کد خبر : 209780
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 17:19
دیدگاه‌ها برای دلایل مهم برای خرید پنجره دوجداره بسته هستند

دلایل مهم برای خرید پنجره دوجداره

دلایل مهم برای خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره یکی از اصلی‌ترین تصمیماتی است که برای افزایش کیفیت زندگی و ایجاد راحتی در خانه انجام می‌شود. پنجره دوجداره، در واقع پنجره‌ای است که از دو لایه شیشه در آن استفاده شده و در فضای بین این دو لایه، با گاز آرگون پر می‌شود. این نوع پنجره به دلیل ویژگی‌های مهمی مانند

خرید پنجره دوجداره یکی از اصلی‌ترین تصمیماتی است که برای افزایش کیفیت زندگی و ایجاد راحتی در خانه انجام می‌شود. پنجره دوجداره، در واقع پنجره‌ای است که از دو لایه شیشه در آن استفاده شده و در فضای بین این دو لایه، با گاز آرگون پر می‌شود. این نوع پنجره به دلیل ویژگی‌های مهمی مانند عایق‌بندی حرارتی و کاهش سروصدا، محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

در این مقاله قصد داریم مزایای خرید پنجره دوجداره را با هم بررسی کنیم. همچنین با مطالعه این مقاله، می‌توانید برای خرید پنجره‌های دوجداره با جدیت بیشتری تصمیم بگیرید.

ویژگی‌های پنجره‌های دوجداره

یکی از ویژگی‌های مهم پنجره دوجداره، عایق‌بندی حرارتی است. وجود گاز آرگون در میان شیشه‌های پنجره دوجداره، باعث کاهش انتقال حرارت از داخل به خارج و بالعکس می‌شود. بنابراین در فصل سرد سال، گرمای تولید شده در داخل خانه درون ساختمان نگه داشته می‌شود و در فصل گرما، هوای گرم خارج از ساختمان نمی‌تواند وارد خانه شود.

ویژگی دیگر پنجره دوجداره، کاهش سروصدا است. با توجه به فضای بین شیشه‌های دوجداره، صداهای خارج از ساختمان، به راحتی نمی‌توانند به داخل وارد شوند و صداهای تولید شده در داخل نیز به راحتی به خارج منتقل نمی‌شوند. این به خصوص در مناطقی که نزدیک به خیابان‌های پرتردد هستند، بسیار مفید خواهد بود.

دیگر ویژگی پنجره دوجداره، کاهش هزینه‌های انرژی است. با توجه به عایق‌بندی حرارتی این نوع پنجره، هزین‌ه‌های آب، برق و گاز کاهش خواهد یافت. این به معنای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های پرداختی برای سرمایش و گرمایش است.

با توجه به ویژگی‌های بیان شده، پنجره دوجداره انتخابی مناسب، برای افرادی است که به دنبال راحتی و صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی هستند.

مزیت‌های پنجره دوجداره

به طور کلی پنجره‌های دوجداره دارای مزیت‌هایی هستند که در زیر به بخشی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • عایق بندی حرارتی و برودتی
  • کاهش سروصدای محیط بیرون
  • افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت
  • کاهش تلفات انرژی و بهبود بهره‌وری انرژی
  • مقاومت بیشتر در برابر شرایط جوی سخت
  • جلوگیری از تشکیل یخ روی پنجره در فصول سرد
  • افزایش ارزش ساختمان

این مزایا باعث شده‌اند که پنجره دوجداره به یکی از گزینه‌های محبوب در بازار تبدیل شود و در خانه‌های نوساز به کار گرفته شود.

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره‌های دوجداره با توجه به ویژگی‌ها و کیفیت ساخت آن‌ها متفاوت است. اما از آن جایی که پنجره‌های دوجداره به دلیل مزایایی که دارند اغلب انتخاب اول برای خریداران محسوب می‌شوند، همچنین قیمت این پنجره‌ها به دلیل متریال استفاده شده در روند ساخت آن‌ها بیشتر از پنجره‌های آهنی خواهد بود. از طرفی، کارایی این پنجره‌ها در عایق‌بندی ساختمان باعث کاهش هزینه‌های مصرف انرژی خواهد شد. همچنین، هزینه تعمیرات و نگهداری پنجره‌های دوجداره به دلیل مقاومت بالا و عمر طولانی آن‌ها نسبت به پنجره‌های ساده کمتر خواهد بود. بنابراین، با وجود چنین مزیت‌هایی قیمت پنجره دوجداره کم اهمیت خواهد بود.

از کجا پنجره دوجداره بخریم؟

دلایل مهم برای خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره می‌تواند از طریق فروشگاه‌های ساختمانی و نمایندگی‌های برندهای معتبر صورت گیرد. قبل از خرید، بهتر است از مشخصات و ویژگی‌های پنجره دوجداره از جمله جنس پروفیل، نوع شیشه، ابعاد آن، ضخامت پنجره و … آگاه شوید. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید با سازندگان پنجره UPVC و آلومینیومی تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار بدهند.

چرا هوم وین؟

هوم وین به‌عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت در بازار ایران فعالیت دارد و همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را تولید می‌کند.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید پنجره‌های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم و UPVC برندهای مختلف با بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی‌های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به مهندسین عمران و معماری ارائه می‌دهد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.