کد خبر : 208960
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 14:49
دیدگاه‌ها برای درب و پنجره ترمال بریک بسته هستند

درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره های ترمال بریک به عنوان محبوب ترین نوع درب و پنجره آلومینیومی در ساختمان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند زیرا مزایای بی شماری نسبت به سایر انواع در و پنجره دارند. در و پنجره های دارای ترمال بریک از اتلاف انرژی در ساختمان ها ناشی از وجود لایه پلی آمید

درب و پنجره های ترمال بریک به عنوان محبوب ترین نوع درب و پنجره آلومینیومی در ساختمان های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند زیرا مزایای بی شماری نسبت به سایر انواع در و پنجره دارند. در و پنجره های دارای ترمال بریک از اتلاف انرژی در ساختمان ها ناشی از وجود لایه پلی آمید در وسط پروفیل های اجزای اصلی (فریم و ارسی) و پنجره های دوجداره جلوگیری می کند. می توان گفت درب و پنجره های جریان حرارتی به عنوان مدرن ترین نوع پنجره، تمامی مزایای مورد انتظار از یک پنجره را در اختیار کاربران قرار می دهد.

درب و پنجره ترمال بریک به عنوان محصولی جذاب با مزایای فراوان از جمله: تنوع رنگ آمیزی و دوام (آندایزاسیون، پودر الکترواستاتیک و طرح چوب با کیفیت و تنوع بسیار بالا)، استحکام بسیار مناسب در سایزهای بزرگ، زیبایی منحصر به فرد، پایداری در انواع مختلف. شرایط آب و هوایی و با امکان ایجاد اشکال و اندازه های دلخواه، امروزه به انتخاب اول کارفرمایان و طراحان پروژه تبدیل شده است.

فریم اصلی درب و پنجره ترمال بریک با استفاده از اکستروژن و استفاده از آلیاژ 6063 از آلومینیوم ساخته شده است که دارای خواص فنی و مکانیکی مناسب برای شکستن درب و پنجره می باشد. آلیاژ آلومینیوم کد 6063 ماهیت نرمی دارد بنابراین در درب و پنجره ها استفاده می شود که با افزایش سن استحکام آن افزایش می یابد بنابراین استحکام مناسبی برای استفاده در فضای داخلی ساختمان دارد.

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره ترمال بریک به ازای هر متر مربع است، به همین دلیل یکی از موضوعاتی که در گوگل جستجو شده است، قیمت هر متر مربع پنجره های آلومینیومی دفع کننده حرارت است.

عوامل موثر بر قیمت درب و پنچره ترمال بریک

عوامل زیادی در قیمت تمام شده پنجره های عایق حرارتی نقش دارند که از جمله آنها می توان به عوامل زیر اشاره کرد.

امروزه در تولید پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از میان پروفیل های مصرف کنندگان می توان نام آکپا ایران، آلترال، بندینی و … را تنها برخی از برندهای معروف و باکیفیت تولیدی در ایران دانست. با توجه به پیشرفت سال های اخیر در صنعت ساخت پروفیل ساختمانی در ایران کیفیت خوبی را در اختیار تولیدکنندگان درب و پنجره ترمال بریک قرار می دهند.

ابعاد و اندازه فریم اصلی  درب و پنجره  ترمال بریک و تیپ بندی و ابعاد بازشوها

یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که در قیمت تمام شده پنجره ترمال بریک نقش دارد، ابعاد کلی پنجره ها – به طوری که با تغییر در ابعاد و اندازه ها – اندازه های غیر استاندارد و از نظر میزان انحراف پروفیل می باشد. تغییر در تعداد هر بازشو پنجره و … مقدار ترمال بریک پنجره دچار تغییرات متناسبی می شود که اهمیت مشاوره قبل از ایجاد قاب پایه اصلی پنجره های یک ساختمان را نشان می دهد.

درب و پنجره ترمال بریک

نمای فریم لس

بسته به ضخامت شیشه هر پنجره، رنگ شیشه و مارک شیشه استفاده شده – قیمت ها متفاوت است. همچنین عملیات حرارتی (تمرینگ شیشه) که حداقل 2 مزیت اصلی دارد (یکی استحکام مکانیکی شیشه را 5 برابر افزایش می دهد و دیگری این که به لطف ظرافت شیشه سکوریت در صورت خرابی احتمالی، آن را افزایش می دهد.

به طور قابل توجهی خطر بالقوه مربوط به تلفات جانی را کاهش می دهد.) برای کیفیت محصول نهایی اهمیت زیادی دارد (پنجره های آلومینیومی با کیفیت بالا با شکنندگی حرارتی). همچنین امکان انجام عملیات لمینیت بر روی دیوارهای شیشه ای وجود دارد تا علاوه بر افزایش امنیت، خطر سرقت از ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

واضح است که اهمیت کیفیت افزودنی های مورد استفاده در تولید درب و پنجره های  ترمال بریک را نمی توان کتمان کرد. با در نظر گرفتن روش های مختلف نصب درب و پنجره های ترمال بریک، اهمیت استفاده از لوازم جانبی و روش های ساخت مناسب بیش از پیش آشکار می شود. 2 روش کلی برای مونتاژ گوشه های پنجره ترمال بریک وجود دارد. اولی روش پانچ و دومی روش ریخته گری است. لازم به ذکر است که روش پانچ به دلیل استحکام، دوام و دقت بالا روش مناسب تری نسبت به روش ساخت پنجره های ترمال بریک می باشد.

در بحث یراق پنجره ترمال بریک علاوه بر ارتفاع نوع بازشو ( کشویی، لولایی، 2 حالته، بالابر و کشویی، فولکس واگن، آکاردئونی و …) که در قیمت کرکره پنجره بسیار تاثیرگذار است. – برند متریال های به کار رفته در قیمت پنجره ترمال بریک نیز بسیار مهم است – از جمله موارد موجود در بازار می توان به نام تجاری متریال هایی مانند GU – Roto – Ziginia و … اشاره کرد که از کیفیت بالایی برخوردار است. و دوام – بدیهی است که نوع متریال استفاده شده برای دوام و عملکرد پنجره های آلومینیومی بسیار مهم است، بنابراین در صورت استفاده از نوع متریال استفاده شده، تاثیرات منفی بر کیفیت و عملکرد پنجره های آلومینیومی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.