کد خبر : 212605
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 16:53
دیدگاه‌ها برای خرید بهترین مارک نوار پی وی سی به قیمت عمده بسته هستند

خرید بهترین مارک نوار پی وی سی به قیمت عمده

خرید بهترین مارک نوار پی وی سی به قیمت عمده

این روز ها انتخاب بهترین مارک نوار پی وی سی در بازار بسیار داغ شده است به طوری که متخصصان و صنعتگران این حوزه نظرات و دلایل مختلفی برای انتخاب انواع برند های نوار پی وی سی دارند که یکی از مهم ترین آن ها می تواند قیمت عمده نوار لبه pvc باشد. نوار لبه پی وی سی از

این روز ها انتخاب بهترین مارک نوار پی وی سی در بازار بسیار داغ شده است به طوری که متخصصان و صنعتگران این حوزه نظرات و دلایل مختلفی برای انتخاب انواع برند های نوار پی وی سی دارند که یکی از مهم ترین آن ها می تواند قیمت عمده نوار لبه pvc باشد.

نوار لبه پی وی سی از جمله محصولاتی است که در مباحث دکوراسیون داخلی بایستی حتما مورد توجه قرار گیرد. دلیل اصلی آن هم به خاطر خطرات ناشی از عوامل محیطی که می تواند بر روی ورق های ام دی اف و نئوپان داشته باشد است.

نوار لبه پی وی سی به تنهایی کاربرد خاصی ندارد و حتما باید در کنار ورق های ام دی اف و نئوپان مورد استفاده قرار گیرد. مهم ترین کاربرد نوار pvc در صنعت چوب و ام دی اف این است که محصولات چوبی را در برابر خطراتی مثل رطوبت، موریانه، ساییدگی، شکستگی و دیگر موارد محافظت می کند.

از دیگر موارد و کاربرد های نوار لبه pvc می توان به زیبا تر و یکنواخت تر کردن سفارشات مصنوعات چوبی اشاره نمود.

یکی از پارامتر های مجموعه سها پی وی سی این است که بهترین مارک نوار پی وی سی موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار دهد.

برند های معتبر نوار پی وی سی در کشور

از مهم ترین برند های معتبر نوار پی وی سی موجود در کشور که بیشترین محبوبیت را در بین صنعتگران حوزه چوب و ام دی اف دارند می توان به شرکت های زیر اشاره نمود:

  • نوار لبه پی وی سی بلونی (Bolony)
  • نوار لبه پی وی سی تکنوپل (technopol)
  • نوار لبه پی وی سی پارس نوار (tara)
  • نوار لبه پی وی سی بنتلی
  • نوار لبه پی وی سی ماوی
  • نوار لبه پی وی سی پلی تک
  • نوار لبه پی وی سی ایزوفام

هر کدام از این شرکت ها به صورت تخصصی محصولاتی منحصربه فرد با رنگ بندی های متفاوت تولید و عرضه می کنند تا مشتریان و مخاطبان خاص خود را جذب نمایند.

خرید و تهیه این محصولات صرفا از طریق مجموعه های معتبری همچون سها پی وی سی امکان پذیر است چرا که علاوه بر تضمین اصالت محصول، انواع نوار لبه پی وی سی را با قیمت مناسب نیز عرضه می کند.

لبه پی وی سی

لیست قیمت عمده نوار لبه پی وی سی

برای دریافت لیست قیمت عمده نوار لبه پی وی سی برند های معتبر در صورتی که قصد خرید عمده و انبوه دارید می توانید از طریق راه ارتباطی با مجموعه سها پی وی سی آن را دریافت نمایید.

در حال حاضر کارخانه نوار لبه پی وی سی در کشور برای فروش و عرضه محصولات همواره بر سر قیمت نوار پی وی سی با یکدیگر در رقابت هستند.

اما این را در نظر داشته باشید که عوامل و پارامتر های متعددی برای تعیین قیمت محصولات مختلف من جمله نوار پی وی سی وجود دارد.

به این منظور شما باید مواردی همچون کیفیت نوار، ضخامت نوار، عرض نوار، رنگ نوار، مات یا براق بودن نوار و دیگر موارد را مورد بررسی قرار دهید.

گاهی اوقات خدمات پس از فروش و حتی نحوه پشتیبانی و آفر هایی که تولیدکننده های نوار لبه در اختیار خریداران قرار می دهند می تواند تاثیر بسزایی در کاهش یا افزایش قیمت داشته باشد.

به طور کلی اگر بخواهیم میانگین قیمت نوار پی وی سی سفید 2*20  را در بازار بررسی کنیم به شرح زیر خواهد بود:

  • قیمت نوار پی وی سی بلونی برای هر متر 3700 تومان
  • قیمت نوار پی وی سی تکنوپل برای هر متر 4750 تومان
  • قیمت نوار پی وی سی ماوی برای هر متر 2800 تومان
  • قیمت نوار پی وی سی تارا برای هر متر 3000 تومان

با بررسی نرخ محصولات فوق در کنار کسب مشاوره و تجربه مصرف کنندگان در حوزه نوار پی وی سی می توانید بهترین محصول مد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

لبه پی وی سی

فروش عمده نوار لبه پی وی سی برند های معتبر کشور

شرکت ها و فروشگاه و مراکز پخش نوار لبه پی وی سی می تواند یکی از راه های مناسب برای خرید عمده محصولات برند های معتبر کشور باشد.

قبلا لیست تولیدکنندگان نوار لبه پی وی سی را برای شما بازگو کردیم و قیمت حدودی هر برند را به ازای هر متر نوار لبه پی وی سی سفید 2*20 نیز اعلام کردیم.

همانطور که می دانید نوار لبه pvc برای پوشش قسمت های خام ام دی اف و نئوپان ها مورد استفاده قرار می گیرد و مچ کالر بودن نوار لبه با رنگ خود روکش ام دی اف یا نئوپان بسیار حائز اهمیت است.

از این رو انتخاب و استفاده محصولات شرکتی که نزدیک ترین رنگ مد نظر ما را دارد و قیمت مناسب و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است می تواند بهترین گزینه برای خرید عمده باشد.

مجموعه سها پی وی سی برایخرید نوار لبه پی وی سی مشتریان خود به صورت عمده و با قیمت مناسب آفرها و حجم سفارش معقولی را در نظر گرفته است.

بدین صورت که شما مشتریان عزیز می توانید با تهیه حداقل 60 کارتن نوار پی وی سی برند های مختلف محصولات آن شرکت را به قیمت عمده تهیه نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.