کد خبر : 196705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 11:30

خبرهای خوبی از آینده قیمت اتریوم به گوش نمی‌رسد!

خبرهای خوبی از آینده قیمت اتریوم به گوش نمی‌رسد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اسکات ردلر، مدیر ارشد استراتژیک گروه تجاری T3، در گفتگوی جدید خود گفته که اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال برتر جهان، ممکن است اصلاح بزرگ‌تری را تجربه کند. به گفته آقای ردلر، اتریوم از ماه نوامبر و پس از انتشار سیگنال فروش در ۳۷۰۰ دلار، شکست میانگین‌های متحرک متعدد و رد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسکات ردلر، مدیر ارشد استراتژیک گروه تجاری T3، در گفتگوی جدید خود گفته که اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال برتر جهان، ممکن است اصلاح بزرگ‌تری را تجربه کند. به گفته آقای ردلر، اتریوم از ماه نوامبر و پس از انتشار سیگنال فروش در ۳۷۰۰ دلار، شکست میانگین‌های متحرک متعدد و رد شدن از سطوح ۲۸۰۰ و ۲۳۰۰ دلار، وارد روند نزولی شده است.
اکنون به نظر می‌رسد که خرس‌ها مصمم به کشاندن قیمت اتریوم به زیر ۱۷۰۰ دلار هستند. آقای ردلر، پیش‌بینی کرده که در صورت موفقیت خرس‌ها، خطر سقوط اتریوم به سطح ۱۴۰۰ دلار نیز وجود دارد.
در تاریخ ۱۲ می بود که اتریوم، بیش‌ از پیش به از دست دادن سطح پشتیبانی کلیدی‌اش یعنی ۱۷۰۱ دلار، نزدیک شد. باوجود موفقیت نسبی اتریوم برای فرار از سقوط، اما این ارز نتوانست حرکت صعودی قابل‌توجهی را نشان دهد و تلاش‌های متعددش برای بازپس‌گیری سطح ۲۰۰۰ دلار ناکام ماند.
پیتر برانت، معامله‌گر کهنه‌کار، امروز در توییتی گفته که احتمالا اتریوم در حال تشکیل یک مثلث نزولی است و قیمت آن می‌تواند به ۱۲۶۸ دلار نیز کاهش یابد، عددی که نسبت به رکورد قبلی این ارز در سال ۲۰۱۸ یعنی ۱۴۱۹ دلار، بسیار پایین‌تر است.
اتریوم در حال حاضر ۶۳٫۸۱ درصد از ارزش خود را نسبت به اوج قیمتی ۴۸۷۸ دلاری‌اش در هفت ماه گذشته از دست داده است. این ارز در سال ۲۰۱۸ نیز با افت قیمت ۹۴ درصدی مواجه شده بود.

نوشته خبرهای خوبی از آینده قیمت اتریوم به گوش نمی‌رسد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.