کد خبر : 205968
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای دلایل سرمایه‌گذار معروف برای مخالفت با رمزارزها! بسته هستند

دلایل سرمایه‌گذار معروف برای مخالفت با رمزارزها!

دلایل سرمایه‌گذار معروف برای مخالفت با رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه جیم راجرز (Jim Rogers)، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، در جدیدترین مصاحبه خود با بلومبرگ، دلایل خود را در خصوص اینکه چرا با وجود افزایش سطح پذیرش ارزهای دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران خرد، تمایلی به سرمایه‌گذاری در این کلاس دارایی ندارد، توضیح داد.راجرز معتقد است که ارزهای دیجیتال بالاخره در آینده به پول دولت‌ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جیم راجرز (Jim Rogers)، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، در جدیدترین مصاحبه خود با بلومبرگ، دلایل خود را در خصوص اینکه چرا با وجود افزایش سطح پذیرش ارزهای دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران خرد، تمایلی به سرمایه‌گذاری در این کلاس دارایی ندارد، توضیح داد.
راجرز معتقد است که ارزهای دیجیتال بالاخره در آینده به پول دولت‌ها تبدیل می‌شوند و با افزایش سطح پذیرش عمومی، نهادهای دولتی متمرکز به دنبال وجوه مردم خواهند رفت و سعی خواهند کرد به نحوی آن‌ها را کنترل کنند.
این سرمایه‌گذار به انتشار آتی تعداد زیادی ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) اشاره کرد که دارایی‌های دیجیتال هستند، اما نه لزوما ارز هستند و در همین حال، توسط بانک‌های مرکزی یا سایر مؤسسات مالی متمرکز منتشر شده و با ارز رسمی دولت، پشتیبانی می‌شوند.
راجرز حتی می‌گوید که همسر و دوستانش روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و برخی حتی سودهایی به دست آورده‌اند، در حالی که برخی دیگر با صفر شدن پرتفوی خود، همه‌چیز را از دست داده‌اند.
راجرز در طول مصاحبه خود مشخص نکرد که آیا به‌طور انحصاری در مورد CBDCها صحبت می‌کند یا ارزهای غیرمتمرکز را نیز در کنار ارزهای بانک مرکزی، خطاب قرار داده است.
در مورد صحت حرف‌های او باید گفت، با توجه به این واقعیت که کیف پول‌های کریپتو می‌توانند کاملا ناشناس و بی‌هویت باشند، نحوهٔ دسترسی دولت یا هر شخص دیگری به وجوه کاربرانی که دارایی‌های دیجیتالی خود را به‌صورت عمومی نشان نمی‌دهند، مورد سؤال است. در واقع، بدون دسترسی فیزیکی به رایانهٔ شخصی شما، راهی برای دریافت وجوه از کیف پولی که به اینترنت متصل نیست، وجود ندارد.

نوشته دلایل سرمایه‌گذار معروف برای مخالفت با رمزارزها! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.