می توانید تا 1 ماه دیگر هم تمدید کنید در این صورت می‌توانید به مدت 59 روز در کشور قطر بمانید. اما در صورتیکه زمان بیشتری را برای اقامت مطالبه کنید میبایست دعوتنامه داشته باشید.

مدارک لازم برای ویزای توریستی قطر

  • اسکن پاسپورت
  • اسکن عکس
  • بلیط قطعی شده
  • واچر هتل
  • تکمیل فرم

تور یک هفته ای قطر با قیمتی ویژه

با مراجعه به سایت لحظه آخر تورهای مختلفی را می توانید مشاهده و خریداری نمایید. این تورها در ایام مختلفی از سال ارائه می شوند و شما این امکان را دارید با توجه به نیاز خود و همچنین زمانی که قصد سفر دارید، یکی را انتخاب کنید، همچنین می توانید تورهای خود را بر اساس مدت زمان اقامت نیز انتخاب کنید. ✅✅ تور جام جهانی 2022  ✅✅ را می توان با استفاده از فیلترهایی که در سایت موجود است پیدا کرده و خریداری نمایید.

تور جام جهانی را می توانید در سایت لحظه آخر با هتل ها و ایرلاین های مختلف انتخاب نمایید. در حال حاظر در تاریخ 19 اریبهشت 1401 قیمت تورهای جام جهانی قطر مشخص نشده و بعد از مشخص دن پکیج ها می‌توانید قیمت های مربوطه را در سایت مشاهده نمائید.

بهترین زمان سفر به قطر

از نظر آب و هوا بهترین زمان سفر به قطر بهار و پاییز می باشد ولی از آن جایی که این کشور تفریحات ساحلی بسیار محبوبی دارد، در فصل تابستان می توانید به تفریحات مهیج در شهرهای ساحلی بپردازید و لذت کافی ببرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.