کد خبر : 216546
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 12:05
دیدگاه‌ها برای رد پای نهنگ‌ها در دامپینگ آربیتروم! ریزش قیمت ARB ادامه خواهد داشت؟ بسته هستند

رد پای نهنگ‌ها در دامپینگ آربیتروم! ریزش قیمت ARB ادامه خواهد داشت؟

رد پای نهنگ‌ها در دامپینگ آربیتروم! ریزش قیمت ARB ادامه خواهد داشت؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال آربیتروم (ARB) در بحبوحه رکود کلی بازار کریپتو و رویداد آزادسازی توکن ARB، بیش از ۱۱ درصد سقوط کرده است. در همین راستا، پلتفرم ردیابی SpotOnChain با انتشار توییتی گزارش داده که شش کیف پولی که اخیراً توکن‌هایی را از قراردادهای وستینگ

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال آربیتروم (ARB) در بحبوحه رکود کلی بازار کریپتو و رویداد آزادسازی توکن ARB، بیش از ۱۱ درصد سقوط کرده است.

در همین راستا، پلتفرم ردیابی SpotOnChain با انتشار توییتی گزارش داده که شش کیف پولی که اخیراً توکن‌هایی را از قراردادهای وستینگ (vesting contracts- قراردادهای واگذاری سهم با گذشت زمان) دریافت کرده بودند، ۸٫۹۵ میلیون ARB، معادل ۱۶٫۴ میلیون دلار را به صرافی بایننس ارسال کرده‌اند.

این پلتفرم تحلیلی در ادامه خاطرنشان کرد که کیف پول‌های شناسایی‌شده همچنان دارای ۳۲٫۹۵ میلیون ARB به ارزش ۵۶٫۶ میلیون دلار هستند و ممکن است توکن‌های بیشتری را با هدف فروش، به صرافی‌ها ارسال کنند.

به دنبال این اقدام نهنگ‌ها، قیمت آربیتروم افت قابل‌توجهی را تجربه کرد و برای اولین بار از ابتدای ماه فوریه، به زیر ۱٫۶۸۵ دلار کاهش یافت.

البته لازم به ذکر است که این افت قیمتی فقط مختص آربیتروم نیست؛ زیرا دیگر ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نیز در چند روز گذشته افت قابل‌توجهی داشته‌اند و بازار کلی کریپتو پس از رشد چشمگیر خود در چند هفته گذشته، عقب‌نشینی گسترده‌ای را تجربه کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رد پای نهنگ‌ها در دامپینگ آربیتروم! ریزش قیمت ARB ادامه خواهد داشت؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.