کد خبر : 208985
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 12:29
دیدگاه‌ها برای خرید ایزوگام در تهران بسته هستند

خرید ایزوگام در تهران

خرید ایزوگام در تهران

شهر تهران یکی از بزرگترین بازارهای مصرف محصولاتی مانند  ایزوگام را دارد. شهر و شهرها و مناطق اطراف به دلیل نزدیکی به پایتخت برای تجارت و فروش در تماس نزدیک با یکدیگر هستند. در مرکز فروش فروشگاه و مجموعه های ایزوگام و نمایندگی ها می توانید تمامی برندهای معروف و بهترین ایزوگام و مطرح که

شهر تهران یکی از بزرگترین بازارهای مصرف محصولاتی مانند  ایزوگام را دارد. شهر و شهرها و مناطق اطراف به دلیل نزدیکی به پایتخت برای تجارت و فروش در تماس نزدیک با یکدیگر هستند.

در مرکز فروش فروشگاه و مجموعه های ایزوگام و نمایندگی ها می توانید تمامی برندهای معروف و بهترین ایزوگام و مطرح که دارای ضمانت استاندارد و کیفیت منحصر به فرد هستند را بیابید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید ایزوگام نمایید. مشاوره تخصصی که در این مرکز به شما می دهند به شما این امکان را می دهد که خریدی بسیار پربار و موفق داشته باشید.

مزایای خرید ایزوگام

ایزوگام یکی از رایج ترین روش های آب بندی سقف های بتنی می باشد و با توجه به شرایط آب و هوایی محیط دارای انواع مختلفی می باشد.

این محصول از چند لایه چسب، قیر، الیاف مخصوص و … ساخته شده و لایه ها با یک لایه پوشانده شده است.

همانطور که می دانید شرکت‌های فروش ایزوگام به دلیل کیفیت بالا دارای مزایای بسیاری است. بنابراین خرید بهترین عایق رطوبتی دلیجان خیالتان را از بابت عایق بندی مقاوم ساختمانتان راحت می کند.

نصب ایزوگام ساختمان

می دانید که در فصل زمستان به دلیل بارش باران و برف، آب در قسمت هایی از پشت بام جمع می شود و پس از مدتی در پشت بام می نشیند. پیش از این برای عایق کاری سقف از ایزوگام استفاده می شد. ایزوگام اجرا نشد و استفاده از آن برای نصب ایزوگام نیز خطر داشت. در این مقاله شما را با بهترین مرکز خرید ضد آب سقف آشنا می کنیم.

نکات مهم برای نصب ایزوگام

با توجه به موقعیت جغرافیایی ساختمان و نمای آن باید فاکتورهای مهم زیادی را در نظر گرفت، به عنوان مثال خانه هایی که در معرض باران دائمی هستند باید ضد آب طراحی شوند.

همه مواد آب بندی با همه انواع سقف ها سازگار نیستند. به عنوان مثال، پلی استر منبسط شده و اکسترود شده نباید در تماس مستقیم با پلی وینیل کلراید یا PVC باشد.

علاوه بر این، غشاهای قیر اصلاح شده و غشاهای داخلی معمولی برای استفاده مستقیم روی عایق های پلاستیکی یا فوم توصیه نمی شوند.

قیمت خرید ایزوگام

قیمت ایزوگام در تهران هنگام خرید ایزوگام در تهران یکی از چالش ها و مشکلاتی که مدت هاست مردم با آن مواجه بوده اند، ساخت سقفی برای جلوگیری از آب و رطوبت است تا سقفی مطمئن برای سکونت خود داشته باشند.

خرید ایزوگام در تهران

با گذشت زمان انواع ایزوگام‌ها تکمیل شد، استفاده از کاه و گل، استفاده از مصالح ملات و آهک و البته در قرن اخیر استفاده از مواد نفتی مانند قیر و قیر ظاهر شد. . جایگزین مناسبی باشید. همه این فرصت ها در کنار شایستگی ها و کاربردهای موقتی خوب، ایراداتی داشت.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام و عوامل موثر عوامل بسیاری به طور مستقیم یا غیرمستقیم در تعیین قیمت ایزوگام در تهران نقش دارند. از جمله موارد زیر است:

به طور کلی می توان از دو نوع قیر در تولید ایزوگام مورد نظر استفاده کرد. زمین مورد استفاده ممکن است قیر طبیعی (تصفیه شده) یا اکسید شده باشد. قیر طبیعی کیفیت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد و از این رو ورق ایزوگام ساخته شده از قیر طبیعی قیمت بالاتری دارد.

فویل یک لایه آلومینیومی با ضخامت ها و طرح ها و رنگ های مختلف است که برای پوشش صفحه ایزوگام استفاده می شود. این لایه نقش مهمی در پایداری عضله و مقاومت آن در برابر نور خورشید دارد. صرف نظر از اینکه ایزوگام مورد نظر معلق باشد یا خیر و ضخامت و کیفیت فویل مورد نظر در قیمت ایزوگامی بسیار تاثیرگذار است.

الیاف تیشو در لایه های بیرونی ایزوگام استفاده می شود و باعث دوام بیشتر ایزوگام شده و از شکستن و باز شدن آن جلوگیری می کند. الیاف تیشو یک کالای وارداتی است و قیمت آن با توجه به کیفیت و نرخ ارز فعلی متفاوت است. قیمت الیاف بافته شده با توجه به شرایط کل سال تغییر می کند و گاهی باعث افزایش ناگهانی قیمت می شود که بر قیمت ایزوگام تاثیر می گذارد.

در ایزوگام فضای گونی کنفی با الیاف پلی استر پر می شود. الیاف پلی استر در لایه های قیر ایزوگام تعبیه شده و بخش بسیار مهمی از تولید ایزوگام محسوب می شود. پلی استر نیز شرایطی مشابه الیاف بافته شده دارد و قیمت و کیفیت این الیاف بر قیمت ایزوگام تاثیر مستقیم دارد.

محصولات ایزوگام برای انواع یا برندهای خاصی طراحی نشده اند. ایزوگام تک لایه ساده، ایزوگام تک صفحه ای، ایزوگام دو لایه 3 میلی متر تا 5.5 میلی متر، ایزوگام مناطق سردسیر، ایزوگام گرمسیری، ایزوگام طرح دار، ایزوگام شنی و غیره در بازار موجود است. برندهای مختلف و ویژگی های متفاوتی دارند. مطمئناً هنگام خرید، قیمت های بسیار متفاوتی خواهید یافت.

قیمت متری ایزوگام

برای همه عزیزان هنگام خرید این سوال پیش می‌آید ایزوگام متری چند است؟

قیمت ایزوگام در تهران طبقه اول با توجه به برند و نوع ساخت (ساده، تا شده، طرح ها) و کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در فرآیند تولید و همچنین نوع ایزوگام (تک لایه یا چند لایه) تعیین می شود. اطلاع از لیست قیمت درب کارخانه برای مشتریان مناسب بسیار مهم است. زیرا مشتریان به سادگی می توانند محصول مورد نظر خود را با قیمت روز خریداری کرده و توافق کنند و از اختلافات معامله گران در بازار اجتناب کنند.

قیمت ایزوگام در شمال تهران

منطقه شمالی تهران شامل منطقه یک، منطقه دو و منطقه پنج شهرداری تهران یکی از محله‌های پرطرفدار پایتخت است که همواره توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کند. تهران شهری بزرگ است که به دلیل موقعیت عالی در ایران به عنوان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین شهرهای ایران شناخته می شود. در واقع تهران یکی از معروف ترین شهرهای ایران است و شهرتش بی دلیل نیست.

خرید ایزوگام در تهران

دلیل شهرت این شهر وجود انبوه اشیاء گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های فراوان، امکانات رفاهی و تفریحی و به طور کلی تعداد زیاد جاذبه های گردشگری است. جالب است بدانید که بیشتر جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله شمالی تهران قرار دارند.

ایزوگام و عایقکاری ساختمان های تجاری و مسکونی و اداری به ویژه نصب و اجرای عایق ها از جمله خدماتی است که در این مناطق مهم شهر تهران بسیار ضروری و موثر است.

مجموعه فروش ایزوگام یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران می باشد که با داشتن کادری مجرب و حرفه ای بیش از صدها پروژه موفق را در مناطق 22 گانه شهر تهران با رضایت کامل مشتریان انجام داده است. کلیه خدمات فروشگاه‌های ایزوگام شامل فروش و نصب ایزوگام، قیروگونی و آسفالت با ده سال ضمانت کتبی می باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.