کد خبر : 71101
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 6:47

راهنمای خرید تلویزیون

راهنمای خرید تلویزیون

اگر قصد خرید تلویزیون از بندر گناوه یا هر جای دیگری را دارید اولین چیزی که باید به آن توجه کنید اندازه صفحه نمایش آن است چرا که اگر کوچکتر از مقدار استاندارد باشد شما باید برای مشاهده جزئیات تصویر یا باید خیلی به تلویزیون نزدیک شوید و یا به چشمان خود فشار بیاورید و

اگر قصد خرید تلویزیون از بندر گناوه یا هر جای دیگری را دارید اولین چیزی که باید به آن توجه کنید اندازه صفحه نمایش آن است چرا که اگر کوچکتر از مقدار استاندارد باشد شما باید برای مشاهده جزئیات تصویر یا باید خیلی به تلویزیون نزدیک شوید و یا به چشمان خود فشار بیاورید و از سمتی دیگر از بزرگتر از حد نرمال باشد هیچ فاصله ای در اتاق به اندازه کافی از آن دور نخواهد بود و جدا از آن دکور جذابی را در اتاق شما ایجاد نخواهد کرد.پس باید با توجه به اندازه اتاق تلویزیونی با اینچ مناسب تهیه نمایید.بعد از تعیین اینچ مورد نظر باید روی کیفیت صفحه نمایش که خیلی می تواند تابع سایز انتخاب شده شما باشد مانور دهید و سپس بدانید آن اینچ از تلویزیون با کیفیت مورد نظر شما را کدام برند دارد و کدام مدل را بخرید تا برای شما کاملا مناسب باشد.در صورتی که همه این موارد را یافتید می توانید با مراجعه به وب سایت ما آن را با مناسب ترین قیمت و از ارزانترین بازار کشور یعنی بندر گناوه خرید نمایید.قیمت تلویزیون در بندر گناوه به نسبت سایر بازار های کشور ارزانتر بوده و در صورت خرید از این بندر می توانید در هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید.

خرید تلویزیون برای اتاق خواب

اتاق خواب معمولا متراژ کمی دارد و شما باید از بین سایز های کوچک انتخاب نمایید.مثلا تلویزیون 32 اینچ و یا 43 اینچ می تواند برای اتاق خواب شما مناسب باشد.جهت استعلام قیمت تلویزیون 43 اینچ در بندر گناوه می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

خرید تلویزیون

نحوه اندازه گیری صفحه تلویزیون

به جای اندازه گیری عرض صفحه ، باید فاصله را از گوشه ای به گوشه دیگر (مورب) بررسی کنید. حاشیه ها را نباید به حساب بیاورید ، فقط خود صفحه نمایش اندازه تلویزیون را معین می کند. اگر نوار اندازه گیری خود را پیدا نکردید ، به جای آن شماره مدل تلویزیون خود را بررسی کنید. معمولاً می توانید آن را روی برچسب پشت بدن پیدا کنید. اولین شماره در نام مدل همیشه اندازه صفحه نمایش در اینچ است. به عنوان مثال LG 43UM7600PLB ، یک صفحه نمایش 43 اینچی دارد ، در حالی که LG OLED55C9PLA دارای یک نمایشگر 55 اینچی است. کوچکترین تلویزیون 4K معمولاً 43 اینچ به بالاتر هستند و شما تلویزیون 4K کوچکتر از 40 اینچ را پیدا نمی کنید.بهرحال اگر خودتان نتوانستید ابعاد تلویزیون خود را پیدا کنید می توانید به این لینک مراجعه و سایز تلویزیون خود به سانتیمتر را از روی جدول پیدا کنید.

خرید تلویزیون

چقدر باید به یک تلویزیون 4K نزدیک باشید؟

فاصله های پیشنهادی مشاهده در ابزار بالا براساس تلویزیون های با کیفیت بالا است ، اما اکنون بسیاری از آنها دارای صفحه نمایش 4K اولترا HD هستند ، به این معنی که می توانید کمی نزدیک تر بنشینید. تصاویر موجود در این تلویزیون ها می توانند چهار برابر جزئیات یک مجموعه Full HD باشند ، اما شما باید 40 اینچ یا بالاتر خریداری نمایید تا افزایش کیفیت تصویر برایتان مشهود باشد. بنابراین اگر انتظار تماشای محتوای 4K را دارید ، از انتخاب مجموعه هایی در انتهای بالای مقیاس نشان داده شده در بالا – یا حتی کمی بالاتر نترسید. به عنوان مثال ، با یک تلویزیون 40 اینچ 4K ، 7 فوت باید یک فاصله راحت باشد. در نهایت ، چقدر نزدیک تلویزیون می نشینید – چه مدل HD باشد چه 4K – به دلخواه شخصی شما و نحوه تنظیم اتاق نشیمن بستگی دارد. بعد از اینکه تصمیم گرفتید کدام تلویزیون برای شما مناسب است ، سایر صفحات این راهنما بهترین تلویزیون های 32 اینچ ، 40 تا 43 اینچ ، 49 تا 55 اینچ و 60 و 65 اینچ را از نظر دقیق ما جمع می کنند ، تست مستقل سایر مواردی که باید زاویه دید را در نظر بگیرید: بعضی از تلویزیون ها می توانند دقت و کنتراست رنگ را از دست بدهند ، درصورتی که مستقیماً تصویر را مشاهده نمی کنید. کمی شبیه شسته شدن تصویر است. با داشتن تلویزیون ، اگر اتاق نشیمن باریکی داشته باشید یا اغلب با گروه بزرگی از مردم تلویزیون تماشا کنید ، این مسئله می تواند مشکل ساز شود. بررسی های تخصصی ما را برای رتبه بندی زاویه دید برای هر تلویزیونی که آزمایش می کنیم بررسی کنید. صفحه های خمیده: بسیاری از تلویزیون های مارک های بزرگ اکنون صفحه نمایش منحنی دارند تا صفحه تخت. ادعا می شود که تصویر را مانند IMAX در اطراف شما “بسته بندی” می کنند ، اما در بهترین حالت این اثر بسیار ظریف است و شما باید صاف بنشینید تا واقعاً آن را ببینید. همچنین ، صفحه ها می توانند گاهی اوقات کمی تاب خورده به نظر برسند ، مخصوصاً وقتی نور از آنها منعکس می شود. پایه: به طور کلی ، هرچه تلویزیون بزرگتر باشد پایه آن بزرگتر خواهد بود و در حالی که این امر معمولاً در خرید تلویزیون جدید با صفحه نمایش بزرگ الزاماً به این معنی نیست که شما باید واحد رسانه قدیمی خود را دور بریزید. برخی از تلویزیون ها دارای یک پایه مرکزی هستند ، در حالی که برخی دیگر در هر انتهای صفحه دارای پایه های جداگانه هستند. اگر واحد کوچکتری دارید ، به دنبال مجموعه ای با پایه مرکزی باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.