کد خبر : 147998
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 13:56

درآمد دلاری با استفاده از رمز ارزها

درآمد دلاری با استفاده از رمز ارزها

این روزها با توجه به تورم‌های شدیدی که با آن مواجه هستیم همه ما به دنبال راهی هستیم که بتوانیم درآمد دلاری برای خودمان ایجاد کنیم. البته همه ما می‌دانیم ایجاد درآمد دلاری از طریق راه‌هایی مانند صادرت برای همه ما مقدور نیست. حال سوال این است که چگونه یک فرد معمولی می‌تواند به دلار

این روزها با توجه به تورم‌های شدیدی که با آن مواجه هستیم همه ما به دنبال راهی هستیم که بتوانیم درآمد دلاری برای خودمان ایجاد کنیم. البته همه ما می‌دانیم ایجاد درآمد دلاری از طریق راه‌هایی مانند صادرت برای همه ما مقدور نیست. حال سوال این است که چگونه یک فرد معمولی می‌تواند به دلار درآمد داشته باشد؟

همه ما این روزها واژه‌هایی مانند بورس بین‌اللمللی فارکس و معامله‌گری ارزهای دیجیتال را شنیده‌ایم. در این مقاله قصد داریم نکات که باید برای ورود به این حوزه را در نظر بگیریم را بررسی کنیم.

رمز ارزها:

در ابتدا دنیای پر رمز و راز ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کنیم. در دنیای ارزهای دیجیتال شما در حوزه‌های زیر می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

۱- معاملات اسپات

در این روش شما ارزهای دیجیتال با بنیاد خوب را در موقعیت‌های تکنیکالی مناسب خریداری و پس از افزایش قیمت بفروش می‌رسانید و کسب سود می‌کنید.

۲- معاملات فیوچر

در این بخش کافی است شما با ابزارهای تکنیکال کلاسیک و پرایس اکشن روند نزولی و یا صعودی را درست تشخیص دهید و معاملات خرید (buy) یا معاملات فروش (sell) را باز کنید. در این روش شما هم صعود و هم از نزول ارزهای دیجیتال می‌توانید کسب درآمد کنید. در این حالت با گرفتن اهرم می‌توانید صعود خود را چند برابر کنید البته اگر روند را اشتباه تشخیص داده باشید ضرر شما هم با گرفتن اهرم چند برابر خواهد شد.

۳- بازی‌های حوزه کریپتو کارنسی (play to earn)

در این بازی‌ها شما بدون سرمایه و یا با وارد کردن سرمایه شروع به بازی می‌کنید و با بردهای بیشتر در بازی توکن‌ها و یا NFTهای بیشتری دریافت می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را در صرافی‌ها به فروش برسانید. این حوزه، حوزه رو به رشد و جذابی است و استرس‌های معامله گری و ماینینگ را به همراه ندارد.

۴- حوزه ماینینگ

ماینینگ به صورت قانونی می‌توانید کسب درآمد کنید. ماینینگ یا با استفاده از دستگاه‌های ماینینگ انجام می‌شود و با استفاده از کامپیوترهای شخصی (این مورد گاها منجر به آسیب به رایانه شما می‌شود در صورت ناآشنا بودن). افرادی که می‌خواهند در این حوزه وارد شوند قوانین به روز کشور را باید مطالعه و حتما باید متخصص حرفه‌ای مشورت کنند و در این حوزه آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

 

برای ورود به هر یک از این حوزه‌ها شما باید در مراجع رسمی و مجوز دار و حرفه‌ای آموزش ببنید. لیست این مراکز در ادامه برای شما قرار داده شده است:
دوره آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

دوره آموزش ارز دیجیتال در شیراز

 

بورس بین‌المللی فارکس:

بورس بین‌المللی فارکس یک بورس قدیمی و یکی از مهم‌ترین بورس‌های دنیا است. این حوزه در مقابل با حوزه ارزهای دیجیتال نوسانات کم‌تری دارد. افرادی که می‌خواهند وارد این حوزه شوند باید در دوره‌های آموزشی تحلیل تکنیکال کلاسیک، تحلیل فاندامنتال، پرایش اکشن و استراتژی‌های معاملاتی با نرخ پیروزی بالا شرکت کنند. با آموزش و تمرین درآمد دلاری هم در حوزه ارزهای دیجیتال هم در حوزه بورس بین‌المللی فارکس امکان‌پذیر خواهد بود. در این حوزه هم شما باید در مراکز معتبر آموزش ببنید که لیست آن‌ها در ادامه قرار داده شده است:

دوره آموزش بورس بین المللی فارکس اصفهان

دوره آموزش بورس بین المللی فارکس شیراز

 

در پایان باید گفته شود این بازارها، بازارهای دو طرفه هستند و شما هم از نزول قیمت‌ها و هم از صعود قیمت‌ها می‌توانید درآمد کسب کنید. البته تشخیص این روندها همان‌طور که گفته شد نیاز به آموزش و تمرین دارد و افرادی که می‌خواهند وارد این حوزه‌ها شوند شرط اول ورد آن‌ها فراگیری علم این حوزه‌ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.