کد خبر : 217326
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 16:27
دیدگاه‌ها برای درب های داخلی و اتاقی مجموعه هیراد درب بسته هستند

درب های داخلی و اتاقی مجموعه هیراد درب

درب های داخلی و اتاقی مجموعه هیراد درب

انوع مدل های درب اتاق و درب حمام و سرویس ضد آب هیراد درب

درب های داخلی و اتاقی مجموعه هیراد درب

درب ها یکی از اجزا اصلی و جدایی ناپذیر در ساختمان هستند. بعد از درب حیاط، درب های داخلی از مهمترین درب های ساختمانی به شمار می روند. انتخاب درب شاید در ظاهر امری ساده به نظر برسد، اما گاهی به دلیل عدم آگاهی لازم از اصول اولیه در انتخاب درب ممکن است پس از مدتی مجبور به تعویض و یا تعمیر درب های داخلی خود شوید. جهت آگاهی بیشتر و انتخاب بهترین درب برای منزل و یا محل کار در اینجا با مهمترین ویژگی های درب های داخلی به طور مختصر آشنا می شویم. ضمنا جهت مشاوره ی انتخاب و خرید انواع درب های ساختمانی می توانید با مشاورین مجموعه ی هیراد درب در تماس باشید. شماره های مجموعه ی هیراد درب جهت مشاوره 02144088935 و 05138387100 می باشد. شما می توانید در روزهای کاری از ساعت 9 صبح تا 9 شب با مجموعه تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان استفاده نمایید.

انتخاب بهترین درب داخلی

از آنجایی که درب های اتاقی به کررات در طول روز باز و بسته می شوند باید از مقاومت بالایی برخودار بوده و تاب تحمل فشار باز و بسته شدن های متعدد روزانه را داشته باشند.

از ویژگی های مهم دیگر هنگام انتخاب درب های اتاقی، عایق بودن صوتی آنهاست. شما چه درب را برای اتاق خواب نیاز دارید و چه برای درب اتاق کار، عایق بودن درب به شما در داشتن یک فضای آرام جهت کار و یا داشتن یک خواب آرام کمک می نماید.

زیبایی وهماهنگی با سبک معماری و طراحی خانه یکی دیگر معیارهای مهم هنگام انتخاب درب می باشد.

جهت زیبایی بیشتر و یک دستی فضای خانه از درب های هم رنگ و هم طرح با سایر درب های داخلی برای درب سرویس و حمام استفاده نمایید با این تفاوت که حتما ضد آب باشند.

اگر شما درب را بدون چهارچوب خریداری می نمایید، اندازه گیری ابعاد دقیق درب بسیار اهمیت دارد. در صورت کوچک بودن و یا بزرگتر بودن درب نسبت به چهارچوب درب به درستی باز و بسته نشده و شما را دچار مشکل خواهد کرد.

در درب های سرویسی و حمام به دلیل برخورد مرتب دست های نمدار و مرطوب انتخاب دستگیره و یراق آلات ضد آب و ضد زنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین در انتخاب درب سرویس بهداشتی و حمام به ضد آب بودن درب دقت نمایید. درب های ضد آب حمام و سرویس هیراد درب انتخاب مناسبی برای این منظور هستند.

درب های اتاقی در مجموعه ی هیراد درب

درب های اتاقی شرکت هیراد درب از جنس MDF  می باشند. درب های MDF از آن جهت که وزن سبکی دارند و به سهولت نصب می شوند از محبوب ترین درب های داخلی به شمار می روند. درب های اتاقی MDF در عین سبکی از مقاومت، استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند وتا سال ها با همان کارایی اولیه برای شما ایفای نقش می کنند. رویه ی درب های MDF موجود در شرکت هیراد درب ورق PVC درجه یک می باشد. به موجب این پوشش مقاومت و استحکام درب افزایش یافته و سطح درب در برابر خش، ساییدگی، نم و رطوبت مقاوم شده است. درب های اتاقی عایق گرما، سرما و صدا نیز می باشند، به همین سبب علاوه بر ایجاد فضای امن و آرام در بهینه سازی مصرف سوخت شما را یاری خواهند کرد. این ورقه ها از تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی برخوردار هستند. در مجموعه ی هیراد درب برای هر سبک معماری و هر سلیقه ای با تنوع طرح و رنگ بالا درب موجود می باشد. این درب ها به سادگی تمیز می شوند و نیاز به مواد شوینده و شرایط نگهداری خاصی ندارند.

درب های سرویس و حمام در مجموعه هیراد درب

فضای حمام و سرویس به دلیل رطوبت دائمی با دیگر بخش های ساختمان متفاوت می باشند. درب های فومیزه شده (ضد آب) به همین منظور در مجموعه هیراد درب موجود می باشند. این درب ها توانایی مقاومت در شرایط جوی متفاوت را دارند، مقاومت در برابر مواد شیمایی و شست و شو از دیگر مشخصات این درب ها می باشند. این درب ها توان تحمل رطوبت و شرجی بالا را داشته و در برابر موریانه و رشد حشره کاملا مقاوم می باشند. ویژگی عایق بودن درب های اتاقی در درب های سرویسی مجموعه هیراد درب نیز وجود دارند در نتیجه تعادل دمایی فضای داخل حمام به خوبی حفظ شده و جهت حفظ گرمای داخل حمام نیاز به باز گذاشتن آب گرم و هدر رفت انرژی نیست. این درب های فومیزه شده علاوه بر سرویس و حمام برای درب های اتاقی در مناطق شرجی و مرطوب بسیار مناسبند.

نحوه ی سفارش درب های داخلی در مجموعه ی هیراد درب

هر یک از درب های اتاقی و سرویسی موجود در مجموعه در ابعاد سفارشی با توجه به ساختمان شما قابل تولید می باشد. درب های اتاقی و سرویسی همراه با چهارچوب و یا بدون چهارچوب قابل سفارش هستند، یعنی چنانچه شما قصد تعویض درب های داخلی با چهارچوب قبلی خود را دارید می توانید ابعاد چهاچوب خود را با راهنمایی مشاورین مجموعه اندازه گیری کرده و درب بدون چهارچوب را سفارش دهید. چهارچوب ها متناسب با جنس درب تولید می شوند. درب های اتاقیMDF  همراه با چهارچوب MDF و درب های ضد آب همراه با چهارچوب های ضد آب عرضه می گردد.

 

جهت تکمیل اطلاعات مورد نیاز و مشاهده انوع مدل ها و طرح ها میتوانید به وب سایت شرکت به آدرس HTTPS://HIRADDOOR.COM  مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.