کد خبر : 209343
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 18:26
دیدگاه‌ها برای راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها بسته هستند

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

مهاجرت به یک کشور جدید آغاز یک زندگی جدید و یک راه جدید است. ایده زندگی با افراد جدید در یک کشور خارجی مستلزم مطالعه فرهنگ آن کشور است تا ارتباط با مردم آن کشور راحت‌تر شود. اگرچه مهاجرت کار آسانی نیست، به خصوص برای افرادی که مهارت، مدارک تحصیلی و منابع مالی چندانی ندارند؛

مهاجرت به یک کشور جدید آغاز یک زندگی جدید و یک راه جدید است. ایده زندگی با افراد جدید در یک کشور خارجی مستلزم مطالعه فرهنگ آن کشور است تا ارتباط با مردم آن کشور راحت‌تر شود. اگرچه مهاجرت کار آسانی نیست، به خصوص برای افرادی که مهارت، مدارک تحصیلی و منابع مالی چندانی ندارند؛ اما راه‌هایی برای مهاجرت با هزینه کم و تخصص معمولی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها آشنا کنیم و بگوییم کدام کشور برای مهاجرت بهتر است. پس با ما همراه باشید.

اقامت فرانسه

اگر تاکنون، شما هم خود را در حال قدم زدن در امتداد رود سن یا در کنار بانوی آهنی (برج ایفل) تجسم کرده‌اید؛ ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور شانس تحقق رویایتان را داشته باشید. چرا که رویاها گاهی به واقعیت می‌پیوندند. فرانسه یکی از کشورهایی است که همواره به عنوان یک مقصد توریستی برتر شناخته شده است. چنانچه به دنبال اقامت طولانی مدت هستید، گزینه‌های بیشتری برای اخذ ویزای این کشور وجود دارد که یکی از آن‌ها اقامت تمکن مالی فرانسه است که اجازه اقامت فرانسه را به متقاضیان می‌دهد.

در سال 2017، دولت فرانسه یکی دیگر از در دسترس‌ترین ویزاهای اتحادیه اروپا را برای فعالان حوزه تکنولوژی ارائه کرد تا بتواند کشور را در زمینه تکنولوژی تقویت کند و به متقاضیان خارجی‌ راهکاری سریع برای اقامت فرانسه بدهد. ویزای فناوری فرانسه به کارگران، سرمایه گذاران و کارآفرینان فعال در حوزه تکنولوژی اجازه می‌دهد تا به مدت چهار سال شانس اقامت فرانسه را به دست آورند و در این کشور کار کنند.

اقامت اسپانیا

علاوه بر اقامت فرانسه، اسپانیا نیز به دلیل فراهم آوردن شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و منابع مالی مورد توجه بسیاری از افراد به خصوص ثروتمندان در سراسر جهان برای مهاجرت و اقامت قرار گرفته است. برنامه ویزای طلایی اسپانیا یا به عبارتی ویزای طلایی اسپانیا به شما این امکان را می‌دهد که با خرید خانه‌ای معادل 500000 یورو، اقامت اسپانیا را دریافت کنید.

همچنین ثروتمندان می‌توانند با اثبات منابع مالی مناسب از طریق برنامه تمکن مالی اسپانیا، ساکن این کشور شوند. البته برخلاف دسته اول، این افراد اجازه کار و گرفتن فرصت شغلی از شهروندان اسپانیایی را نخواهند داشت.

اقامت یونان

چه بخواهید برای کار به یونان مهاجرت کنید و چه بخواهید از طریق تحصیل اقامت یونان را به دست آورید، یونان یکی از مقرون به صرفه‌ترین کشورهایی است که می‌تواند جزو گزینه‌های شما برای مهاجرت قرار گیرد. به طور کلی شاید بتوان گفت که هزینه اقامت یونان بسیار کمتر از هزینه اقامت فرانسه یا زندگی در آلمان و بریتانیا است. لازم به ذکر است که برای قبوض آب و برق در ماه به طور میانگین 150 یورو، برای اینترنت 30 یورو و برای یک وعده غذایی دو نفره در رستوران باید 35 یورو پرداخته شود و این هزینه‌ها نسبت به بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا کمتر است.

اقامت پرتغال

در کنار اقامت یونان، کشور پرتغال نیز به دلیل ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری از جمله خرید ملک به ارزش تقریبا 280، 350 و 500 هزار یورو و همچنین اقامت تمکن مالی برای مهاجران واجدالشرایط، مقصدی مناسب و جذاب برای اقامت در منطقه شینگن و کشورهای عضو اتحادیه اروپا محسوب می‌شود.

روش ‌های مختلف مهاجرت برای ایرانی‌ ها

ایرانیان می‌توانند از طرق مختلف برای مهاجرت به سراسر جهان اقدام کنند. کشورهای اتحادیه اروپا نیز این امکان را برای ایرانیان فراهم آورده‌اند تا بتوانند از راه‌های گوناگون مثل مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه‌گذاری، اخذ اقامت از طریق تمکن مالی و… به این کشورها سفر کنند و حتی گاهی برای همیشه در اروپا بمانند. اخذ اقامت از طریق تمکن مالی یکی از روش‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه افراد به خصوص سرمایه‌گذاران و ثروتمندان قرار گرفته است. از این رو در ادامه قصد داریم به اقامت تمکن مالی فرانسه و اقامت تمکن مالی یونان بیشتر بپردازیم.

اقامت تمکن مالی فرانسه FIP France

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

از شرایط لازم برای اقامت تمکن مالی فرانسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداقل 50 هزار دلار دارایی به صورت نقد
  • دارای سند ملک مسکونی یا تجاری به نام خود شخص متقاضی
  • حداقل 3500 یورو درآمد ماهیانه به طور میانگین ظرف مدت 6 ماه گذشته
  • داشتن ویزای فرانسه در تاریخچه سفر خود (در صورت نداشتن سابقه سفر، لازم است تا برای گرفتن ویزای توریستی فرانسه اقدام کنید.)

مزایای اقامت تمکن مالی فرانسه

  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • پس از گذشت 1 سال اول، امکان سرمایه گذاری در کشور فرانسه
  • گذراندن کل فرایند اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه در حدود 1 ماه
  • عدم نیاز به حضور شخص متقاضی برای اخذ این ویزا در کشور فرانسه
  • وجود نداشتن محدودیت سنی (اما در صورت داشتن فرزند بالای 18 سال امکان همراهی وی با شما وجود ندارد.)
  • اجاره مسکن در فرانسه و ثبت نام مدرسه در این کشور پیش از ورود
  • عدم نیاز به سرمایه گذاری کلان در این کشور
  • امکان ثبت نام فرزندان در مدارس به صورت رایگان
  • صدور اقامت 1 ساله برای متقاضیان در سال اول و امکان تمدید این ویزا به مدت 2 سال یا 4 سال پس از گذراندن سال اول اقامت

اقامت تمکن مالی یونان

اقامت تمکن مالی یا صدور ویزای خود‌حمایتی که در یونان به اختصار به آن FIP Greece گفته می‌شود، نوعی اقامت اروپا است و که در آن شخص متقاضی می‌تواند با برآورد کردن شرایط لازم و ارائه مدارک، ویزای اقامت یونان را کسب کند. این روش یکی از ساده‌ترین روش‌های اخذ اقامت یونان است و که در مدت کوتاهی انجام می‌شود. هر ساله قوانین جدیدی از سوی دولت این کشور برای اقامت یونان تعیین می‌شود. از‌این‌رو بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق‌تر با موسسه حقوقی النورا تماس حاصل فرمایید.

مزایای اقامت تمکن مالی یونان

  • عدم نیاز سرمایه‌‌گذاری کلان و ثبت شرکت کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • سهولت در تمدید مجوز اقامت
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • سهولت در دریافت ویزاهای نقاط مختلف دنیا از جمله کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا و کانادا
  • برخوردار شدن از بیمه‌‌های پزشکی و خدمات درمانی معتبر
  • امکان رفت و آمد به صورت آزادانه و زندگی در تمامی کشورهای منطقه شینگن
  • معاف از پرداخت مالیات به صورت سالیانه
  • وجود نداشتن محدودیت سنی
  • از سریع‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت در حوزه شنگن یا کشورهای عضو اتحادیه اروپا

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

کلام آخر

در آخر باید گفت که همه چیز به اولویت‌های شما بستگی دارد!!!

چه بخواهید از طریق تحصیل، سرمایه‌گذاری یا تمکن مالی و… به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنید؛ لازم است در نظر بگیرید که چه مواردی برای شما دارای اهمیت است و این شما هستید که می‌توانید به طور مسلم و قطعی بگویید که راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها کدام است. حال که با اقامت یونان، اقامت فرانسه و… آشنا شدید؛ به نظر شما بهترین گزینه برای مهاجرت یا گرفتن اقامت دائم بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا کدام است؟ چنانچه در این باره سوالی دارید با کارشناسان مجموعه مهاجرتی النورا ( تماس با النورا ) حاصل کنید. النورا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقامت تمکن مالی فرانسه، یونان و سایر کشورهای اروپایی را برای شما اخذ می‌کند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.