کد خبر : 201753
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای حمله تند سرمایه‌گذار معروف به ارزهای دیجیتال! بسته هستند

حمله تند سرمایه‌گذار معروف به ارزهای دیجیتال!

حمله تند سرمایه‌گذار معروف به ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه چارلی مانگر (Charlie Munger)، نایب رئیس شرکت سرمایه‌گذاری برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) که به عنوان یکی از مخالفان سرسخت بیت کوین هم شناخته می‌شود، بار دیگر حمله شدیدی به صنعت ارزهای دیجیتال کرده است. وی در آخرین اظهارات خود، کل فضای کریپتو را یک «فاضلاب باز» توصیف کرده که توسط

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چارلی مانگر (Charlie Munger)، نایب رئیس شرکت سرمایه‌گذاری برکشایر هاتاوی (Berkshire Hathaway) که به عنوان یکی از مخالفان سرسخت بیت کوین هم شناخته می‌شود، بار دیگر حمله شدیدی به صنعت ارزهای دیجیتال کرده است. وی در آخرین اظهارات خود، کل فضای کریپتو را یک «فاضلاب باز» توصیف کرده که توسط عاملان مخربی که کوین‌‌های دیجیتالی بی‌ارزش را می‌فروشند، تسخیر شده است.
مانگر که دست راست وارن بافت (Warren Buffett)، سرمایه‌گذار و اقتصاددان معروف، است، در مصاحبه اخیر خود، «هیجان سرمایه‌گذاری در کریپتو» در سال‌های اخیر را نوعی «حماقت جمعی» دانسته است. او ادعا کرده که ارزهای دیجیتال هیچ ارزشی ندارند و برای سرمایه‌گذاری در این بازار، باید «تقریباً دیوانه» بود.
در طول سال‌ها، منتقدان ارزهای دیجیتال، این دارایی‌‌ها را به دلایل مختلفی همچون آسیب‌های زیست‌محیطی و تسهیل پول‌شویی، رد کرده‌اند. با این حال، مانگر از معدود افرادی است که رمزارزها را نه تنها بی‌ارزش، بلکه اساساً فاسد می‌داند.
مانگر ضمن بیان این اظهارات که «هرکسی که ارزهای دیجیتال را خرید و فروش می‌کند، یا متوهم است یا شیطانی»، اعلام کرده که هیچ علاقه‌ای به تضعیف پول‌های ملی جهان از طریق حمایت از رمزارزها ندارد.
در این میان، وارن بافت هم عقاید مشابهی در مورد کریپتو دارد. او پیش‌تر گفته بود که تمام بیت کوین‌های موجود را حتی به قیمت ۲۵ دلار هم نمی‌خرد!

نوشته حمله تند سرمایه‌گذار معروف به ارزهای دیجیتال! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.