کد خبر : 211131
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 17:02
دیدگاه‌ها برای حضور هلدینگ کشاورزی کوثر در نمایشگاه بین المللی دام و طیور بسته هستند

حضور هلدینگ کشاورزی کوثر در نمایشگاه بین المللی دام و طیور

حضور هلدینگ کشاورزی کوثر در نمایشگاه بین المللی دام و طیور
نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی، تجاری و صنعتی در حوزه کشاورزی و دامپروری است که هر ساله مورد توجه و استقبال شرکت های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.
بورس تایمز: هلدینگ کشاورزی کوثر در نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته که از ۱ تا ۴ مردادماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، توانمندی ها و دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی، تجاری و صنعتی در حوزه کشاورزی و دامپروری است که هر ساله مورد توجه و استقبال شرکت های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه بین المللی، شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر به همراهی شرکت های تابعه در کنار ده ها شرکت داخلی و خارجی دیگر، محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید ماشین آلات، تجهیزات صنعت دامپروری و مرغداری، خوراک و مکمل های غذایی دام و طیور، دارو، واکسن و مواد بیولوژیک و غیره را به نمایش می گذارند.

حضور هلدینگ کشاورزی کوثر در نمایشگاه بین المللی دام و طیور

یادآور می شود از مجموعه سازمان اقتصادی کوثر، شرکت های مرغ اجداد زربال، مرغ اجداد دیزباد، کشت و صنعت شریف آباد، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، مرغک، توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، خوراک دام پارس، کشت و صنعت اشراق، خدمات بازرگانی تحفه، پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر، شیمی دارو کوثر، کشت و صنعت خاوردشت و کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان حضور خواهند داشت و از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن ۳۸، غرفه ۱۹ میزبان بازدید کنندگان و فعالان اقتصادی خواهند بود.

 

انتشار: صمد یوسفی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.