کد خبر : 211541
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 12:16
دیدگاه‌ها برای خرید بهترین سرور مجازی بورس برای اندروید در ایران بسته هستند

خرید بهترین سرور مجازی بورس برای اندروید در ایران

خرید بهترین سرور مجازی بورس برای اندروید در ایران

سرور مجازی (VPS) بورس اخیرا به یکی از محبوب ترین محصولات برای افرادی که در بورس و سرخطی زدن فعالیت میکنند تبدیل شده،با استفاده از سرور مجازی بورس افراد موفق شدن به درآمد خوبی برسن و در سر خطی زدن بالاترین رتبه رو داشته باشن. نظرات در مورد سرور مجازی بورس؟ تا این لحظه مشاهده

سرور مجازی (VPS) بورس اخیرا به یکی از محبوب ترین محصولات برای افرادی که در بورس و سرخطی زدن فعالیت میکنند تبدیل شده،با استفاده از سرور مجازی بورس افراد موفق شدن به درآمد خوبی برسن و در سر خطی زدن بالاترین رتبه رو داشته باشن.

نظرات در مورد سرور مجازی بورس؟

تا این لحظه مشاهده نشده کسی اعلام کرده باشه که سرور مجازی بورس کاربردی نبوده یا سرخطی زدن از سیستم خانگی بهتر از VPS بورس هست و واقعیت هم به همین شکل هست و قطعا سرور مجازی بورس بهترین گزینه برای سر خطی زدن هست و دلیل این موضوع هم در ادامه با جزئیات بررسی خواهیم کرد.

 

سرور مجازی بورس برای اندروید و آیفون (گوشی)

در حالت عادی انجام معاملات بورس یا سر خطی زدن با تلفن همراه اندروید یا IOS کار راحتی نیست،و جدا از بحث راحتی

سرعت اینترنت گوشی هم در حدی نیست که بتونیم معاملات رو با سرعت بالا و زودتر از دیگران انجام بدیم.

پس سرور مجازی بورس یکی از بهترین راه کار ها برای سر خطی زدن با تلفن همراه یا گوشی خواهد بود.

بهترین سرور مجازی بورس در ایران

شرکت پنتا سرور از اولین شرکت ها بود که در ایران سرویسی با عنوان سرور مجازی بورس ارائه کرد آن هم با این تفاوت که پنتا سرور اولین شرکتی بود که سرور مجازی بورس با حافظه های NVMe ارائه کرد.

با خرید سرور مجازی بورس از پنتا سرور شما به یک سرور مجازی با کیفیت سخت افزاری و پورت شبکه بسیار با کیفیت دسترسی خواهید داشت که در معاملات بورسی و سرخطی زدن در بورس ایران بالاترین درصد موفقیت را خواهید داشت.

خرید بهترین سرور مجازی بورس برای اندروید در ایران

نکات مهم قبل از خرید سرور مجازی بورس

در زمان خرید سرور مجازی VPS بورس باید به نکات متعددی توجه داشته باشید که خدمت شما توضیح خواهیم داد.

یکی از مهم ترین نکات در سرور مجازی بورس موضوع پینگ پایین در این سرویس هاست،شما باید سرور مجازی بورس از شرکتی تهیه کنید که پینگ به سرور های مقابل در محدوده 1 میلی ثانیه باشه تا در سرخطی زدن از نفرات اول باشید.

رسیدن به پینگ 1 میلی ثانیه به چند موضوع ارتباط خواهد داشت:

1) فاصله سرور مجازی شما تا سرور های کارگذاری بورس مورد نظر

2) کیفیت شبکه و تجهییزات زیر ساختی هاستینگ شما

3) کیفیت سخت افزار استفاده شده در VPS

4) عدم اورسل شرکت هاستینگ چه در بحث شبکه و چه در بحث سخت افزار سرور مجازی ها

در مورد موضوع فاصله باید توجه داشته باشید که مثلا نباید سرور مجازی تهیه کنید که دیتاسنتر در تبریز یا شهر های دیگه باشه بلکه باید در تهران باشه سرور مجازی شما و بهترین گزینه هم دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد هست به این خاطر که اکثر شرکت های کارگذاری سرور های آن ها در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد هست.

پس تا اینجا خرید سرور مجازی آسیاتک شد بهترین سرور مجازی برای بورس.

موضوع بعدی بحث کیفیت شبکه و تجهییزات زیر ساختی،این مورد در واقع تا زمانی که از شرکت مورد نظر سرویس تهیه نکنید قابل تشخیص نیست و تنها راه تشخیص یا تست سرور های هاستینگ مورد نظر است یا پرس و جو از افرادی که قبلا از این شرکت هاستینگ سرویس سرور مجازی VPS بورس دریافت کرده اند.

موراد بعدی مثل کیفیت سخت افزار سرور ها و عدم اورسل هم مانند شرایط بالا هستند و تا زمانی که تست صورت نگرفته باشه امکان متوجه شدن این موضوع وجود نخواهد داشت.

خرید بهترین سرور مجازی بورس برای اندروید در ایران

خرید VPS برای گوشی

خرید سرور مجازی VPS برای گوشی یکی از سوالاتی هست که زیاد پرسیده میشه توسط مشترکین و افرادی که جدیدا وارد موضوع بورس و سرخطی شدن و نگرانی دارند که آیا امکان اتصال به سرور مجازی توسط گوشی اندروید یا IOS وجود دارد یا خیر.

بصورت کلی همه سرور مجازی ها امکان اتصال از طریق گوشی دارند اما ما در مقاله ای بصورت مفصل خرید VPS برای گوشی را توضیح داده ایم و در صورتی که علاقه مند به مطالعه بیشتر در این رابطه هستید حتما مقاله خرید VPS سرور مجازی برای گوشی رو مطالعه کنید.

چرا خرید سرور مجازی بورس از پنتا سرور؟

شرکت پنتا سرور با بیش از یک دهه تجربه در صنعت هاستینگ کشور،با بهرمندی از حرفه ای ترین متخصصین این صنعت و بهره برداری از بروز ترین و بهترین تجهییزات سخت افزاری و زیر ساختی،یکی از بهترین شرکت های هاستینگ در داخل کشور بوده که

سرویس های با کیفیت سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، هاست یا میزبانی وب و… را با بالاترین سطح آپتایم و پشتیبانی 24 ساعته و حرفه ای ارائه مینماید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره قبل از خرید سرور مجازی بورس شما میتوانید با مشاوران پنتا سرور به شماره تماس 01144400281 داخلی 1 و یا ثبت تیکت ، ارتباط برقرار کنید و با اطمینان خاطر،یک خرید درست و اصولی را انجام دهید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.