کد خبر : 195277
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 16:43

خرید گواهی SSL  ، خدمات مدیریت سرور و سرور مجازی

خرید گواهی SSL  ، خدمات مدیریت سرور و سرور مجازی

خرید گواهینامه SSL SSL (Secure Sockets Layer) روش هایی برای ایمن سازی و رمزگذاری اطلاعات حساس هستند. از این روش ها برای مواردی مانند کارت های اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و سایر داده های خصوصی ارسال شده از طریق اینترنت استفاده می شود. صفحات وب سایت ایمن شده با SSL آنهایی هستند که در

خرید گواهینامه SSL

SSL (Secure Sockets Layer) روش هایی برای ایمن سازی و رمزگذاری اطلاعات حساس هستند. از این روش ها برای مواردی مانند کارت های اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و سایر داده های خصوصی ارسال شده از طریق اینترنت استفاده می شود. صفحات وب سایت ایمن شده با SSL آنهایی هستند که در ابتدای آدرس شان عبارت HTTPS قرار دارد.

چرا به خرید گواهینامه اس اس ال نیاز دارید؟

هر چیزی (از جمله افراد، نرم‌افزارها، رایانه‌ها و دستگاه‌ها) که در اینترنت اطلاعات حساس خود را مبادله می‌کنند، باید از گواهینامه امنیتی SSL یک شرکت هاستینگ معتبر استفاده کنند. اطلاعات حساس شامل مواردی مانند نام کاربری و رمز عبور، شماره کارت اعتباری یا هر داده دیگری است که باید خصوصی بماند.

 

خدمات مدیریت سرور و پشتیبانی سرور

خدمات مدیریت سرور ، پشتیبانی و مانیتورینگ سرور رهام ، تضمین پایداری، امنیت و بهره وری کسب و کار آنلاین شماست.

با استفاده از تیم فنی مجرب و متخصص با سال ها سابقه در زمینه میزبانی وب سایت ها و اپلیکشن های پربازدید و مهم ، از مشکلات فنی سرورهای خود آسوده خیال خواهید بود.

 

 

سرور ابری Cloud Server چیست؟

 

سرور ابری یا همان cloud server همان سرورهای اختصاصی مجازی هستند که برروی زیرساخت ابری و در محیط رایانش ابری ارائه می شوند. درحالت معمول سرورهای مجازی تنها برروی یک سرور فیزیکی با سخت افزار مربوط به آن پیاده سازی می شوند و در این مورد با خرابی هر یک از قطعات سخت افزاری مربوطه، تمامی سرورهای مجازی موجود بر روی آن نیز با مشکل مواجه خواهند شد که این خود یک نقطه شکست واحد در سناریوی سرورهای مجازی می باشد.

  • بهره مندی از قابلیتهای یک سرور بدون نگرانی از اختلالات سخت افزاری
  • منابع اختصاصی با قابلیت افزایش در لحظه
  • پشتیبانی شبانه روزی

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.