کد خبر : 208055
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 21:42
دیدگاه‌ها برای جویس یا ای جویس در دستگاه ویپ بسته هستند

جویس یا ای جویس در دستگاه ویپ

جویس یا ای جویس در دستگاه ویپ

جویس یا ایجویس درسیستم ویپ یک نوع مایعی است که مانند سوخت سیگارهای الکترونیکی کار میکند جویس ها در بازار شامل گلیسیرین گیاهی پروپیلن گلیکول، نیکوتین و طعم دهنده‌ های فوق العاده ای در اختیار فرد قرار میگیرد. مایع جویس از ترکیب عناصر گرمایی به بخار است و استفاده کننده می‌تواند طعم آن را به

جویس یا ایجویس درسیستم ویپ یک نوع مایعی است که مانند سوخت سیگارهای الکترونیکی کار میکند جویس ها در بازار شامل گلیسیرین گیاهی پروپیلن گلیکول، نیکوتین و طعم دهنده‌ های فوق العاده ای در اختیار فرد قرار میگیرد. مایع جویس از ترکیب عناصر گرمایی به بخار است و استفاده کننده می‌تواند طعم آن را به خوبی احساس کند. دود ناشی از ویپ دود نیست بخار است. جویس، وارد ریه‌ میشود ، محصولی را باید انتخاب کنید که ضرر برای بدن نداشته باشد.

جویس ویپ

اگر در ویپ جویسی نباشد عملکرد سیستم ویپ صورت نمیگیرد و با توجه به طعم های مختلفی که در جویس ها موجود است از جمله طعم های خامه ای یاشیری با طعم های میوه ای یا تنباکو ای. جویس ها در تنوع بالایی با قیمت های مقرون به صرفه در بازرا وجود دارد . میتوانید چند جویس را باهم مخلوط کنید  ویپتاسیا ، راتلس ، نیکد و بودن هیچ آسیبی از آن استفاده کنید.

جویس از چه موادی تشکیل میشود

جویس ویپ از دو ماده بسیار مهم ساخته میشود گلیسیرین و پروپلین گلیکول است و گیاهی به نام نیکوتین و طعم دهنده است. این ماده ها تقریبا 7 به 11 است که از هر جویسی تشکیل میشود مواد اصلی جویس از همین دو ماده است. یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده جویس شکلات و کیک است نیکوتین در جویس ها متفاوت تاز دود نیکوتین سیگار است این مایع ها به صورت داروی و گیاه تنباکویی است.

جویس یا ای جویس در دستگاه ویپ

این نیکوتین ها در جویس های ویپ از طریق برگ های تنباکو است سازمان جهانی ویپ ها به صورت تنباکویی دارد.

مواد تشکیل دهنده جویس ها

·        پروپیلن گلیکول

پروپیلن گلیکول ماده طبیعی است که در محصولات بهداشتی به وفور دیده میشود. این ماده در محصولاتی مثل  شامپو، خمیر دندان و بسیاری از داروهای درمانی پیدا میشود. هر شب دندان خود را مسواک می‌زنید یا موهای خود را شستشو می‌دهید احتمالا هر روز از این ماده استفاده میکنید. این ماده‌ای امن و سالم مورد استقاده‌ قرار می‌گیرد.

پروپیلن گلیکول و سازمان پیشگیری و درمان بیماری های مختلف به خطر می اندازد این ماده در دراز مدت برای افراد مختلف وجود نداردیکی از نکات منفی این ماده جذب اب بی اندازه این ماده است بعد از مدتی جویس ها خشک شدن برای دهان وجود دارد که با نوشیدن اب برطرف میشود.

  • جویس‌‌ ویپ ها در اوایل پروپیلن گلیکول 80 درصدی است. خشک شدن دهان یکی دیگر از مشکلات است. امروزه این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. جویس ویپ همچنان از پروپیلن گلیکول استفاده می‌شود این مقدار تا حد زیادی کم میشود در جویس های ویپ به مقدار زیادی  20 یا 60درصدی است.پروپیلن گلیکول‌های استفاده شده در جویس ها  گلیسیرین گیاهی است.

جویس یا ای جویس در دستگاه ویپ

·        گلیسیرین گیاهی

  • گلیسیرین گیاهی از موادی است که در جویس ویپ ها به کارگرفته میشود.از  برگ درخت نخل خارج میشود. اکثر شرکت‌ها شکل طبیعی و از طریق برگ نخل به استخراج گلیسیرین گیاهی می‌پردازند.
  • تمامی جویس‌های ویپ در بازار و همچنین در سایت ما نشت آب حاوی حداقل 60 درصد گلیسیرین گیاهی هستند. مهم‌ترین وظیفه این ماده ایجاد دود غلیظ و طعمی بر روی جویس ویپ است وظیفه‌ی طعم دار شدن جویس بر عهده‌ی این ماده است . یکی از نقاط ضعف گلیسیرین گیاهی عدم حمل مواد طعم دهنده به شکلی مناسب است .این ماده مقدار دود فوق‌ العاده‌ای را از خود تولید کند..

طعم دهنده‌های جویس ویپ

  • طعم دهنده‌ها ( نیکوتین سالت ) که در جویس ویپ مورد است همگی در مواد غذایی موجود است هر طعم دهنده‌ی غذایی نمیتوان در ویپ جویس باشد. بهتر است از برندهای معتبر و باکیفیت خرید کنید . سایت ما از بهترین برندهای جویس ویپ محصولاتی مناسب و بی نقص را در اختیار شما قرار دهد.

جویس یا ای جویس در دستگاه ویپ

  • استفاده از این مواد طعم دهنده جویس ویپ نیاز به دانش بالا و متخصص کامل و  کار بلد است . معمولا در شرکت‌های معتبر چنین افرادی را میتوان پیدا کرد . معمولا این محصولات در آزمایشگاه‌های ثبت شده توسط سازمان بهداشت جهانی تولید می‌شوند. پس اگر جویس ویپی که خریداری می‌کنید در سازمان بهداشت جهانی به ثبت نرسیده، بهتر است برند معتبر تری را خریداری کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.