کد خبر : 216090
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 13:00
دیدگاه‌ها برای دلیل افزایش قیمت چشمگیر دوج کوین چیست؟ آیا رالی همچنان ادامه دارد؟ بسته هستند

دلیل افزایش قیمت چشمگیر دوج کوین چیست؟ آیا رالی همچنان ادامه دارد؟

دلیل افزایش قیمت چشمگیر دوج کوین چیست؟ آیا رالی همچنان ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه دوج‌کوین (Dogecoin)، ارز دیجیتالی که کار خود را به عنوان یک شوخی آغاز کرد، به طور چشمگیری افزایش قیمت داشته است. این مسئله ناظران و فعالان بازار را هم خوشحال و هم سردرگم کرده است. قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸.۱۷ درصد و در هفته گذشته بیش از ۶۸

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج‌کوین (Dogecoin)، ارز دیجیتالی که کار خود را به عنوان یک شوخی آغاز کرد، به طور چشمگیری افزایش قیمت داشته است. این مسئله ناظران و فعالان بازار را هم خوشحال و هم سردرگم کرده است.

قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸.۱۷ درصد و در هفته گذشته بیش از ۶۸ درصد افزایش داشته است و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰.۱۴۱۷ دلار معامله می‌شود.

این افزایش قیمت را می‌توان به مجموعه‌ای از عوامل، از پیشرفت‌های فنی تا جو مثبت بازار به دلیل نزدیک شدن بیت‌کوین به بالاترین قیمت تاریخی‌اش، نسبت داد.

تحولات اخیر در فناوری دوج‌کوین بسیار مورد توجه بوده است و انتشار libdogecoin ۰.۱.۳ یک نقطه عطف برای آن رقم زده است. نسخه جدید همراه با ویژگی‌های جدید مانند سازگاری با اندروید و پشتیبانی از پلتفرم، می‌تواند موجب پذیرش گسترده‌تر و توسعه بیشتر دوج کوین شود.

بهبود جیگا والت (GigaWallet) در سال ۲۰۲۳ نیز نقش محوری داشته است. ارائه خدمات پشتیبانی بیشتر برای کسب‌وکارهای مبتنی بر دوج‌کوین و ادغام آسان‌تر با پلتفرم‌های محبوب تجارت الکترونیک مانند ووکامرس، از آن جمله‌اند.

نقشه راه سال ۲۰۲۴، گسترش بیشتر در Shopify و APIهای کاربرپسندتر را وعده می‌دهد که می‌تواند موجب کاربرد بیشتر دوج‌کوین در تجارت آنلاین شود.

افزایش حجم دوج کوین همراه با افزایش قیمت، روند صعودی و علاقه شدید سرمایه‌گذاران را تأیید می‌کند. دوج‌کوین از سطوح مقاومتی کلیدی عبور کرده و اگر این روند را حفظ کند، هدف بعدی می‌تواند مقاومت روانی ۰.۱۵ دلار باشد.

سطح حمایتی که اکنون باید به آن توجه کرد، حدود ۰.۱۰ دلار است، سطح ۰.۰۹ دلار که میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز در حال حاضر در آن محدوده قرار دارد، به عنوان حمایت بعدی عمل خواهد کرد.why-is-dogecoin-doge-rallying-so-massively-xrp-to-regain-06-threshold-cardano-ada-new-yearly-high

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دلیل افزایش قیمت چشمگیر دوج کوین چیست؟ آیا رالی همچنان ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.