کد خبر : 204983
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای درخشش همیشگی اکوسیستم کریپتو! بسته هستند

درخشش همیشگی اکوسیستم کریپتو!

درخشش همیشگی اکوسیستم کریپتو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چهارمین دوره اجلاس اقتصاد بلاک چین که در هیلتون بومونتی، هتلی مجلل در استانبول برگزار شد، نشان داد که این همایش در مقایسه با سنوات قبل و پیش از همه گیری کرونا، پیشرفت چشمگیری داشته است.نشست قبلی BE2020، دو سال پیش در مرکز همایش WOW برگزار شد. این اجلاس علاوه بر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چهارمین دوره اجلاس اقتصاد بلاک چین که در هیلتون بومونتی، هتلی مجلل در استانبول برگزار شد، نشان داد که این همایش در مقایسه با سنوات قبل و پیش از همه گیری کرونا، پیشرفت چشمگیری داشته است.
نشست قبلی BE2020، دو سال پیش در مرکز همایش WOW برگزار شد. این اجلاس علاوه بر اینکه در بخش صعب العبور استانبول واقع شده بود، همزمان با شیوع کووید-19 بود که در حضور مخاطبان تأثیر بسزایی گذاشت. از آنجایی که تنها هدف آن مکان، سازماندهی رویدادهای بسیار بزرگ است و جامعه کریپتو دو سال قبل آنقدر بزرگ نبود که فضا را پر کند. در نتیجه BE2020 مانند یک سفر دو روزه به شهر ارواح بود.
شرکت کنندگان در BE2022 این اجلاس را متراکم، زنده و پر انرژی توصیف کردند که تقریباً در همه زمینه‌ها تضاد کاملی با BE2020 داشت. همچنین از زمانی که ترکیه محدودیت‌های سفر را لغو کرد، این اولین رویداد بین المللی ارز دیجیتال و بلاک چین بود که در منطقه برگزار شد و در نتیجه، اعضای جامعه کریپتو از کشورهای غربی و شرقی می‌توانستند به این جشن بپیوندند.
برای دو روز، سالن اصلی هرگز لحظه‌ای کسالت بار را ندید، مردم عمدتاً برای اهداف شبکه‌ای پس از دو سال تعطیلی و ممنوعیت سفر در آنجا بودند و نمی‌توان گفت که با شرکت نکردن در جلسات در مرحله اصلی کنفرانس، چیز زیادی از دست داده‌اند.
رویداد BE2022 برای توسعه دهندگان جوان و با استعداد جامعه که ترکیه نیز تعداد زیادی از آنها را داراست بسیار سودمند بود. در طول این رویداد، علی دورسون توانست اکوسیستم بازی بلاک چین خود Ratic را به مجموعه‌ای از صرافی‌های جهانی و سرمایه‌گذارهای خطرپذیر معرفی کند. Aybars Dorman متاوست، برداشتی تازه از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به شرکت کنندگان معرفی کرد، و بنیانگذار Yotta21، Yunus Cebeci، ارتباطات صنعتی مهمی در زمینه سیگار کشیدن برقرار کرد.
با در نظر گرفتن همه چیزهایی که در طول این رویداد رخ داد، اجلاس BE2022 ثابت کرد که صرف نظر از شرایط بازار، اکوسیستم کریپتو آماده سرمایه گذاری زمان، پول و انرژی برای مثبت ماندن است.

نوشته درخشش همیشگی اکوسیستم کریپتو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.