کد خبر : 195311
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 0:58

راهنمای خدمات سئو سایت

راهنمای خدمات سئو سایت

داشتن سایت یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای گسترش کسب و کار می‌باشد. برای اینکه سایت مخاطب داشته باشد و بتوانید از طریق سایت به فروش برسید یا خدمات ارائه کنید، باید بلد باشید چگونه افراد را جذب سایت کنید. جذب مخاطب برای سایت نیازمند انجام اقدامات سئو روی آن می‌باشد. برخی به جای سئو از

داشتن سایت یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای گسترش کسب و کار می‌باشد. برای اینکه سایت مخاطب داشته باشد و بتوانید از طریق سایت به فروش برسید یا خدمات ارائه کنید، باید بلد باشید چگونه افراد را جذب سایت کنید. جذب مخاطب برای سایت نیازمند انجام اقدامات سئو روی آن می‌باشد. برخی به جای سئو از تبلیغات استفاده می‌کنند؛ تبلیغات به تنهایی ارزشی ندارد اما اگر در کنار خدمات سئو از تبلیغات هم استفاده کنیم می‌توان به نتایج خوبی دست یافت. در ادامه به معرفی و هزینه خدمات سئو می‌پردازیم.

هر چه سایت شما بازدیدکننده بیشتری داشته باشد و بازدیدکنندگان زمان بیشتری در سایت شما سپری کنند، فروش و درآمد بیشتری خواهید داشت. اصلی‌ترین هدف سئوی سایت قرارگرفتن در نتایج گوگل و در نتیجه در معرض دید مخاطبان است.

خدمات سئو چیست؟

در ابتدا بیاید به یک سوال خیلی مهم پاسخ دهیم که اصلا خدمات سئو سایت چیست؟ اگر میخواهید یک پاسخ جامع برای سوال خود را پیدا کنید به سایت زوم لینک مراجعه کنید، در این مقاله به طور مختصر به آن می پردازیم.

به طور کلی خدمات سئو شامل تمام اقدامات داخل و خارج سایت است که در نهایت باعث می‌شود تا سایت شما در کلمات کلیدی مد نظرتان در صفحات و نتایج گوگل دیده شود. علاوه بر دیده شدن در نتایج گوگل، حفظ و بهبود رتبه نیز بخشی از این خدمات می‌باشند؛ بنابراین تا زمانی که سایت و کسب و کار شما وجود دارد شما نیاز به سئو دارید.

هزینه خدمات سئو

هزینه خدمات سئو در سال 1401 به عوامل بسیاری وابسته است؛ سختی کلمه کلیدی، تعداد کلمات کلیدی مورد نظر شما برای رسیدن به نتایج اولیه گوگل، رقبای سایت، میزان تخصص و تجربه ارائه دهنده خدمات سئو، مدت زمان مدنظر شما برای نتیجه گیری و وضعیت فعلی سایت شما از مهم‌ترین بخش‌هایی می‌باشند که برای تخمین هزینه مورد توجه قرار دارند.

یکی از ابزارهایی که برای تخمین هزینه خدمات سئو به کار می‌رود google planner  می‌باشد. با این ابزار می‌توان میزان سرچ کلمه کلیدی و سختی آن را به دست آورد.

شرکت‌های بزرگی مانند: سئوکار، خدمات سئو، سئو آبی، وبسیما و …  در زمینه خدمات سئو فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید با مراجعه به سایت آنها از هزینه بهینه سازی سایت خود مطلع شوید.

خدمات سئو بخش‌های مختلفی دارد و هر بخش هزینه متفاوتی دارد.

محتوا

این بخش شامل: تولید  و درج محتوا، ارائه تقویم محتوایی، بررسی اصول سئو قبل از انتشار محتوا و بررسی محتوای منتشر شده، به روزرسانی محتواهای قدیمی و … .
هزینه محتوا نیز بسته به حوزه کاری و نوع محتوای مورد نظر شما (تالیفی، ترجمه، بازنویسی) محاسبه می‌شود.
این بخش می‌تواند شامل بهینه سازی تصاویر و همینطور کم کردن حجم فایل‌ها جهت افزایش سرعت سایت هم شود.

کلمات کلیدی

پیدا کردن کلمات کلیدی که بازدید بالایی دارند و تدوین استراتژی برای بهبود رتبه یک کلمه کلیدی از مهم‌ترین فعالیت‌های این بخش از خدمات سئو می‌باشند.

لینک‌ها

اصلاح URL های سایت، بررسی بک لینک‌ها جهت حذف موارد مخرب، بررسی لینک سازی داخلی، آنالیز رقبا در لینکسازی های خارجی و داخلی و … .

سرچ کنسول

ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول، بررسی وضعیت crawl  و ایندکس صفحات اصلی، بررسی سایت مپ، بررسی فایل robots.txt ، ریدایرکت، تگ کنونیکال، صفحات 404 ، حفظ و بهبود رتبه کلی سایت، افزایش نرخ تبدیل و … .

استراتژی سئو

استراتژی سئو به تمامی گام‌هایی که برای بهبود رتبه پیش روی شماست گفته می‌شود. استراتژی سئو از خدماتی است که منحصر به فرد است و برای هر کسب و کار با توجه به نیازهای آن سایت و موقعیت و رقبا و بسیاری عوامل دیگر تدوین می‌شود.
یکی از پرهزینه‌ترین بخش‌های خدمات سئو، استراتژی سئو است که فعالیت‌های زیادی را در بر می‌گیرد.

به طور کلی هزینه خدمات سئو به صورت ساعتی، ماهیانه یا پروژه ای محاسبه می‌شود. سئو وقت و تخصص زیادی می‌طلبد بنابراین طبیعی است اگر هزینه آن بالا باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.