کد خبر : 179081
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 10:20

راهنما خرید صندلی آرایشگاهی در سال 1401

راهنما خرید صندلی آرایشگاهی در سال 1401

سفر به سالن مو میتواند یک تجربه ناامید کننده برای بعضی از خانم ها باشد و یک آیین استقبال برای دیگران باشد. موهای شما نیاز به توجه حرفه ای دارد ، بنابراین به سمت سالن مورد علاقه خود بروید. شما به آنجا می روید و در محل انتظار یک صندلی انتظار آرایشگاهی استراحت می کنید.

سفر به سالن مو میتواند یک تجربه ناامید کننده برای بعضی از خانم ها باشد و یک آیین استقبال برای دیگران باشد. موهای شما نیاز به توجه حرفه ای دارد ، بنابراین به سمت سالن مورد علاقه خود بروید. شما به آنجا می روید و در محل انتظار یک صندلی انتظار آرایشگاهی استراحت می کنید. و شما صبر می کنید. سرانجام ، شما را به محل شست وشو مو منتقل می کنند و در آنجا منتظر می شوید. سرانجام موهای شما شسته و حالت می یابد. و شما صبر می کنید.ما همه آنجا بوده ایم؛ ساعت ها در یک صندلی انتظار آرایشگاهی نشستن ، گوش دادن به موسیقی و مکالمات، برای اینکه به کار خود برسید. و این انتظار روی یک صندلی انتظار آرایشگاهی انجام می شود. در ادامه این مقاله از سالن ما همراه ما باشید.

سالن یا محل انتظار می تواند محلی باشد که مشتری و همراهانشان در آن استراحت کنند و منتظر نوبت خود باشند یا این می تواند مکانی باشد که افراد با اضطراب بنشینند و منتظر نوبت خود باشند. محیط مناسب استرس را از انتظار خارج کرده و بر محیط کل بازدید می افزاید. این کار را می توانید با یک صندلی انتظار آرایشگاهی مناسب انجام دهید.

صندلی انتظار آرایشگاهی همانطور که از اسمش مشخص است در سالن های آرایشگاهی برای انتظار مشتریان استفاده می شود صندلی انتظار آرایشگاهی در چند مدل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند صندلی های تک نفره مبل های چند نفره و صندلی های یک سره که تمامی این مدل ها صندلی انتظار آرایشگاهی نامیده می شوند.

صندلی انتظار آرایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چون زمانی که مشتری شما در حال انتظار به سر می برد از صندلی انتظار آرایشگاهی استفاده می کند در این هنگام اگر راحتی صندلی انتظار آرایشگاهی را در نظر نگرفته باشید مشتری زود خسته می شود و این باعث ناراحتی مشتریان شما می گردد.

صندلی انتظار آرایشگاهی راحت شما می توانید انواع صندلی های راحت در انتظار را پیدا کنید که با دکور سالن شما مطابقت دارند. یک صندلی راحت می تواند مشتری انتظار را شادتر نگه دارد. مبلمان سالن متناسب با دکوراسیون شما در دسترس است.

فاکتور بعدی که باید در هنگام انتخاب صندلی انتظار آرایشگاهی در نظر بگیرید رنگ و سبک صندلی انتظار آرایشگاهی می باشد هر سالن زیبایی دکوراسیون مخصوص خود را دارد شما باید در هنگام خرید صندلی انتظار آرایشگاهی به این نکات توجه کنید تا بتوانید صندلی انتظار آرایشگاهی متناسب با سبک طراحی و دکوراسیون سالن خود را انتخاب کنید.

صندلی آرایشگاهی

صندلی تابوره در کجا استفاده می شود؟

تا به حال اسم صندلی تابوره به گوش شما خورده است؟

صندلی تابوره صندلی‌های چرخدار بدون تکیه و پشتی دار هستند که در بارها و هم‌چنین در آزمایشگاه و آرایشگاه ها از آن استفاده می‌شود.

هنگامی که شما نیاز به افزایش ارتفاع در محل کار دارید، یکی از انواع صندلی‎ تابوره ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که نیاز دارید.

این نوع صندلی اجازه تنظیم برای داشتن ارتفاع و تحرک بیشتر نسبت به صندلی‎های سنتی را می‎دهند، در حالی که آسایش و پشتیبانی کامل از بدن فرد را نیز می‎توانند در برگیرند.

صندلی های آرایشگاهی شامل چه مواردی میشوند؟

 امروزه که رشد تکنولوژی با سرعت باور نکردنی ای رو به افزایش رفته است صندلی های آرایشگاهی هم از این قافله عقب نمانده اند و برای هر فعالیتی در سالن های زیبایی صندلی مخصوص به خود تولید میشود. مانند صندلی میکاپ جهت میکاپ صورت، صندلی کپ و کوتاهی، صندلی برقی که دارای موتور هایی در قسمت پشتی و رکاب زیر پایی صندلی میباشند، صندلی طرح برقی، صندلی تابوره، صندلی vip، صندلی تاتو و صندلی اصلاح کودک با ظاهری هیجان انگیز برای کودکان.

صندلی های آرایشگاهی باید دارای چه ویژگی های باشند؟

 به عنوان مثال صندلی های میکاپ می بایست جهت راحتی مشتری و آرایشگر دارای پشتی قابل تنظیم باشند و  در هر درجه ای و گاهاَ خوابیده تغییر شکل بدهند تا آرایشگر تسلط کافی بر صورت مشتری خود داشته باشد، صندلی های اصلاح کودک باید ظاهری زیبا و جذاب داشت باشد تا کودک را ترغیب به اصلاح سر خود کند، صندلی های تابوره بهتر است چرخ هایی جهت جا به جایی در سالن داشته باشند تا استادکار به راحتی به تمام نواحی سالن خود دسترسی داشته باشد.

هنگام خرید صندلی آرایشگاهی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

 ظاهر زیبا و رنگ صندلی آرایشگاهی اولین گزینه در انتخاب صندلی آرایشگاهی خواهد بود، چرا که اولین گزینه ای است که در نظر مشتری نمایان میشود و در ذهن وی خواهد ماند. با انتخاب صندلی آرایشگاهی متناسب با دیزاین سالن خو زیبایی آن را چند برابر کنید اما این نکته را در نظر بگیرید که صندلی های رنگ روشن مستعد آلودگی وچرکتاب شدن هستند. در کنار زیبایی آرگونومی و راحت آن را هم در نظر داشته باشد.صندلی باید دارای ارتفاع و گاهاَ پشتی قابل تنظیم باشد. فوم به کار رفته در صندلی مقاوم بوده و رویه ی قابل پاکسازی داشته باشد.

صندلی های آرایشگاهی را از کجا تهیه کنیم؟

در سر تا سر میهن عزیزمان فروشگاه های زیادی وجود دارند که درکنار فروش انواع تجهیزات آرایشگاهی به فروش صندلی های آرایشگاهی هم می پردازند. در کنار این فروشگاه ها فروشگاه های اینترنتی معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند کار را برای شما راحت کرده و طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار شما قرار می دهند تا با خیال راحت در خانه و با گوشی همراه خود محصول مورد نظر را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

ببیشتر: صندلی کوپ و کوتاهی آرایشگاهی

ثبت سفارش صندلی آرایشگاهی در سالن ما چگونه است؟ 

جهت ثبت سفارش و خرید صندل آرایشگاهی در فروشگاه سالنِ ما کافیست محصول مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید اضافه کرده و از طریق درگاه اینترنتی مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید از شماره تلفن های موجود در وبسایت استفاده نمایید،کارشناسان ما تا انتهای خرید و تجهیز سالن زیبایی شما در کنار شما هستند تا خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.ارسال محصولات در این فروشگاه در کمترین زمان و به تمام نقاط کشور امکان پذیر است،با این حال برخی از تولید کنندگان برای تولید محصولات سفارشی نیازمند زمان هستند که در هنگام ثبت سفارش مدت آن ها به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.