کد خبر : 203147
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 10:20
دیدگاه‌ها برای راهنمای انتخاب بهترین تشویقی برای سگ شما بسته هستند

راهنمای انتخاب بهترین تشویقی برای سگ شما

راهنمای انتخاب بهترین تشویقی برای سگ شما

تشویقی یکی از مهم‌ترین مواد غذایی در تغذیه سگ است که علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر یادگیری سگ‌ها دارد، خواص بی‌نظیری را نیز برای سگ‎‌ها ارائه می‌دهد و برای سلامت دندان‌های آن‌ها نیز بسیار مفید است. این که بهترین انتخاب را به هنگام خرید تشویقی برای سگ‌ها خود داشته باشیم یکی از مهم‌ترین مواردی

تشویقی یکی از مهم‌ترین مواد غذایی در تغذیه سگ است که علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر یادگیری سگ‌ها دارد، خواص بی‌نظیری را نیز برای سگ‎‌ها ارائه می‌دهد و برای سلامت دندان‌های آن‌ها نیز بسیار مفید است. این که بهترین انتخاب را به هنگام خرید تشویقی برای سگ‌ها خود داشته باشیم یکی از مهم‌ترین مواردی است که درمورد تغذیه سگ‌های خود باید به آن توجه کنیم. در این مطلب پت شاپ ایران زمین باشید تا به تمامی اطلاعات درمورد راهنمای انتخاب بهترین تشویقی برای سگ‌ها بپردازیم.

انواع تشویقی های سگ موجود در بازار کدام اند؟

ما دوست داریم به سگ‌هایمان تشویقی بدهیم، چه پاداشی در حین آموزش، چه برای رفتار خوب عمومی یا صرفا بدون دلیل. انتخاب انواع خوراکی مناسب می‌تواند به سلامت و شادی سگ‌های ما کمک کند. تشویقی سگ می توانند یک رژیم غذایی سالم را تقویت کنند و هرگز نباید بیش از 10 درصد از غذای مصرفی روزانه سگ را تشکیل دهند. در مورد انواع تشویقی‌های سگ اطلاعاتی را بیاموزید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای سگ شما بهترین است. در این قسمت به تعدادی از انواع تشویقی موجود در پت شاپ ایران زمین که برای سگ شما بسیار مناسب است می‌پردازیم:

  • تشویقی های ترد ( کرانچی )

تشویقی‌های سفت و ترد که گاهی اوقات بیسکویت سگ نامیده می‌شود، در طعم‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در پت شاپ ایران زمین موجود است. برندی را انتخاب کنید که مطابق با استانداردهای غذاهای سگ با کیفیت بالا باشد. خوراکی‌های ترد سگ، پاداش‌های روزانه بسیار خوبی برای سگ شما محسوب می‌شود.

  • تشویقی های نرم

تشویقی‌های نرم و جویدنی نیز در طعم‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف موجود است. این خوراکی‌ها به دلیل طعم مطبوع و بافت نرمشان در حین تمرین بسیار مفید هستند. در طول تمرین از سایزهای کوچک برای رضایت زودتر استفاده کنید. اگر سگ شما بتواند خوراکی را سریع بخورد، پیام پاداش بودن آن واضح است.

راهنمای انتخاب بهترین تشویقی برای سگ شما

  • تشویقی های فریز شده ادویه ای

این خوراکی‌ها معمولا در اشکال مختلف مانند گوشت، جگر، مرغ و غذاهای دریایی در دسترس هستند. بسیاری از صاحبان سگ این تشویقی‌ها را برای استفاده در هنگام آموزش به دلیل طعم مطلوبشان بسیار موثر می‌دانند.

  • تشویقی سگ جرهای

برند جرهای یکی از برندهایی است که در زمینه تولید غذا و تشویقی‌های مختلف برای حیوانات خانگی بسیار عالی ظاهر شده است. تشویقی جرهای سگ یکی از این موارد است که دارندگان پت، به خصوص سگ ها، باید به آن توجه ویژه‌ای بکنند.

از دیگر برندهای بسیار قوی در زمینه تولید تشویقی‌های مقوی، برند تریکسی است. تریکسی با ارائه تشویقی‌های متفاوت و خوشمزه برای سگ‌ها بسیار محبوب شده است.

  • تشویقی های استخوانی مناسب برای دندان

تشویقی‌های استخوانی، خوراکی‌های استخوان مانند هستند که بر خلاف تصور عموم از استخوان حیوانات ساخته نمی‌شوند. برخی از آنها از نشاسته ذرت یا سایر مواد قابل هضم ساخته می‌شوند. به دلیل میزان جویدن مورد نیاز برای مصرف این خوراکی‌ها، برخی از کارشناسان معتقدند که این خوراکی‌ها سلامت دندان را ارتقا می‌دهند.

از دیگر تشویقی‌های موجود در پت شاپ ایران زمین می‌توان به استخوان و سم حیوانات مانند خوک، پوست حیوانات به صورت خام که شبیه به استخوان شکل گرفته است، گوش خوک و تشویقی‌هایی که از مواد مغذی مانند دانه‌ها اشاره کرد.

چرا خرید تشویقی سگ از بهترین برندها بسیار توصیه می شود؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که به هنگام خرید تشویقی سگ اهمیت بالایی دارد این است که آن‌ها را از بهترین برند و از طریق معتبر ترین فروشگاه خریداری کنید. تشویقی‌ها مواد غذایی فشرده شده هستند، این موضوع به این معنا است که شما عملا متوجه نمی‌شوید که از چه مواد غذایی برای ساخت این تشویقی استفاده شده است.

به همین دلیل اگر یک برند بی‌کیفیت را برای خرید تشویقی سگ خود انتخاب کنید، مواد غذایی ناسالمی را برای سگ خود خریداری کرده‌اید که باعث بهم ریختگی دستگاه گوارش او می‌شود. به همین دلیل همواره توصیه می‌شود که تشویقی‌ها را توسط معتبر ترین فروشگاه‌ها مانند پت شاپ ایران زمین خریداری کرده و برند نام آشنایی را در این حوزه انتخاب کنید. برای انجام این کار می‌توانید از کارشناسان مطرح پت شاپ ایران زمین کمک بگیرید.

چه زمانی به سگ ها تشویقی بدهیم؟

زمان ایده‌آل برای دادن تشویقی، بین وعده‌های غذایی است. خوراکی را انتخاب کنید که سگ شما از آن لذت ببرد. به عنوان یک قاعده کلی، بهترین و لذیذترین خوراکی‌ها را باید تا دست آخر حفظ کنید تا اگر سگی علاقه‌اش را به جلسه آموزشی از دست داد، دوباره بتوانید درگیرش کنید. اگر از خوراکی‌ها به‌عنوان یک ابزار آموزشی استفاده می‌کنید، تشویقی شما بلافاصله پس از صرف غذای کامل سگ شما به خوبی کار نمی‌کند. اطمینان حاصل کنید که خوردن تشویقی در بین وعده‌های غذایی انجام می‌شود و نه بلافاصله قبل یا بعد از غذا.

چگونه اقدام به خریداری کردن تشویقی برای سگ خود کنیم؟

برای این که بهترین تشویقی سگ را با بهترین کیفیت خریداری کنید بهترین انتخاب خرید از طریق پت شاپ ایران زمین است. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به این پت شاپ و انتخاب بهترین تشویقی، در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید. پت شاپ ایران زمین هم‌چنین دارای کارشناسان بسیار باتجربه‌ای است که می‌توانید با کمک از آن‌ها بهترین انتخاب را برای سگ‌های خود داشته باشید. همان‌طور که اشاره کردیم، تنوع تشویقی سگ در پت شاپ ایران زمین بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می‌شود که افراد برای خرید این محصول این پت شاپ را انتخاب اول خود قرار دهند.

راهنمای انتخاب بهترین تشویقی برای سگ شما

سخن آخر

تشویقی‌ها یکی از مهم‌ترین موارد برای آموزش سگ‌ها محسوب می‌شوند که در انواع و اقسام طعم‌ها و اشکال مختلف در پت شاپ‌ها موجود هستند. شما می‌توانید به راحتی بهترین آن را انتخاب کرده و سپس در کمترین زمان آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. پت شاپ ایران زمین بهترین محصولات را برای شما عرضه می‌کند تا بدون صرف زمان اما با قیمتی بسیار عالی اقدام به خرید این محصول کنید. به هنگام استفاده از پت شاپ ایران زمین به هیچ عنوان نگران برند ارائه کننده تشویقی‌ سگ نباشید زیرا این پت شاپ از بهترین برندهای حال حاضر استفاده می‌کند.

وب سایت پت شاپ ایران زمین : https://iranzaminpetshop.com

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.