کد خبر : 200914
تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 14:30
دیدگاه‌ها برای حذف نام مخترع بیت کوین از لیست ۲۰ میلیاردر بزرگ! بسته هستند

حذف نام مخترع بیت کوین از لیست ۲۰ میلیاردر بزرگ!

حذف نام مخترع بیت کوین از لیست ۲۰ میلیاردر بزرگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در اواسط نوامبر ۲۰۲۱، مخترع بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، با بیش از ۶۹ میلیارد دلار بیت کوین، یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین بود و در فهرست میلیاردرهای فوربس ۲۰۲۱، در میان ۲۰ نفر برتر قرار داشت. اما اکنون و پس از گذشت هفت ماه از آن زمان، خالق ناشناخته

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در اواسط نوامبر ۲۰۲۱، مخترع بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، با بیش از ۶۹ میلیارد دلار بیت کوین، یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین بود و در فهرست میلیاردرهای فوربس ۲۰۲۱، در میان ۲۰ نفر برتر قرار داشت. اما اکنون و پس از گذشت هفت ماه از آن زمان، خالق ناشناخته بیت کوین در رتبه ۷۹ در میان ۱۰۰ فرد ثروتمند جهان قرار دارد.
تخمین زده می‌شود که خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، حداقل ۶۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار بیت کوین را در طول دوره راه‌اندازی اولیه بلاکچین آن استخراج کرده است. تخمین‌های دیگر می‌گویند که ناکاموتو تا ۱٫۱ میلیون بیت کوین را با یک رایانه شخصی رده بالا استخراج کرده است. به طور کلی، پذیرفته شده است که ناکاموتو تقریباً ۱ میلیون بیت کوین دارد. این بدان معناست که اگر ناکاموتو همچنان دارایی خود را حفظ کرده باشد، ارزش خالص پرتفوی وی با توجه به قیمت‌های امروز بیش از ۲۰٫۵ میلیارد دلار است.
در واقع، ارزش خالص دارایی‌های مخترع بیت کوین پس از اوج آن در اواسط نوامبر ۲۰۲۱، بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است. در زمان اوج بیت کوین، ناکاموتو درست زیر خانواده والتون قرار داشت. اعضای خانواده والتون اداره‌کننده بزرگترین زنجیره خرده‌فروشی جهان یعنی Walmart هستند.
در ماه اکتبر، زمانی که ناکاموتو بیستمین فرد ثروتمند بود، حتی یک پنی از ۶۰٫۹ میلیارد دلار دارایی رمزارزی خود در آن زمان را خرج نکرد. وجوهی که گفته می‌شود ساتوشی در ۱۳ سال گذشته در اختیار داشته و هرگز آن‌ها را جابجا نکرده است.

نوشته حذف نام مخترع بیت کوین از لیست ۲۰ میلیاردر بزرگ! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.